- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Koniec umowy
11 marca tego roku kończy mi się umowa. Jest to pierwszy abonament z jakim mam do czynienia. Czy muszę gdziekolwiek wyrazić wolę zakończenia umowy bez jej przedłużania czy dzieje się to automatycznie i tylko w przypadku odwrotnej sytuacji należy skontaktować się z Orange?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Koniec umowy
Jeśli chcesz zakończyć abonament to trzeba pisemko wysłać, by z końcem umowy Orange było jej rozwiązanie, jak chcesz dalej mieć usługi Orange to wypada na stronie Orange zamówienie zrobić czy w Salonie, termin obecnej umowy ku końcowi blisko więc trzeba działać @zosiek29 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Koniec umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Koniec umowy
@zosiek29, W załączniku przesyłam Ci mniej więcej wzór z którego możesz skorzystać. Pamiętaj, jeśli chcesz zachować numer musisz zaznaczyć dyspozycję migracji do oferty na kartę.
Wypowiedzenie możesz wysłać na adres korespondencyjny Orange Polska.
W salonach mają gotowy wzór.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Koniec umowy
Skladalem cos takiego w salonie Orange ponad dwa miechy temu, olali to i nic z tym nie zrobili. Umowa konczy sie za dwa dni i w zasadzie nie wiadomo co dalej, spodziewalem sie ze zmigruja mi numer na karte i bedzie z glowy a tu schody.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Koniec umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Koniec umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Koniec umowy
Umowa wygasa jutro, 12.02 (licze wiec te dwa dni jako dzis i jutro). Spodziewalbym sie jednak ze ktos z Orange sie do mnie zawczasu odezwie, albo chociaz dostane jakas informacje SMSem ze nastapi badz nastapila zmiana i co dalej jako abonent mam wykonac (np wbic sie tu cz tam i doladowac sobie konto). A tu nic, ani informacji ani instrukcji, cisza na morzu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Koniec umowy
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »