Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Odsłuch rozmowy z konsultantem

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 14
  • 0

Odsłuch rozmowy z konsultantem

Witajcie. Jeśli temat w niewłaściwym miejscu to wybaczcie 😉

 

Chciałem zapytać czy ja jako klient, który przedłużał umowę ma możliwość odsłuchania rozmowy z konsultantem?

 

Uważam, że zostałem wprowadzony w błąd stąd to pytanie. Pozdrawiam

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14470
  • 59453
  • 722

Odsłuch rozmowy z konsultantem

@Piotrlwck  dlatego od razu napisałem, że odsłuchać nie możesz i tylko reklamacja pisemna to spowoduje.  Reszta, to szablon

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

11 ODPOW. 11

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14470
  • 59453
  • 722

Odsłuch rozmowy z konsultantem

@Piotrlwck  posłuchanie rozmowy może nastąpić tylko w procesie reklamacyjnym . Składaj reklamację na infolinię lub jeśli to nie przyniesie efektu, pisemnie poleconym do Skierniewic na adres dla korespondencji. Sprawa w tym drugim trybie będzie na 100% rozpatrywana z odsłuchem rozmowy


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 14
  • 0

Odsłuch rozmowy z konsultantem

Rozumiem. Ale sama rozmowa mi nie będzie udostępniona rozumiem i nie ma szans na to raczej? Pisałem reklamacje za pomocą chatu z prośbą o odsłuchanie rozmowy i dostałem jakaś standardowa odpowiedź z pozdrowieniami, że wszystko zostało naliczone prawidłowo i się zastanawiam czy ktoś sobie zadał trud żeby tą rozmowę rzeczywiście odsłuchać 😕


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6696
  • 27494
  • 219

Odsłuch rozmowy z konsultantem


@Piotrlwcknapisał(-a)

Rozumiem. Ale sama rozmowa mi nie będzie udostępniona rozumiem i nie ma szans na to raczej? Pisałem reklamacje za pomocą chatu z prośbą o odsłuchanie rozmowy i dostałem jakaś standardowa odpowiedź z pozdrowieniami, że wszystko zostało naliczone prawidłowo i się zastanawiam czy ktoś sobie zadał trud żeby tą rozmowę rzeczywiście odsłuchać 😕


Ale na pisemnej umowie i na fakturze masz to samo? Jeśli jest rozbieżność między fakturą a umową to reklamacja powinna być uznana. Jeśli jest rozbieżność między umową a ustaleniami telefonicznymi to gorzej, zwłaszcza jeśli nie jesteś na 100% pewien co było mówione (a nie jesteś, skoro chcesz odsłuchiwać). Złożenie pisemnej reklamacji na pewno nie zaszkodzi, jeśli jest się o co bić.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 14
  • 0

Odsłuch rozmowy z konsultantem

Dokładnie, chodzi o rozbieżność między ustaleniami telefonicznymi a umowa. Po otrzymaniu umowy na maila nie zatwierdziłem jej, ponieważ miałem wątpliwości. Oczywiście zadzwonili za parę dni i podczas drugiej rozmowy z konsultantem wydaje mi się, że dokładnie opisałem o co chodzi i zapewniano mnie, że wszystko jest ok. No nic będę próbował pisemnie. Dzięki za odp


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14470
  • 59453
  • 722

Odsłuch rozmowy z konsultantem

@Piotrlwck  dlatego od razu napisałem, że odsłuchać nie możesz i tylko reklamacja pisemna to spowoduje.  Reszta, to szablon


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19998
  • 57818
  • 785

Odsłuch rozmowy z konsultantem

@Piotrlwck klient nie może odsłuchać rozmowy telefonicznej prowadzonej z konsultantem. Opisz w reklamacji dokładnie w czym jest problem i powołaj się na rozmowę telefoniczną, gdzie były ustalenia, najlepiej jak do reklamacji dołączona będzie data, a jeszcze lepiej godzina rozmowy z konsultantem.

Składałem już reklamacje powołując się na rozmowę telefoniczną i była rozpatrzona pozytywnie. Zawarte były dokładne szczegóły i ustalenia z konsultantem.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32809
  • 39046
  • 1391

Odsłuch rozmowy z konsultantem

Trochę się nie zgodzę z poprzednimi odpowiedziami. Obecne przepisy unijne obligują do dostarczenia kopii nagrania jeśli w trakcie rozmowy telefonicznej nastąpiła sprzedaż "za pomocą środków do komunikacji na odległość". Tu jest mały haczyk czy zawsze przedłużenie umowy jest sprzedażą, ale interpretacja UOKiK jest, że tak.

Warto też zwrócić uwagę na tryb uzyskania nagrania. Można to uzyskać dopiero po negatywnie rozpatrzonej reklamacji. Więc trzeba ją złożyć, zawrzeć szczegółowo swoje oczekiwania i zawrzeć informację, że w przypadku negatywnej odpowiedzi prosisz o kopię nagrania na email lub na płycie pocztą tradycyjną.

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 14
  • 0

Odsłuch rozmowy z konsultantem

Dzięki za odp wszystkim. Daty i godziny to ja niestety nie mam szans sobie przypomnieć, bo rozmowa była chyba w marcu jakoś. Po historii w tel też ciężko zgadnąć.

Skoro mówisz kolego, że przepisy EU obligują do dostarczenia nagrania to czy ma ktoś może konkretnie nr ustawy czy przepisu na, który można się powołać prosząc o udostępnienie nagrania? 😉 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32809
  • 39046
  • 1391

Odsłuch rozmowy z konsultantem

To akurat jest problematyczne, bo jest to dyrektywa, która leksykalnie jest słabo zaimplementowana w Polsce.

Można powołać się na:
Art 56a Prawa Telekomunikacyjnego
Ar20. ust.2 Ustawy o prawach konsumenta
Stanowisko UOKIK https://uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=12474