Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od ‎23-09-2022
‎27-09-2022
filipbug
Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
Punkty: 834
4
8
0
0
offline
ostatnia aktywność: 27-09-2022 01:42

Osiągnięcia

1 like

1 odpowiedź

Pierwsze lądowanie

Naliczanie danych internetowych niezgodne z rzeczywistością

Było wszystko robione i sprawdzane w aplikacji, również w salonach kilka razy i tracę tylko czas, po czym uzyskuje odpowiedź "faktycznie jest coś nie tak". Stąd zadałem tutaj to pytanie, bo nic tak nie wkurza jak dokupienie 15GB 3 dni przed końcem okresu r [...]

Naliczanie danych internetowych niezgodne z rzeczywistością

Myślałem, że Pan jest osobą pracującą w Orange, bo są tutaj takie osoby dlatego napisałem "waszej". Zapytałem, czy problem udało się rozwiązać, bo nie tylko ja mam taki problem, a na kilka postów za każdym razem najlepszym rozwiązaniem było przejście do in [...]

Naliczanie danych internetowych niezgodne z rzeczywistością

W tym wątku.Dane mobilne są używane świadomie i jeśli reklamacja nie pomaga, a zmiana operatora tak (zarejstrowałem dwa nowe numery w T-mobile jeden ios, drugi na androidzie i o dziwo tam wystatrczy 10GB miesięcznie), to chyba po waszej stronie jest proble [...]

Naliczanie danych internetowych niezgodne z rzeczywistością

Było wszystko robione i sprawdzane w aplikacji, również w salonach kilka razy i tracę tylko czas, po czym uzyskuje odpowiedź "faktycznie jest coś nie tak". Stąd zadałem tutaj to pytanie, bo nic tak nie wkurza jak dokupienie 15GB 3 dni przed końcem okresu r [...]

Naliczanie danych internetowych niezgodne z rzeczywistością

Myślałem, że Pan jest osobą pracującą w Orange, bo są tutaj takie osoby dlatego napisałem "waszej". Zapytałem, czy problem udało się rozwiązać, bo nie tylko ja mam taki problem, a na kilka postów za każdym razem najlepszym rozwiązaniem było przejście do in [...]

Naliczanie danych internetowych niezgodne z rzeczywistością

W tym wątku.Dane mobilne są używane świadomie i jeśli reklamacja nie pomaga, a zmiana operatora tak (zarejstrowałem dwa nowe numery w T-mobile jeden ios, drugi na androidzie i o dziwo tam wystatrczy 10GB miesięcznie), to chyba po waszej stronie jest proble [...]