12
Postów
10
Kudo
1
Rozwiązanie
Roczniak
1 rozwiązanie
10 odpowiedzi
1 like
1 odpowiedź
1 temat
Pierwsze lądowanie
12-02-2019 10:10
Dostalem list z przeprosinami i nastapila zmiana uslugi w oparciu o dyspozycje zlozona pisemnie w grudniu, tak wiec jestem w sumie zadowolny, szkoda tylko ze musialem interweniowac u operatora zanim doszlo do szczesliwego konca.
12-02-2019 10:07
Wczoraj dostalem list od Orange z przeprosinami i informacja ze usluga zostanie zmieniona, co nastapilo wczoraj w nocy i od rana jestem na karcie. Takie zalatwienie sprawy mnie cieszy, wrocila wiara w dbalosc o klienta 🙂
11-02-2019 14:09
@Ela12 Jak najbardziej mam swoj egzemplarz, rowniez podpisany i ostemplowany przez pracownika salonu.
12-02-2019 10:10
Dostalem list z przeprosinami i nastapila zmiana uslugi w oparciu o dyspozycje zlozona pisemnie w grudniu, tak wiec jestem w sumie zadowolny, szkoda tylko ze musialem interweniowac u operatora zanim doszlo do szczesliwego konca.
12-02-2019 10:07
Wczoraj dostalem list od Orange z przeprosinami i informacja ze usluga zostanie zmieniona, co nastapilo wczoraj w nocy i od rana jestem na karcie. Takie zalatwienie sprawy mnie cieszy, wrocila wiara w dbalosc o klienta 🙂
11-02-2019 14:09
@Ela12 Jak najbardziej mam swoj egzemplarz, rowniez podpisany i ostemplowany przez pracownika salonu.
12-02-2019 10:10
Dostalem list z przeprosinami i nastapila zmiana uslugi w oparciu o dyspozycje zlozona pisemnie w grudniu, tak wiec jestem w sumie zadowolny, szkoda tylko ze musialem interweniowac u operatora zanim doszlo do szczesliwego konca.