Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Płatność on-line


Pracuję w Orange
  • 866
  • 1045
  • 73

Płatność on-line

http://www.orange.pl/orange-ekspert-ekspert-do-uslug.phtml - tutaj znajdują się informacje czym zajmują się eksperci. Podejrzewam tak jak Piotrekk85, że z przebiegu rozmowy mógł Doradca dojść do wniosku, iż problem z urządzeniem po stronie użytkownika.

Anonim

Nie dotyczy

Płatność on-line

@WojcieszkoAle to nie problem z jednym komputerem czy przeglądarka? A @sobmar sprawdzał na kilku urządzeniach   https://nasz.orange.pl/t5/Abonament/Płatność-on-line/m-p/102338/highlight/true#M12185 


Zespół Nasz Orange
  • 2831
  • 10883
  • 150

Płatność on-line

Hm...
Ja jeszcze wrócę do tego fragmentu, bo nie dawał mi jakoś spokoju:


@sobmar napisał:
Pokaż szczegóły
(...) Ja miałem do tej pory sposób płatności "Polecenie zapłaty", ale z tego spasowałem, tzn. skasowałem polecenie w banku, bo jest mi wygodniej płacić kartą kredytową. Za ostatnie dwie faktury bez problemu płaciłem jednak online, mimo że nadal domyślną formą jest "Polecenie zapłaty". (...)

Sprawdziłem u siebie i u kilku znajomych wygląd faktur wystawionych w tym miesiącu i doszedłem do wniosku, że takie przyciski jak:

  • Płatność Elektroniczna
  • Zapłać online

będą widoczne (chyba) tylko wtedy, gdy ktoś nie ma aktywnych form płatności: Polecenie Zapłaty, Zlecenie Stałe.

 

Ja mam aktywne Polecenie Zapłaty i dlatego tego przycisku nie widać.

@sobmar teoretycznie też nie powinien już mieć aktywnego Polecenia Zapłaty, ale - jak opisywał wcześniej - nadal to widzi na rachunku.

Dlatego najlepiej w tej sytuacji dokonać zmian :). Faktycznie, jeszcze wczoraj na nowym Mój Orange ta funkcjonalność nie była dostępna, ale... dzisiaj:
zmiana formy płatnościzmiana formy płatności

 

Co do komunikatu o tym, że strona próbowała zbyt wiele razy dokonać przekierowania - to tutaj żaden z moich znajomych nie obserwował podobnych symptomów. Trudno jednak na tej podstawie o czymkolwiek przesądzać.

 

Zastanawiam się, czy komunikat pojawia(ł) się na poziomie strony https://pay.bm.pl/payment/continue/*** czy jeszcze wcześniej Emotikon: Zaskoczony.


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 1067
  • 1685
  • 7

Płatność on-line

No proszę - i po co tamci eksperci jak jest Wiktor?Emotikon: Szczęśliwy

Anonim

Nie dotyczy

Płatność on-line

@Wiktor, czyli dobrze wszystko działa, bo ja też nie mam aktywowanego przycisku polecenia zapłaty, ale do tak daleko idącego wniosku to nie doszedłem z powodu przegrzanego od słońca mózgu Emotikon: Mrugający


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 17
  • 21
  • 0

Płatność on-line

@Wiktor Rzeczywiście, u mnie także pojawiła się dzisiaj (może była już w weekend, ale dopiero dzisiaj sprawdziłem) możliwość zmiany sposobu zapłaty. Sprawdzę potem jak to wpływa na możliwość zapłacenia za fakturę online.

 

Problem z płatnością nadal występuje, a zapętlenie występuje jeszcze w ramach strony Orange. Przekierowanie na zewnątrz nie dochodzi do skutku.

 

Co do wcześniejszych sugestii odnośnie problemu z komputerem itp. Ja najpierw opisałem problem konsultantowi na czacie i ta osoba skierowała mnie do BOK. Wrzuciłem najpierw posta tutaj na forum, ale że nie udało się tego wyjaśnić, to zadzwoniłem na BOK. Tam człowiek sprawdził ustawienia mojego konta i stwierdził, że wszystko jest ok. W związku z tym powiedział, że musi skontaktować się z działem IT i to wyjaśnić. Miałem chwilę poczekać. W trakcie tego czekania przełączyło mnie, bez mojej ingerencji, na drugiego konsultanta BOK. Było to chyba działanie niezamierzone ze strony tego pierwszego człowieka albo jakiś automat to zrobił, bo rozmowa z tym drugim zaczęła się od początku. Ponownie wyjaśniłem mu temat, a gość powiedział, że w tej sytuacji mam się skontaktować z ekspertami na *900.

 

Zadzwoniłem na *900 i opisałem kolejny raz mój problem, podkreślając, że sprawdzałem tę płatność na paru różnych komputerach, na różnych przeglądarkach i w różnych lokalizacjach (czyli nie korzystałem np. zawsze z tej samej sieci lokalnej). Na *900 przyjęli moje zgłoszenie (ale nie dostałem żadnego numeru zgłoszenia) i powiedzieli, że w ciągu 24 godzin sprawa powinna zostać wyjaśniona. Mój telefon do nich wykonałem dokładnie 23 sierpnia o 13:30. Do dzisiaj nie ma żadnego odzewu z ich strony. Zgłoszenie nie jest też widoczne na liście zgłoszeń w Mój Orange.

 

Za wszystkie połączenia z BOK i Orange Expert naliczyli mi 8,61 PLN i jeśli ostatecznie nie otrzymam zwrotu, to skieruję sprawę do UOKiK, dla zasady. Jeśli rozmowy z konsultantami rzeczywiście są nagrywane, to z przebiegu rozmów będzie jasno wynikało, że to pracownicy Orange przekierowywali mnie w kolejne miejsca. Ja mój problem opisywałem za każdym razem bardzo dokładnie, więc mam wszelkie podstawy domagać się zwrotu poniesionych kosztów.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 17
  • 21
  • 0

Płatność on-line

@Wiktor Jednak korekta - nadal nie mogę zmienić sposobu opłacania faktury. Mogę wciąż tylko zmienić rodzaj otrzymywanej faktury. Źle spojrzałem poprzednim razem.


Zespół Nasz Orange
  • 2831
  • 10883
  • 150

Płatność on-line

@sobmar

wszystko wskazuje na to, że prowadzone są prace przy tej opcji. I raz widać możliwość zmian, raz nie.

W tej sytuacji można zlecić taką zmianę przez czata Emotikon: Szczęśliwy.

 

▬▬▬

Wygląda mi to na niestandardowy problem. Na jego rozpatrzenie trzeba trochę poczekać. Ważne, żeby w zgłoszeniu był podany komunikat. No i może jeszcze adres strony, na której otrzymujesz tenże komunikat.

 

O status zgłoszenia możesz również podpytać na czacie. (Zdaje się, że na nowym Mój Orange jest tylko podgląd do zgłoszeń/zleceń założonych na portalu).

Anonim

Nie dotyczy

Płatność on-line


@Wiktornapisał(-a)

O status zgłoszenia możesz również podpytać na czacie. (Zdaje się, że na nowym Mój Orange jest tylko podgląd do zgłoszeń/zleceń założonych na portalu).


@Wiktor, potwierdzam możliwość podglądu zgłoszeń w NMO Emotikon: Szczęśliwy


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 17
  • 21
  • 0

Płatność on-line

Uzupełniając temat - nadal nie było odzewu ze strony Orange w sprawie mojego zgłoszenia. Tyle co dzisiaj automatycznie zmieniono mi sposób płatności z polecenia zapłaty na gotówka/przelew. Nie jestem teraz zweryfikować, czy płatność online działa, bowiem musiałem opłacić ostatnią fakturę przelewem, co by nie naliczono mi odsetek.