4
Postów
11
Kudo
0
Rozwiązania
VI Urodziny Społeczności
1 rozwiązanie
1 odpowiedź
1 like
1 temat
Pierwsze lądowanie
01-08-2022 16:36
Temat do zamknięcia. Udało się jakoś załatwić sprawę - żona zadzwoniła bezpośrednio do Netflixa, pokierowali ją krok po kroku co ma zrobić - teoretycznie subskrypcja została anulowana - okaże się przy następnej fakturze. Dzięki wszystkim za pomoc .
01-08-2022 02:27
Problem polega na tym , że nie ma mnie w domu, jestem poza krajem w pracy... Powiem małżonce żeby spróbowała zadzwonić bezpośrednio do Netflixa - może ogarnie 😉
31-07-2022 14:58
Ale właśnie o to chodzi że żaden adres mailowy nie został wpisany, a bynajmniej nawet jeśli, to nikt nie wie jaki...
01-08-2022 16:36
Temat do zamknięcia. Udało się jakoś załatwić sprawę - żona zadzwoniła bezpośrednio do Netflixa, pokierowali ją krok po kroku co ma zrobić - teoretycznie subskrypcja została anulowana - okaże się przy następnej fakturze. Dzięki wszystkim za pomoc .
01-08-2022 02:27
Problem polega na tym , że nie ma mnie w domu, jestem poza krajem w pracy... Powiem małżonce żeby spróbowała zadzwonić bezpośrednio do Netflixa - może ogarnie 😉
31-07-2022 14:58
Ale właśnie o to chodzi że żaden adres mailowy nie został wpisany, a bynajmniej nawet jeśli, to nikt nie wie jaki...