Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od luty
tydzień temu
RaDo_sny
Pracuję w Orange

Moje osiągnięcia


Gość Urodzinowy

10
rozwiązań

100
like

100
odpowiedzi

Pierwszy
pomysł

50
like

5
rozwiązań

04-10-2017 13:32 350

Przepraszam, że odpisuję dopiero teraz. @Piotrekk85 w przypadku blokady tego typu gdzie jest prośba o potwierdzenie danych nie ma najmniejszego problemu i otrzymałem potwierdzenie, że na podstawie pełnomocnictwa notarialnego przerejestrowanie powinno nastą [...]

Więcej
29-09-2017 16:20 454

@DamianOrange697 rzeczywiście jest jak byk napisane. @Piotrekk85 swoim zapytaniem sprawiłeś, że zwątpiłem. Dla potwierdzenia rozmawiałem ze znajomymi w salonie i mówią, że na podstawie notarialnego pełnomocnictwa bez problemu dokonają przerejestrowania. Na [...]

Więcej
29-09-2017 14:47 479

Niestety tak jak @Piotrekk85 napisał obecnie w celu przerejestrowania numeru wymagana jest wizyta w salonie Orange "starego" oraz "nowego" właściciela.@DamianOrange697 niestety bez "starego" właściciela lub pełnomocnictwa notarialnego nie przerejestrujesz [...]

Więcej
04-10-2017 13:32 350

Przepraszam, że odpisuję dopiero teraz. @Piotrekk85 w przypadku blokady tego typu gdzie jest prośba o potwierdzenie danych nie ma najmniejszego problemu i otrzymałem potwierdzenie, że na podstawie pełnomocnictwa notarialnego przerejestrowanie powinno nastą [...]

Więcej
29-09-2017 16:20 454

@DamianOrange697 rzeczywiście jest jak byk napisane. @Piotrekk85 swoim zapytaniem sprawiłeś, że zwątpiłem. Dla potwierdzenia rozmawiałem ze znajomymi w salonie i mówią, że na podstawie notarialnego pełnomocnictwa bez problemu dokonają przerejestrowania. Na [...]

Więcej
29-09-2017 14:47 479

Niestety tak jak @Piotrekk85 napisał obecnie w celu przerejestrowania numeru wymagana jest wizyta w salonie Orange "starego" oraz "nowego" właściciela.@DamianOrange697 niestety bez "starego" właściciela lub pełnomocnictwa notarialnego nie przerejestrujesz [...]

Więcej
16-09-2017 14:06 590

@VrooBell tutaj masz dokładną rozpiskę: DoładowanieIlość GBWażność5 zł2,5 GB2 dni10 zł5 GB5 dni25 zł15 GB31 dni30 zł15 GB31 dni35 zł15 GB31 dni40 zł20 GB40 dni50 zł25 GB93 dni100 zł50 GB155 dni200 zł100 GB155 dni

Więcej
11-09-2017 14:37 2079

Jeżeli to pakiet XXL to SMS o treści STOPXXL pod numer 570 lub kod *110*66*00#. Natomiast pakiet 500mb z "nowszej" oferty poprzez SMS o treści STOP200 pod nr 261 dla pakietów w wersji cyklicznej

Więcej
06-09-2017 15:59 297

Dosłownie oznacza zwolnienie zasobów na zleceniu i umożliwienie złożenia kolejnego zamówienia.W razie pytań dzwoń na infolinię sklepu internetowego 510700700.

Więcej
04-09-2017 19:51 0

Wyświetlanie

W kategorii: Pomysły

A ja mam taką propozycję aby nie powielać przy pracownikach 2x "Pracuję w Orange" przy nazwie użytkownika a zamiast jednej linijki wrzucić ilość zdobytych gwiazdek. Tak jak to jest na profilu. . zamiast :

Więcej