Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 12, Recenzent
  • 15
  • 4
  • 0

Faktury

[ Edytowane ]

Orange naliczyło 45 zeta włączając cos czego nigdy nie włączyłem  firma do.ktorej kazali mi pisać odpisała że faktycznie nie korzystałem z żadnych  usług. Teraz zaplacilem.rachunek orange chce wyłączyć mi usługi bo nie chce płacić za nic!!! Zadzwoniłem jeszcze raz do firmy która nic chce ode mnie i pracownica śmiejąc się powiedziała że orange przesłalo  kase jeszcze innej firmie A ode mnie teraz żąda zapłaty... zlozylem.zawiadomienie o.oszustwie i wyludzeniu pieniedzy

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz
Pracuję w Orange
  • 395
  • 537
  • 49

Faktury

Skoro dana firma napisała Ci, że nie korzystałeś z usług co nie jest jednoznaczne z ich aktywacją rozumiem, że mają taką odpowiedź przesłałeś ja dalej do Orange? 

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 12, Recenzent
  • 15
  • 4
  • 0

Faktury

Wysłałem im.kilka razy każdy dział chcial swojego maila mam różniez  rozmowy z nimi, teraz moderator mnie zastrasza regulaminami ze powiedzialem.prawde o tym ze musze delikatnie teraz.... zajumali mi kasę i zastraszaja mnie odcięciem  usług mam 3 miesiące do końca i napewno nie wroce do nich 

0 Lubię to
Odpowiedz
Zespół Nasz Orange
  • 508
  • 1570
  • 33

Faktury

@Krzychoz997 przykro mi, że moją prośbę o zapoznanie się z zasadami jakie panują u nas na forum uznałeś za "zastraszanie" - zupełnie nie było to moją intencją i ja sam nie potrafię się owego "zastraszania" w tej wiadomości doszukać. Możemy o tym porozmawiać, jeśli chcesz poprzez wiadomość prywatną.

 

Pozdrawiam.

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange |

Poziom 12, Recenzent
  • 15
  • 4
  • 0

Faktury

Rozmawiałem Z orange przez 3 miesiące prywatnie teraz mi sie wydaje ze należy porozmawiać publicznie nikogo nie obrażam co czuje pisze i nikogo nie poprawiam w tym co pisze, nie przeklinam nie obrażam 

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 19, Pasjonat
  • 35
  • 34
  • 2

Faktury

Obojetnie co juz sie stalo,chodzi tylko o to zeby spokojnie rozmawiac na forum bez przeklenstw i obrazania innych. A ze jestes zdenerwowany to sie nie dziwie jesli ktos probuje Cie oszukac.A do BOK Orange dzwoniles oczywiscie i jakie dokladnie informacje uzyskales?

Poziom 12, Recenzent
  • 15
  • 4
  • 0

Faktury

[ Edytowane ]

Orange oswiadczylo  ze niema sprawy dla nich bo to nie oni wystawiają fakturę po czym konsultant przyznaje że orange wpisało należność i on jako konsultant nie zrobi z tym nic , tamci sie śmieją jakim prawem po takim mailu oni wysłali kase .... info  jest proste sam o treści Nadal nie otrzymaliśmy wpłaty prolongowanej należności za usługi mobilne na kwotę 45,92 zł. Wskazana kwota nie zawiera rat za sprzęt. Zapłać jak najszybciej a nie zablokujemy usług. Łączna kwota do zapłaty wynosi 45,92 zł. Jeżeli posiadasz sprzęt na raty, to opłacaj je oddzielnie, zgodnie z pierwotnymi terminami. Masz to za sobą? Zignoruj ten sms. Jednocześnie prosimy o terminowe opłacanie bieżących rachunków. Pozdrawiamy, Orange. 15 lat z nimi albo dłużej i chłopczyka mi mówi że nie place terminowo .... szlak mnie trafia ostatnie 30 miesięcy esemesow dziękujemy za terminowe opłacanie faktur i tak człowieka traktuja...

 

Screenshot_20190701-164502.png

 

0 Lubię to
Odpowiedz
Pracuję w Orange
  • 78
  • 144
  • 12

Faktury

Dziwna sprawa Emotikon: Smutny Podstawa do korekty oplat (u polskich operatorów) za zakupy elektroniczne jest uznanie reklamacji po stronie dostawcy, oni wysylaja do operatora prosbe o korekte naliczonej oplaty. Nie za bardzo rozumiem co ta Pani na infolinii miala na mysl ... przyznala Ci racje ale reklamacji nie przyjela? Moze na BOku podali Ci zle dane do kontaktu z dostawca? Co ta za subskrybcja? 

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 19, Pasjonat
  • 35
  • 34
  • 2

Faktury

Wez edytuj posta i screna usun bo Twoj nr tel tam widac. Jesli chodzi o te smsy to wiesz rozumiem to ze ogolnie terminowo wszystko oplacales ale te smsy to automat wysyla tak ze jesli o to chodzi to nie ma sie czym denerwowac,jak bys grosza nie wplacil to tez by sms przyszedl ze masz  terminowo FV oplacac. A jesli o sprawe chodzi to nie wiem co dokladnie polecic moze do UOKIK napisac. Mowisz ze zlozyles zawiadomienie o oszustwie tak?

Poziom 12, Recenzent
  • 15
  • 4
  • 0

Faktury

Podali prawidłowe dane odpowiedź  otrzymałem że  nie jestem im nic winien bo ani nie korzystałem ani nie logowalem ani nie akceptowalne zadnych regulaminów... dla orange jestem oszustem więc oszust złożył zawiadomienie o wyludzeniu i oszustwie na oszuscie.... przestrzegam przed nimi i niekompetencja ich konsultantów  bo t raktuja cie z góry jak.zlodzieja

0 Lubię to
Odpowiedz