Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Płatność on-line


Zespół Nasz Orange
  • 2831
  • 10855
  • 150

Płatność on-line


@sobmar napisał:
Pokaż szczegóły
Uzupełniając temat - nadal nie było odzewu ze strony Orange w sprawie mojego zgłoszenia. Tyle co dzisiaj automatycznie zmieniono mi sposób płatności z polecenia zapłaty na gotówka/przelew. Nie jestem teraz zweryfikować, czy płatność online działa, bowiem musiałem opłacić ostatnią fakturę przelewem, co by nie naliczono mi odsetek.

No tak... Będziesz mógł to sprawdzić po wystawieniu następnej faktury Emotikon: Szczęśliwy.

A samo zgłoszenie zapewne jest nadal analizowane.

 

Sam jestem ciekaw, co sprawia, że coś takiego się dzieje Zaskoczony robot.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 17
  • 21
  • 0

Płatność on-line

Mamy 3 września i nadal kompletne ZERO reakcji ze strony Orange. Tego zgłoszenia nie widać na mojej liście zgłoszeń, więc na razie wygląda na to, że ktoś mnie wysłuchał na Orange Expert, a potem wyrzucił sprawę do kosza. Napisałem na bok@orange.pl, bo dzwonić już nigdzie nie zamierzam i zobaczymy, czy będzie jakiś odzew.

Anonim

Nie dotyczy

Płatność on-line

@sobmarMoże być wewnętrzne zgłoszenie i nie będzie widoczne na koncie z poziomu Mój Orange trzeba się pytać na BOK a jak wyslales e-mail to powinno być potwierdzenie jego otrzymania szukaj go w spanie.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 17
  • 21
  • 0

Płatność on-line

Sprawa nadal się ciągnie. 3 września wysłałem maila na bok@orange.pl i dostałem informację, że sprawą zajmą się w ciągu 7 dni. Minęły dwa tygodnie, a reakcji zero. Dzisiaj mi Orange wystawiło fakturę i jak sprawdziłem, nadal jest zapętlenie po stronie Orange.pl i nadal mogę płacić tylko przelewem. Wysłałem kolejnego maila na bok@orange.pl. Jak nie ogarną się w ciągu najbliższych 7 dni, zgłaszam sprawę do UOKiK. Przynajmniej wyczerpię wszystkie możliwości działania.

 

Swoja drogą, prawda jest taka, że Mój Orange jest do zaorania. To jest jeszcze bardziej niefunkcjonalny system, niż ten poprzedni. Dzisiaj na dodatek przez parę godzin była jakaś awaria i rzucało błędami. Amatorszczyna ekipo Orange ...


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Płatność on-line

Płatności elektroniczne nie są gwarantowane w umowie.

Zespół Nasz Orange
  • 2831
  • 10855
  • 150

Płatność on-line

Nie da się ukryć, że w ostatnim czasie na nowym MO sporo rzeczy zostało wdrożonych czy zmienionych. W ostatni weekend też był ograniczony dostęp. Najprawdopodobniej te "parę godzin" to reperkusje po weekendowych pracach Emotikon: zakłopotany.

A porada, którą wcześniej podał @Anonim, nie działa? Chodzi o to, by najpierw pobrać fakturę *.pdf, a później z poziomu tego dokumentu kliknąć w Płatność Elektroniczna 🙂

Jeśli chodzi o dopytywanie o zgłoszenie... To (osobiście) polecam sposób, o którym już wcześniej pisałem w ostatnim akapicie ;-). Warto tylko podpowiedzieć doradcy, z jakiego okresu ma szukać zgłoszenia Szczęśliwy kot.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 17
  • 21
  • 0

Płatność on-line

@Piotrekk85

 

Owszem nie są, ale podejrzewam, że dostępne sposoby opłacania faktur w ogóle nie są ujęte w umowie. Tylko, że mamy XXI wiek i dla obydwu stron jest to opcja bardzo wygodna, a Orange nic za to nie płaci, skoro trzeba dopłacać Blue Media 1 PLN za możliwość opłacenia faktury.

 

Dzisiaj odblokowano mi możliwość opłacania faktury online. Nie wiem, co było przyczyną błędu, bowiem od ostatniej wiadomości jakieś 10 dni temu, nie było żadnego kontaktu ze strony Orange. Nie dostałem też od nich wiadomości, że funkcjonalność została naprawiona. No ale najważniejsze, że znowu działa. 🙂

 

Na koniec dziękuję wszystkim, którzy starali się mi pomóc w tej sprawie.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Płatność on-line

Interpay'e na całym świecie kosztują. To w Polsce jest mylne przekonanie że jak coś jest online to powinno być za darmo lub księgowane od razu. To ułuda.

Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 225
  • 108
  • 5

Płatność on-line

@Piotrekk85Zgadzam się z tobą większość osób myśli że skoro na allegro płatności online są za 0 zł to wszędzie są. Tylko że w allegro to nie płacący pokrywa opłatę.
PS najtańsze jakie są na polskim rynku przy obrocie na danej formie płatności 10 000 PLN/mc. % oczywiście od miesięcznych wpływów danym kanałem.

przelew Pay-By-Link 1,5%,

tradycyjny przelew bankowy: 0,5%,  ( tutaj także istnieje bot do którego trzeba wstawić plik CSV z rachunku a on zrobi resztę jednorazowa płatność kilka tyś tyle chcą polskie firmy z IT i tylko ręcznie musimy importować plik. Netia kiedyś szła na tym patencie )

BLIK 1,0%,

karty płatnicze 0,9%


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Płatność on-line

Operatorzy mogą wziąć to na siebie - tylko kiedyś były abonamenty droższe.