Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Faktury


Poziom 13, Recenzent
  • 15
  • 13
  • 0

Faktury

Rozmowy wam nie wkleję wszystko co powinno wam starczyc macie ... reszta będzie się zajmować kto.inny 

I co.jeszcze mam zrobić zdjąć  portki  zrobic zdjecie i udowodnić że jestem facetem ? Bo korpo  chce zrobić z uczciwego człowieka zlodzieja ??? Mam.nadzieje ze jak najwięcej ludzi to zobaczy i ucieknie ....


Pracuję w Orange
  • 78
  • 222
  • 12

Faktury

Twoje posty są tak chaotyczne i zagmatwane, że ciężko jest coś wywnioskować, dlatego ludzie dopytują, bo chcą Ci pomóc a nie atakować.

 

Dostawca polubownie chce załatwić sprawę i zdecydował się na anulowanie opłat. Świadczy o tym to zdanie "kwota w wysokości PLN 45,38 zostanie zwrócona, z powodu nie korzystania z serwisu" -- nie korzystanie to nie to samo co nie włączenie, w żadnym wypadku nie przyznali Ci racji, tylko uznali Twoją reklamację.Opłata sama z niczego się nie naliczyła - dostawca przekazuje inf. do operatora o obciążeniu za zakup.

Nie są to usługi Orange, PLAY, T-Mobile ani PLUSA. A, że operator rozlicza się z dostawcą od razu po wystawieniu faktury - czyli hajs jest przesyłany od razu do tego dostawcy, to nie może anulować opłat bez potwierdzenia otrzymanego od tej firmy. Zastanawia jedynie fakt, że chcą dane do zwrotu kasy, z zasady prośbę o anulowanie opłat dostawca zewnętrzny wysyła do operatora, dziwne. Peace Emotikon: Szczęśliwy

 

 


Poziom 13, Recenzent
  • 15
  • 13
  • 0

Faktury

jeżeli oni przyznają mi.racje pisza to wiec co.to.jest dobra wola ??? .. jeżeli nie oni włączyli A wy obciążacie  to.jest kradzież  albo ładniej wymuszenie, jeszcze ładniej  oszustwo i nie mam.zamiaru przekazywać sie w naszym biurem Prawno piarowym  walczyć z wami powalczy kto inny ... A ja wycofuje się z umowy z wami bo oszukujecie  ... 3 miesiące mnie zwodzicie  zwalacie wine to na mnie to.na tamta.firme wychodze bez żalu od was i.mam nadzieję że uke z wami postąpi jak trzeba... pokażcie jak bardzo teraz wam zalezy zeby sie wybielic... albo inaczej ile.razy jeszcze usunięcie co pisze i wstawicie wasza wersje.... 


Poziom 26, Specjalista
  • 395
  • 883
  • 43

Faktury

@Krzychoz997 Proponuję 10 głębokich oddechów i spokojne przedstawienie sprawy. Bo na razie po za atakowaniem innych, błędami ortograficznymi, gramatycznymi, składniowymi, stylistycznymi i interpunkcyjnymi, to prawie nic z Twoich postów nie da się wyczytać.

P.S.
Nie licząc @RaDo_sny  i @Bartłomiej to tu nikt z wypowiadających się w wątku nie jest zatrudniony przez Orange, więc kierowanie do nas gróźb w stylu "z wami powalczy kto inny" jest nie na miejscu.


Poziom 13, Recenzent
  • 15
  • 13
  • 0

Faktury

Nie wiem kto jest zatrudniony i nie mam ochoty sprawdzać moze ty też  jesteś  po 3 miesiącach walki nienmam ochoty sprawdzać fakt jest faktem opowiadanie ze ktoś łaskę mi robi uznając że  nie korzystałem i nie aktywowalem zadnych usług to chyba komuś się pozmienialo w glowie... nie mam zamiaru robić sobie tutaj kariery wiem jedno ... trzeba uciekać od tej sieci.. i polecam komentarz koledzedze poczytać co to jest groźba i pomyśleć do kogo  ja sie odnosze...


Poziom 13, Recenzent
  • 15
  • 13
  • 0

Faktury

Rozumiem że prędzej czy później zostanę zablokowany bo wasza polityka zabrania mówienia prawdy o tym jak postępujecie z konsumentem moderator, Wiktor pisz oficjalnie co masz do mojej osoby, a nie strasz że mnie zablokujesz .... Wasze praktyki są karygodne i niezgodne z prawem.... Ja już mam to w .... Nie wrócę do was zabiorę wszystkie swoje i mojej rodziny abonamenty .... I gdzie będę mógł będę pisać co robicie z ludźmi ...


Poziom 40, Guru *****
  • 30975
  • 25863
  • 1316

Faktury

W każdej sieci (z wielkiej czwórki) są analogiczne usługi. Jedyne co chroni do założenie blokady. A przypadkowe kliknięcie może nastąpić i w Orange, w TMobile, Play czy Plus.

Poziom 19, Pasjonat
  • 35
  • 44
  • 2

Faktury


@Krzychoz997napisał(-a)

Rozumiem że prędzej czy później zostanę zablokowany bo wasza polityka zabrania mówienia prawdy o tym jak postępujecie z konsumentem moderator, Wiktor pisz oficjalnie co masz do mojej osoby, a nie strasz że mnie zablokujesz .... Wasze praktyki są karygodne i niezgodne z prawem.... Ja już mam to w .... Nie wrócę do was zabiorę wszystkie swoje i mojej rodziny abonamenty .... I gdzie będę mógł będę pisać co robicie z ludźmi ...


Rozumiem Cie ze jestes zly,ale na forum mozna rozmawiac spokojnie. Tak jak napisal @Piotrekk85 takie sytuacje zdarzaja sie w kazdej sieci. A to ze moderator grozi Ci ze Cie zablokuje rowniez sie nie dziwie bo wszystkich chcesz atakowac.Wiec spokojnie...