- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witajcie. Jeśli temat w niewłaściwym miejscu to wybaczcie 😉
Chciałem zapytać czy ja jako klient, który przedłużał umowę ma możliwość odsłuchania rozmowy z konsultantem?
Uważam, że zostałem wprowadzony w błąd stąd to pytanie. Pozdrawiam
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Piotrlwck dlatego od razu napisałem, że odsłuchać nie możesz i tylko reklamacja pisemna to spowoduje. Reszta, to szablon
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odsłuch rozmowy z konsultantem
@Piotrlwck posłuchanie rozmowy może nastąpić tylko w procesie reklamacyjnym . Składaj reklamację na infolinię lub jeśli to nie przyniesie efektu, pisemnie poleconym do Skierniewic na adres dla korespondencji. Sprawa w tym drugim trybie będzie na 100% rozpatrywana z odsłuchem rozmowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odsłuch rozmowy z konsultantem
Rozumiem. Ale sama rozmowa mi nie będzie udostępniona rozumiem i nie ma szans na to raczej? Pisałem reklamacje za pomocą chatu z prośbą o odsłuchanie rozmowy i dostałem jakaś standardowa odpowiedź z pozdrowieniami, że wszystko zostało naliczone prawidłowo i się zastanawiam czy ktoś sobie zadał trud żeby tą rozmowę rzeczywiście odsłuchać 😕
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odsłuch rozmowy z konsultantem
@Piotrlwcknapisał(-a)Rozumiem. Ale sama rozmowa mi nie będzie udostępniona rozumiem i nie ma szans na to raczej? Pisałem reklamacje za pomocą chatu z prośbą o odsłuchanie rozmowy i dostałem jakaś standardowa odpowiedź z pozdrowieniami, że wszystko zostało naliczone prawidłowo i się zastanawiam czy ktoś sobie zadał trud żeby tą rozmowę rzeczywiście odsłuchać 😕
Ale na pisemnej umowie i na fakturze masz to samo? Jeśli jest rozbieżność między fakturą a umową to reklamacja powinna być uznana. Jeśli jest rozbieżność między umową a ustaleniami telefonicznymi to gorzej, zwłaszcza jeśli nie jesteś na 100% pewien co było mówione (a nie jesteś, skoro chcesz odsłuchiwać). Złożenie pisemnej reklamacji na pewno nie zaszkodzi, jeśli jest się o co bić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odsłuch rozmowy z konsultantem
Dokładnie, chodzi o rozbieżność między ustaleniami telefonicznymi a umowa. Po otrzymaniu umowy na maila nie zatwierdziłem jej, ponieważ miałem wątpliwości. Oczywiście zadzwonili za parę dni i podczas drugiej rozmowy z konsultantem wydaje mi się, że dokładnie opisałem o co chodzi i zapewniano mnie, że wszystko jest ok. No nic będę próbował pisemnie. Dzięki za odp
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Piotrlwck dlatego od razu napisałem, że odsłuchać nie możesz i tylko reklamacja pisemna to spowoduje. Reszta, to szablon
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odsłuch rozmowy z konsultantem
@Piotrlwck klient nie może odsłuchać rozmowy telefonicznej prowadzonej z konsultantem. Opisz w reklamacji dokładnie w czym jest problem i powołaj się na rozmowę telefoniczną, gdzie były ustalenia, najlepiej jak do reklamacji dołączona będzie data, a jeszcze lepiej godzina rozmowy z konsultantem.
Składałem już reklamacje powołując się na rozmowę telefoniczną i była rozpatrzona pozytywnie. Zawarte były dokładne szczegóły i ustalenia z konsultantem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odsłuch rozmowy z konsultantem
Warto też zwrócić uwagę na tryb uzyskania nagrania. Można to uzyskać dopiero po negatywnie rozpatrzonej reklamacji. Więc trzeba ją złożyć, zawrzeć szczegółowo swoje oczekiwania i zawrzeć informację, że w przypadku negatywnej odpowiedzi prosisz o kopię nagrania na email lub na płycie pocztą tradycyjną.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odsłuch rozmowy z konsultantem
Dzięki za odp wszystkim. Daty i godziny to ja niestety nie mam szans sobie przypomnieć, bo rozmowa była chyba w marcu jakoś. Po historii w tel też ciężko zgadnąć.
Skoro mówisz kolego, że przepisy EU obligują do dostarczenia nagrania to czy ma ktoś może konkretnie nr ustawy czy przepisu na, który można się powołać prosząc o udostępnienie nagrania? 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odsłuch rozmowy z konsultantem
Można powołać się na:
Art 56a Prawa Telekomunikacyjnego
Ar20. ust.2 Ustawy o prawach konsumenta
Stanowisko UOKIK https://uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=12474
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »