- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność on-line
@Piotrekk85napisał(-a)
To jest infolinia wsparcia do urządzeń spoza oferty Orange
@Piotrekk85, albo ja czegoś nie rozumiem, albo sam "namieszałeś" teraz.
@sobmarowi podałem nr a oni odesłali "do ekspertów". Przecież stoi oferta jak byk, czy namalowane wrota Czysta kpina, żeby tak klienta potraktować. To w razie czego pytam, do czego Herosi są potrzebni? Do nabijania kabzy operatorowi, a konsultantom upały szkodzą? Ktoś upadł na mózg, bo aż się we mnie zagotowało!!! Czyżby mnie padło coś na ten tego???
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność on-line
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność on-line
Być może tak było. Ale tylko @sobmar jest w stanie potwierdzić, lub zaprzeczyć. Mogę tylko od siebie dodać, iż ani prostym językiem, ani zawiłą rozmową na tzw. okrętkę, niektórzy nie są w stanie pojąć, co autor rozmowy z konsultantem miał na myśli. Trzeba wołać "eksperta"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność on-line
@sobmarnapisał(-a)@Anonim Skończyło się na tym, że odesłano mnie na *900 do Orange Expert (jedyne 1,99 PLN za minutę 😉 ), gdzie przyjęli zgłoszenie i będą wyjaśniać. A potem zakładam, że czeka mnie wysłanie pisma o zwrot opłata za kontakt z infolinią. 😉
Co tu mogą wyjaśnić eksperci od "urządzeń spoza oferty Orange"???
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność on-line
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność on-line
@Piotrekk85napisał(-a)
Podstawowa obsługa też jest.
A co oni mogą zrobić z działaniem portalu Orange Ci eksperci z"*900" jak autor nie może opłacić faktury on-linie z poziomu Mój Orange?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność on-line
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność on-line
A BOK nie mógł od razu przyjąć zgłoszenia tylko odbijanie piłeczki po wszystkich infoliniach ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność on-line
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność on-line
A może autor ma problem z obsługa konta Mój Orange i dlatego nie może opłacić faktury ?