- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie danych internetowych niezgodne z rzeczywistością
Myślałem, że Pan jest osobą pracującą w Orange, bo są tutaj takie osoby dlatego napisałem "waszej". Zapytałem, czy problem udało się rozwiązać, bo nie tylko ja mam taki problem, a na kilka postów za każdym razem najlepszym rozwiązaniem było przejście do innej sieci. Liczyłem na rzeczową odpowiedź, ale jak widać mogę liczyć na odgrzewanego kotleta i łapaniu za słówka zresztą podobnie jak w salonie, czy wciskaniu kitu przez kosultantów podczas zawierania umowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie danych internetowych niezgodne z rzeczywistością
Ja nie próbuję "łapać za słówka", tylko pomóc, głównie na podstawie własnego doświadczenia. Oczywiście że nie jest to zagadnienie trywialne i doskonale rozumiem frustrację. Zwracam tylko uwagę na fakt, że przed opublikowaniem czegokolwiek na tym forum trzeba było zaakceptować regulamin, a w nim jest jasno opisane zarówno czego się "tu" można spodziewać, jak i czego, niestety, nie można.
https://nasz.orange.pl/t5/O-spo%C5%82eczno%C5%9Bci/Zasady-Nasz-Orange/td-p/45
Praktycznie nikt z forumowiczów udzielających tu rad nie reprezentuje Orange i nie jesteśmy w stanie materialnie pomóc w sprawach typowo reklamacyjnych ponieważ takie sprawy wymagają dostępu do danych indywidualnych a tych z kolei nie wolno tu publikować. O dziwo, mimo to w bardzo wielu sprawach udaje się pomóc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie danych internetowych niezgodne z rzeczywistością
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie danych internetowych niezgodne z rzeczywistością
Było wszystko robione i sprawdzane w aplikacji, również w salonach kilka razy i tracę tylko czas, po czym uzyskuje odpowiedź "faktycznie jest coś nie tak". Stąd zadałem tutaj to pytanie, bo nic tak nie wkurza jak dokupienie 15GB 3 dni przed końcem okresu rozliczeniowego na dwóch numerach, po czym dzień przed końcem przychodzi magiczny SMS "Wykorzystałeś 100% środków pakietu danych [...]) Gdzie tak jak napisałem wcześniej - w innej linii wystarczy 10GB (testowane dwa miesiące) i jeszcze zostaje jeszcze dość sporo internetu do wykorzystania (te same telefony) korzystanie w podobny sposób bez oszczędzania na korzyść drugiej sieci. Chodzi mi tylko o racjonalne wytłumaczenie, albo wskazanie problemu dlaczego jest tak, że tam mając 10GB zostaje jeszcze co najmniej 4GB na koniec miesiąca , a w Orange magicznym sposobem na koniec okresu rozliczeniowego trzeba dokupić dodatkowy transfer danych mając 72GB do wykorzystania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie danych internetowych niezgodne z rzeczywistością
Biling w Orange nie jest podsumowany automatycznie, zatem podejrzewam, że nikt nie sprawdzał w detalu. Warto też wiedzieć, że sesje z internetem nie są rozliczane na bieżąco w ofercie na abonament. Może rozliczyć się sesja sprzed kilku dni.
Argument "u konkurencji wystarcza" też nie jest miarodajny bo w każdej sieci inaczej są liczone dane (czy wysyłane czy odbierane, czy jedne i drugie), jakie jest taktowanie (czy 1kB czy 1MB).
- « Poprzedni
- Następny »