- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, mam nastepujacy problem, przestal dzialac mi funboxa 2.0. PRoblem jest taki ze umowa jest na mojego ojca ktory jest teraz nie dostepny przez kilka miesięcy, nie mam wglądu do umowy. Mam tylko funboxa 2.0 ktory dzialal bardzo dlugo (nie wiem ile czasu, czy to ma jakies znacznie? Bo nie wiem czy jest jeszcze na gwarancji?). Rozumiem ze wchodzi tylko wymiana w orange, nie moge kupic po prosu innego gdzies z allegro? I jezeli tylko wymiana, to czy zalatwię to bez mojego ojca?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@turbine jeśli znasz dane do umowy imię i nazwisko, adres skontaktuj się z infolinią jako Twój tata lub powiedz że masz upoważnienie (przez czat lub telefonicznie Kontakt z Orange | Orange Polska ) zgłoś konsultantowi ten problem, on wystawi zlecenie wymiany (możesz wybrać w salonie lub kurierem) i dostaniesz działający sprzęt, a ten felerny zdasz w salonie lub odeślesz do magazynu centralnego Orange. Tu masz wszystko opisane Reklamacje uszkodzonego sprzętu | Orange Polska pobierz z ze strony Pe?nomocnictwo do wymiany urz?dzenia.docx (live.com) wzór upoważnienia do wymiany, wypełnij i zanieś do salonu (jeśli wybierzesz salon) nikt tego nie sprawdzi ale wcześniej i tak skontaktuj się z infolinią gdyż i tak konsultant musi wystawić zlecenie wymiany.
Zakup modemu na własną rękę nie wchodzi w rachubę gdyż handel tym sprzętem jest nielegalny, a poza tym nie będzie działać bo modem jest przypisywany do usługi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@turbine jeśli znasz dane do umowy imię i nazwisko, adres skontaktuj się z infolinią jako Twój tata lub powiedz że masz upoważnienie (przez czat lub telefonicznie Kontakt z Orange | Orange Polska ) zgłoś konsultantowi ten problem, on wystawi zlecenie wymiany (możesz wybrać w salonie lub kurierem) i dostaniesz działający sprzęt, a ten felerny zdasz w salonie lub odeślesz do magazynu centralnego Orange. Tu masz wszystko opisane Reklamacje uszkodzonego sprzętu | Orange Polska pobierz z ze strony Pe?nomocnictwo do wymiany urz?dzenia.docx (live.com) wzór upoważnienia do wymiany, wypełnij i zanieś do salonu (jeśli wybierzesz salon) nikt tego nie sprawdzi ale wcześniej i tak skontaktuj się z infolinią gdyż i tak konsultant musi wystawić zlecenie wymiany.
Zakup modemu na własną rękę nie wchodzi w rachubę gdyż handel tym sprzętem jest nielegalny, a poza tym nie będzie działać bo modem jest przypisywany do usługi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana funboxa 2.0
Dzieki. Dotarłem do faktury za ostatnia miesiac, czy na tej fv bedzie gdzies napisany numer klienta?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana funboxa 2.0
@turbine na fakturze pod nazwiskiem lub obok jest numer ewidencyjny klienta, to powinno wystarczyć Faktura w Orange dla usług stacjonarnych | Orange Polska
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana funboxa 2.0
kurde, gadalem na czacie z botem i zamówił mi technika, odwolywac go czy zostawić? Bo po co miałby przyjeżdżać to niedziałającego już routera, czy po prostu taka procedura?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana funboxa 2.0
@turbine wizyta technika byłaby wskazana gdyby był problem z internetem (a może bot stwierdził że jest?), jak to wyglądało, pytanie czy jesteś pewien że to modem jest walnięty?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana funboxa 2.0
bot sprawdzal ze jest jakis problem z internetem ale nie moge tego potwierdzic u siebie, bo router nie dziala, nie moge sie podlaczyc do wifi, a na funboxie w ogole sie nie swiecia zadne diody.
zapomnialem dodac, ze przeszla burza, i w domu kilka osob zglaszalo ze np. telewizory im przestaly dzialac.
________________
* Scalenie wpisów – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana funboxa 2.0
@turbine czyli to dobrze że wysyła technika, bo być może problem tkwi w nie w modemie lecz w sieci internetowej, technik na miejscu wszystko sprawdzi i dokona ewentualnej naprawy lub po prostu wymieni modem, spokojnie nie zostaniesz obciążony żadnymi kosztami.
Edit.
Ciężko stwierdzić w tym momencie co jest przyczyną awarii, czy problem tkwi w infrastrukturze, czy w modemie, czy w zasilaczu modemu zwłaszcza że mówisz że stało się to po przejściu burzy, ale to już sprawdzi technik.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana funboxa 2.0
Ja nie rozumiem. Dostalem dzisiaj rano sms, jezeli na urzadzeniu nie swieca sie diody to mam anulowac zgloszenie (i mam link do zgloszenia) i wymienic bezplanie urzadzenie w salonie. Anulowalem zgloszenie, i mam w ciemno jechac do salonu?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »