- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie danych internetowych niezgodne z rzeczywistością
@Jolsa co to za router z e-sim?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie danych internetowych niezgodne z rzeczywistością
@sebaswiderski jest to router Huawei E5573C.
Ale dane komórkowe pobierane są z pakietu karty internetowej przez normalny numer komórkowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie danych internetowych niezgodne z rzeczywistością
Wydaje mi się, że ten router i sim w nim jest podpięta z pakietem danych pod numer komórkowy. Dlatego tak to widzisz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie danych internetowych niezgodne z rzeczywistością
Nie, ponieważ najpierw jest w kilka dni wyczerpywany mój pakiet na sim w telefonie 12gb, następnie pobierany jest współdzielony pakiet z karty mobilnej.
Po 15 dniach mam zużyte 60 gb danych przez mój numer, ja nie jestem w stanie korzystać z internetu, a pozostałe karty sim w grupie mają dalej swój indywidualny pakiet.
Orange na moją kolejną reklamację nie odpowiada i nie wiem co mam dalej robić w tej sytuacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie danych internetowych niezgodne z rzeczywistością
Minęło już 30 dni od złożenia reklamacji?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie danych internetowych niezgodne z rzeczywistością
@JolsCześć. Sprawdzałeś na Mój Orange. Jaki numer powoduje takie zużycie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie danych internetowych niezgodne z rzeczywistością
Czy tutaj został rozwiązany problem? Czy jedyna opcją jest zmiana sieci? Mamy ten sam problem - 4 numery i nawet osoby, które nie korzystają dużo z internetu pod koniec okresu rozliczeniowego nie mają internetu (72gb na jeden numer) Nie mamy wi-fi więc telefon nie pobiera aktualizacji itp. sytuacja zdarza się praktycznie co miesiąc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie danych internetowych niezgodne z rzeczywistością
@filipbugnapisał(-a)Czy tutaj został rozwiązany problem? Czy jedyna opcją jest zmiana sieci? Mamy ten sam problem - 4 numery i nawet osoby, które nie korzystają dużo z internetu pod koniec okresu rozliczeniowego nie mają internetu (72gb na jeden numer) Nie mamy wi-fi więc telefon nie pobiera aktualizacji itp. sytuacja zdarza się praktycznie co miesiąc
"Tutaj" to znaczy gdzie?
Jedyną opcją jest używanie danych mobilnych świadomie. To zależy przede wszystkim od klienta, nie od operatora. Sam sobie dopowiedz czy zmiana operatora coś pomoże czy nie. Ale wolna droga - możesz też sprawdzić empirycznie.
Telefony pobierają coś z sieci niemal bez przerwy i bez żadnej interakcji z użytkownikiem, nie trzeba "korzystać z internetu" żeby telefon zużywał dane. Zdziwiłbyś się ile z tego jest Ci absolutnie zbędne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie danych internetowych niezgodne z rzeczywistością
W tym wątku.
Dane mobilne są używane świadomie i jeśli reklamacja nie pomaga, a zmiana operatora tak (zarejstrowałem dwa nowe numery w T-mobile jeden ios, drugi na androidzie i o dziwo tam wystatrczy 10GB miesięcznie), to chyba po waszej stronie jest problem, czy znowu dostanę odpowiedź w stylu "proszę używać dane świadomie, czy proszę podmienić SIM". W salonie również odpowiedzi w takim stylu bez chęci pomocy, bo o infolinii nie wspomnę. Bez odbioru
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie danych internetowych niezgodne z rzeczywistością
@filipbugnapisał(-a)W tym wątku.
Dane mobilne są używane świadomie i jeśli reklamacja nie pomaga, a zmiana operatora tak (zarejstrowałem dwa nowe numery w T-mobile jeden ios, drugi na androidzie i o dziwo tam wystatrczy 10GB miesięcznie), to chyba po waszej stronie jest problem, czy znowu dostanę odpowiedź w stylu "proszę używać dane świadomie, czy proszę podmienić SIM". W salonie również odpowiedzi w takim stylu bez chęci pomocy, bo o infolinii nie wspomnę. Bez odbioru
Jak tam sobie chcesz, niczego od Ciebie nie mam zamiaru "odbierać". To Ty miałeś problem, nie ja. Napisałem co o tym sądzę i zdania nie zmienię, tym bardziej że opisanej sytuacji nie da się zdalnie zdiagnozować.
NO jest forum samopomocowym, imputowanie mi że po mojej stronie jest jakiś problem jest nieporozumieniem z Twojej strony.