- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam dziś wymieniłem dekoder w salonie na Samsunga przy podłączeniu wyskakuje błąd S 78 01 oco chodzi wszystko robiłem restart itp
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Roman1984prawdopodobnie nie skompletowało się zlecenie na wymianę sprzętu w salonie. Jako, że ICU100 nie ma karty zewnętrznej, uprawnienia są przypisywane do dekodera. Do czasu skompletowania zlecenia nie powinno działać. Maksymalnie do 24h powinno to trwać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana dekoder
Byl juz podobny temat
https://nasz.orange.pl/t5/Dekodery-i-inne/Dekoder-Samsung-B%C5%82ad-S78-01/td-p/74509
Zobacz na to pewnie przyczyna taka sama
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana dekoder
Błąd oznacza nierozpoznanie dekodera przez platformę kontroli dostępu. Proszę odłączyć modem i dekoder od zasilania na kilka minut i spróbować ponownie. Jeśli problem nie ustąpi kontakt z infolinią.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Roman1984prawdopodobnie nie skompletowało się zlecenie na wymianę sprzętu w salonie. Jako, że ICU100 nie ma karty zewnętrznej, uprawnienia są przypisywane do dekodera. Do czasu skompletowania zlecenia nie powinno działać. Maksymalnie do 24h powinno to trwać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś