- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana funboxa 2.0
@turbine Zgłoszenie może zrobić każdy użytkownik usługi. Wymiany modemu jednak nie. Tylko abonent na którego podpisana jest umowa, lub osoba z upoważnieniem (jakie zamieścił @slav72) Bez tego mogą nie chcieć z Tobą w salonie rozmawiać. Może trafisz na konsultanta, któremu pokażesz upoważnienie (może nawet i bez tego jak udowodnisz, że korzystasz z usługi, bo przecież modemu z kosmosu nie wziąłeś) i wymienią bez słowa. Jeśli masz zgłoszeniem, ja bym go nie anulował, bo na jego podstawie właśnie wymienisz modem (trzeba mieć na uwadze, że wymiana uszkodzeniowa może zostać zakwalifikowana jako nieuruchamiająca opłaty dodatkowej za wypożyczenie modemu, a na żądanie taką opłatę generuje)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana funboxa 2.0
@turbine spakuj FunBoxa 2.0 i zasilacz, weź to upoważnienie o którym pisałem wcześniej i idź do salonu wymienić sprzęt.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana funboxa 2.0
Juz anulowalem te pierwsze zgloszenie, zadzwonilem na infolinie, udalo mi sie w koncu polaczyc z konsultantem i dostalem nowy numer zgloszenia i sms w ktorym jest napisane ze mam sie udac do salonu orange w przeciagu 5 dni na wymianę. Będzie ok, czy jednak potrzebuje te upowaznienie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana funboxa 2.0
@turbine na wszelki wypadek bym wziął gdyż nie jesteś osobą na którą jest umowa, a nie wiadomo na jakiego "służbistę" trafisz w salonie, zresztą "przezorny zawsze ubezpieczony".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana funboxa 2.0
I jeszcze jedna rzecz mi sie przypomniała. Nie mam w ogóle danych do mojej lini (te ktore pewnie bede musial podac jak podlacze nowy router), wiem ze tam byl jakis "dziwny" email i hasło do tego łącza. Załatwię to jakoś w salonie? Czy jest jakis trick na to? 😜
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana funboxa 2.0
@turbine nowy modem po podłączeniu do internetu pobierze te dane automatycznie z sieci, gdyby jednak tak się nie zdarzyło z nieprzewidzianych powodów to znów kontakt z infolinią i konsultant to ogarnie. W razie problemów lub dodatkowych pytań wchodź na forum, postaramy się coś zaradzić i podpowiedzieć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana funboxa 2.0
@turbine Jeśli modem sam nie pobierze, to zawsze możesz wcześniej w salonie poprosić o przesłanie SMS-em loginu i hasła do usługi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana funboxa 2.0
@turbineupoważnienie musi być. Bez niego niestety nie wymienisz sprzętu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana funboxa 2.0
Wszystkim dziękuję. Byłem przed chwila w orange, pokazałem upoważnienie i wymienili bez problemu. Funboxa podłączyłem i zaczął działać, bez jakiejkolwiek konfiguracji.
Dodam że pani była w temacie bo w tym dniu to byłem dwudziestą osobą która wymieniała router.
________________
* Scalenie wpisów – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana funboxa 2.0
@turbine no i super, fajnie że się udało i wszystko działa, w razie "w" wchodź na forum i pytaj, tu zawsze jest ktoś kto postara się pomóc.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »