- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność on-line
http://www.orange.pl/orange-ekspert-ekspert-do-uslug.phtml - tutaj znajdują się informacje czym zajmują się eksperci. Podejrzewam tak jak Piotrekk85, że z przebiegu rozmowy mógł Doradca dojść do wniosku, iż problem z urządzeniem po stronie użytkownika.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność on-line
@WojcieszkoAle to nie problem z jednym komputerem czy przeglądarka? A @sobmar sprawdzał na kilku urządzeniach https://nasz.orange.pl/t5/Abonament/Płatność-on-line/m-p/102338/highlight/true#M12185
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność on-line
Hm...
Ja jeszcze wrócę do tego fragmentu, bo nie dawał mi jakoś spokoju:
@sobmar napisał:
Pokaż szczegóły(...) Ja miałem do tej pory sposób płatności "Polecenie zapłaty", ale z tego spasowałem, tzn. skasowałem polecenie w banku, bo jest mi wygodniej płacić kartą kredytową. Za ostatnie dwie faktury bez problemu płaciłem jednak online, mimo że nadal domyślną formą jest "Polecenie zapłaty". (...)
Sprawdziłem u siebie i u kilku znajomych wygląd faktur wystawionych w tym miesiącu i doszedłem do wniosku, że takie przyciski jak:
- Płatność Elektroniczna
- Zapłać online
będą widoczne (chyba) tylko wtedy, gdy ktoś nie ma aktywnych form płatności: Polecenie Zapłaty, Zlecenie Stałe.
Ja mam aktywne Polecenie Zapłaty i dlatego tego przycisku nie widać.
@sobmar teoretycznie też nie powinien już mieć aktywnego Polecenia Zapłaty, ale - jak opisywał wcześniej - nadal to widzi na rachunku.
Dlatego najlepiej w tej sytuacji dokonać zmian :). Faktycznie, jeszcze wczoraj na nowym Mój Orange ta funkcjonalność nie była dostępna, ale... dzisiaj:zmiana formy płatności
Co do komunikatu o tym, że strona próbowała zbyt wiele razy dokonać przekierowania - to tutaj żaden z moich znajomych nie obserwował podobnych symptomów. Trudno jednak na tej podstawie o czymkolwiek przesądzać.
Zastanawiam się, czy komunikat pojawia(ł) się na poziomie strony https://pay.bm.pl/payment/continue/*** czy jeszcze wcześniej .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność on-line
No proszę - i po co tamci eksperci jak jest Wiktor?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność on-line
@Wiktor, czyli dobrze wszystko działa, bo ja też nie mam aktywowanego przycisku polecenia zapłaty, ale do tak daleko idącego wniosku to nie doszedłem z powodu przegrzanego od słońca mózgu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność on-line
@Wiktor Rzeczywiście, u mnie także pojawiła się dzisiaj (może była już w weekend, ale dopiero dzisiaj sprawdziłem) możliwość zmiany sposobu zapłaty. Sprawdzę potem jak to wpływa na możliwość zapłacenia za fakturę online.
Problem z płatnością nadal występuje, a zapętlenie występuje jeszcze w ramach strony Orange. Przekierowanie na zewnątrz nie dochodzi do skutku.
Co do wcześniejszych sugestii odnośnie problemu z komputerem itp. Ja najpierw opisałem problem konsultantowi na czacie i ta osoba skierowała mnie do BOK. Wrzuciłem najpierw posta tutaj na forum, ale że nie udało się tego wyjaśnić, to zadzwoniłem na BOK. Tam człowiek sprawdził ustawienia mojego konta i stwierdził, że wszystko jest ok. W związku z tym powiedział, że musi skontaktować się z działem IT i to wyjaśnić. Miałem chwilę poczekać. W trakcie tego czekania przełączyło mnie, bez mojej ingerencji, na drugiego konsultanta BOK. Było to chyba działanie niezamierzone ze strony tego pierwszego człowieka albo jakiś automat to zrobił, bo rozmowa z tym drugim zaczęła się od początku. Ponownie wyjaśniłem mu temat, a gość powiedział, że w tej sytuacji mam się skontaktować z ekspertami na *900.
Zadzwoniłem na *900 i opisałem kolejny raz mój problem, podkreślając, że sprawdzałem tę płatność na paru różnych komputerach, na różnych przeglądarkach i w różnych lokalizacjach (czyli nie korzystałem np. zawsze z tej samej sieci lokalnej). Na *900 przyjęli moje zgłoszenie (ale nie dostałem żadnego numeru zgłoszenia) i powiedzieli, że w ciągu 24 godzin sprawa powinna zostać wyjaśniona. Mój telefon do nich wykonałem dokładnie 23 sierpnia o 13:30. Do dzisiaj nie ma żadnego odzewu z ich strony. Zgłoszenie nie jest też widoczne na liście zgłoszeń w Mój Orange.
Za wszystkie połączenia z BOK i Orange Expert naliczyli mi 8,61 PLN i jeśli ostatecznie nie otrzymam zwrotu, to skieruję sprawę do UOKiK, dla zasady. Jeśli rozmowy z konsultantami rzeczywiście są nagrywane, to z przebiegu rozmów będzie jasno wynikało, że to pracownicy Orange przekierowywali mnie w kolejne miejsca. Ja mój problem opisywałem za każdym razem bardzo dokładnie, więc mam wszelkie podstawy domagać się zwrotu poniesionych kosztów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność on-line
@Wiktor Jednak korekta - nadal nie mogę zmienić sposobu opłacania faktury. Mogę wciąż tylko zmienić rodzaj otrzymywanej faktury. Źle spojrzałem poprzednim razem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność on-line
wszystko wskazuje na to, że prowadzone są prace przy tej opcji. I raz widać możliwość zmian, raz nie.
W tej sytuacji można zlecić taką zmianę przez czata .
▬▬▬
Wygląda mi to na niestandardowy problem. Na jego rozpatrzenie trzeba trochę poczekać. Ważne, żeby w zgłoszeniu był podany komunikat. No i może jeszcze adres strony, na której otrzymujesz tenże komunikat.
O status zgłoszenia możesz również podpytać na czacie. (Zdaje się, że na nowym Mój Orange jest tylko podgląd do zgłoszeń/zleceń założonych na portalu).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność on-line
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność on-line
Uzupełniając temat - nadal nie było odzewu ze strony Orange w sprawie mojego zgłoszenia. Tyle co dzisiaj automatycznie zmieniono mi sposób płatności z polecenia zapłaty na gotówka/przelew. Nie jestem teraz zweryfikować, czy płatność online działa, bowiem musiałem opłacić ostatnią fakturę przelewem, co by nie naliczono mi odsetek.