- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Smart Care
Nie dość że UOKIK wykazał iż oszukujecie klientów to widzę iż te praktyki są nadal stosowane. nadal na umowie mam liczone te usługi podwójnie. Wstyd po prostu. Jestem waszym klientem kilkanaście lat.
https://www.orange.pl/zobacz/decyzja-uokik-4-2022
___________
* Temat przeniesiony z O społeczność oraz poddany edycji - Netykieta - moderator Bartłomiej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Smart Care
Szkoda, że spotkała Ciebie taka nieprzyjemna sytuacja. Jako użytkownik i klient Orange mogę doradzić, aby złożyć reklamację w tej sprawie na infolinii, czacie. Opisać sytuację i powołać się na decyzję. Liczę, że zostanie rozpatrzona pozytywnie.
___________
* Wpis poddany edycji - moderator Bartłomiej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Smart Care
Reklamację zgłosiłem. Oczywiście dostałem odpowiedź odmowną. Post napisałem aby inni klienci wiedzieli jak zostaną potraktowani. Nazywając sprawy po imieniu to zwyczajna kradzież. Pisanie że ktoś coś włączył sam albo dziecko kliknęło to żadne wytłumaczenie iż nagle nie można tego wyłączyć. Tymczasem okazuje się iż praktyki stosowane przez orange zauważą także uokik. Każdej napotkanej osobie powiem że to złodzieje. To jest chore iż nagle masz doliczone do faktury kilkadziesiąt złotych za dublowane usługi.
Zgodnie z regulaminem usług Orange Smart Care, serwis ten jest świadczony na czas nieokreślony.
Wyłączenie Orange Smart Care SIMO 1200 wymaga dyspozycji ze strony klienta. Usługa po zakończeniu procesu pobierania IMEI zabezpieczyła telefon o nr IMEI xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ostatnie zdanie jest hitem dnia. To że już na tym imei jest aktywna usługa nie zabrania orange włączyć ją drugi raz i pobrać za nią wyższą opłatę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Smart Care
@TobinFrost Reklamacja na infolinii rozpatrywana jest pobieżnie, według szablonu (niestety)
Według mnie warto napisać pismo reklamacyjne i wysłać na adres korespondencyjny w Skierniewicach listem poleconym.
Orange Polska S.A.
Jagiellońska 34,
96-100 Skierniewice
z dopiskiem reklamacja UOKiK
Tam zostanie skierowane do odpowiednich działów i rozpatrzone ponownie. Ważne, abyś przedstawił wszystkie aspekty sprawy rzeczowo i spokojnie. Warto dołączyć scan decyzji UOKiK i się na nią powołać.
Pamiętaj, konkrety i mocna argumenty spowodują konkretne rozwiązania.