- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Koniec umowy
Rezygnacje z umowy abonamentowej i uruchomienie na tym samym numerze uslugi na karte.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Koniec umowy
Pismo odrecznie napisane, podpisane i opieczatkowane przez pracownika salonu Orange, zeskanowane do systemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Koniec umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Koniec umowy
Dzieki. Co do salonu to juz bylem w grudniu, wlasnie po to zeby ponownie nie musiec tam biegac.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Koniec umowy
Zgodnie z poniższym linkiem taką dyspozycję można zgłosić jeśli jest mniej niż 30 dni do końca umowy.
https://www.orange.pl/omnibook/zmiana-oferty-z-abonamentu-na-kar-1#dla-klienta#brak#jakie-warunki-tr...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Koniec umowy
Za wczesnie bylo zeby to na formularzu zglosic, dlatego wydalem dyspozycje napisana odrecznie i podpisana przez pracownika salonu. Po to jest tekst pisany zeby ktos kto pozniej to obrabia wiedzial co ma zrobic 🙂 Pracownik salonu sam zaproponowal taka forme zgloszenia tego tematu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Koniec umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Koniec umowy
Zobaczymy, bede raportowal na biezaco, moze jest wiecej takich jak ja co w ten sam sposob zlecali zmiane typu swiadczonej uslugi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Koniec umowy
Wczoraj dostalem list od Orange z przeprosinami i informacja ze usluga zostanie zmieniona, co nastapilo wczoraj w nocy i od rana jestem na karcie. Takie zalatwienie sprawy mnie cieszy, wrocila wiara w dbalosc o klienta 🙂
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »