- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam serdecznie. Mam nadzieję że tutaj znajdę jakiekolwiek rozwiązanie mojego problemu, gdyż niestety Orange "umywa ręce"... Otóż jakiś czas temu , dokładnie jak poinformował mnie konsultant 7 kwietnia , z poziomu dekodera samsung 4k premium została aktywowana usługa Netlix i zostały mi być rozpoczęte naliczane opłaty z tego tytułu w kwocie 60 zł miesięcznie. Problem polega jednak na tym, że żadne konto nie zostało aktywowane / założone na powyższym dekoderze. O ile mi wiadomo, nie ma możliwości założenia nowego konta poprzez dekoder, można to zrobić poprzez aplikację - ale mogę się mylić... Nikt z domowników nie aktywował konta, córka przyznała jednak że wchodząc na kanał gdzie znajduje się netlix wpisała jakiś przypadkowy ciąg literek i cyferek w stylu abcd1234, jednak nic nie załączyła itd. W momencie otrzymania pierwszej faktury z naliczonymi opłatami , od razu złożyłem reklamację która została rozpatrzona pozytywnie i otrzymałem korektę faktury. Jednak obecnie , opłaty są mi nadal naliczane , co jak twierdzi orange nie jest zależne od nich , ponieważ oni tylko pośredniczą w usłudze. Stwierdzili że muszę zalogować się poprzez dekoder w usłudze netflix i tam zrezygnować z subskrybcji. Moje tłumaczenia że nie posiadam tam konta, więc jak miałbym się na nie zalogować nic nie dają, opłaty są nadal naliczane ... Owszem, posiadam konto na Netllix , które zakładałem dawno temu i od dłuższego czasu z niego nie korzystam, ale konsulatnci orange usilnie próbują mi wmówić że na dekoderze zostało założone nowe konto i odrzucają moją reklamację. Jak mogę zalogować się na konto które nie istnieje ? Dodatkowo zastanawia mnie jeden fakt - jak to jest że w kwietniu reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i wtedy było to zależne od orange, natomiast już teraz nie jest zależne to od nich ? To raz jest, a raz nie jest ? Czy widzicie jakieś rozwiązanie tej sytuacji ? Rozważam skierowanie sprawy do rzecznika praw konsumenta, ale może jest jakieś inne rozwiązanie... Rachunki wraz z opłatami za netlix cały czas opłacam, aby zachować zniżki itd. z nadzieją na odzyskanie niesłusznie naliczanych mi opłat, ale na chwilę obecną wygląda to tak że co miesiąc wyrzucam do kosza 60 zł...
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Liter1979napisał(-a)... jak miałbym się na nie zalogować ...
A próbowałeś przez opcję Netflix z poziomu menu dekodera ICU100? Chyba że masz inny dekoder - jaki? Obsługa Netflix jest jeszcze tylko w Stream 4k, tam też można się zalogować. Dekodery (przynajmniej ICU100) pamiętają dane logowania do Netflixa, więc jeśli coś z poziomu dekodera było aktywowane to i zalogować powinno się dać, tudzież zrezygnować.
...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niesłuszne naliczanie opłat za Netflix
@Liter1979 żeby założyć konto potrzebny jest adres mailowy i żadne przypadkowe cyferki czy literki nie aktywują go z poziomu dekodera.
Niestety skoro zostało aktywowane nawet przypadkowo, to jest to wiążące, bo nikt obcy nie aktywyje z poziomu dekodera prócz domowników
Pisz do Skierniewic na adres korespondencyjny pismo że szczegółami sprawy i z numerem pozytywnie rozpatrzonej reklamacji.
Tylko rąk możesz sprawę załatwić ponieważ Orange jest tylko pośrednikiem sprzedaży. Ma jednak procedury w takich sytuacjach i umowę z Netflix
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niesłuszne naliczanie opłat za Netflix
Ale właśnie o to chodzi że żaden adres mailowy nie został wpisany, a bynajmniej nawet jeśli, to nikt nie wie jaki...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niesłuszne naliczanie opłat za Netflix
@Liter1979 dlatego w Prange w systemach na pewno jest ślad aktywacji, ale bez danych. Te wyjaśnisz tylko z Netflixem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niesłuszne naliczanie opłat za Netflix
@Liter1979 z poziomu dekodera też założysz/aktywujesz konto na Netfilx , poczytaj Netflix w Orange | Orange Polska. Może jednak też tak być że rachunki są jakby doliczane do tego starego konta które masz założone (z poziomu dekodera zostało tylko wznowione/odświeżone) i tu sprawę należy wyjaśniać bezpośrednio z firmą Netflix, pomarańczowi są tak czy tak tylko pośrednikiem, rachunek który wysyła do Orange Netflix jest tylko doliczany do comiesięcznej faktury.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Liter1979napisał(-a)... jak miałbym się na nie zalogować ...
A próbowałeś przez opcję Netflix z poziomu menu dekodera ICU100? Chyba że masz inny dekoder - jaki? Obsługa Netflix jest jeszcze tylko w Stream 4k, tam też można się zalogować. Dekodery (przynajmniej ICU100) pamiętają dane logowania do Netflixa, więc jeśli coś z poziomu dekodera było aktywowane to i zalogować powinno się dać, tudzież zrezygnować.
...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niesłuszne naliczanie opłat za Netflix
@Liter1979 ktoś z domowników aktywował Netflix, da się to z poziomu dekodera zrobić, dziwię się że tyle czasu płacisz i nie oglądasz, zgłoś w serwisie Netflix i ci wyłączą usługę 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niesłuszne naliczanie opłat za Netflix
Problem polega na tym , że nie ma mnie w domu, jestem poza krajem w pracy... Powiem małżonce żeby spróbowała zadzwonić bezpośrednio do Netflixa - może ogarnie 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niesłuszne naliczanie opłat za Netflix
Przy rejestracji jest checkbox "zapamiętaj mnie", jeśli było logowanie i pamięta to można wejść w ustawienia konta i podejrzeć na jakim mailu. Dodatkowo Orange widzi na jaki mail było logowanie - niech podadzą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niesłuszne naliczanie opłat za Netflix
@Liter1979 nie da się płatności w Netflix wygenerować, jeśli nie ma się tam konta, https://help.netflix.com/pl pewnie aktywowane jest te stare konto i subskrypcja, ja nie aktywne konta usuwam, bo bywa że coś im się zamiesza i aktywują płatności, zwalają potem na automat czy bugi 😉
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »