Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zmiana dekoder

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 2
  • 4
  • 0

Zmiana dekoder

Witam dziś wymieniłem dekoder w salonie na Samsunga przy podłączeniu wyskakuje błąd S 78 01  oco chodzi wszystko robiłem restart itp

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Pracuję w Orange
  • 439
  • 721
  • 51

Zmiana dekoder

@Roman1984prawdopodobnie nie skompletowało się zlecenie na wymianę sprzętu w salonie. Jako, że ICU100 nie ma karty zewnętrznej, uprawnienia są przypisywane do dekodera. Do czasu skompletowania zlecenia nie powinno działać. Maksymalnie do 24h powinno to trwać.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4
Highlighted

Poziom 26, Specjalista
  • 842
  • 2372
  • 35

Zmiana dekoder

Byl juz podobny temat

https://nasz.orange.pl/t5/Dekodery-i-inne/Dekoder-Samsung-B%C5%82ad-S78-01/td-p/74509

Zobacz na to pewnie przyczyna taka sama

Highlighted

Poziom 20, Pasjonat
  • 122
  • 459
  • 2

Zmiana dekoder

Błąd oznacza nierozpoznanie dekodera przez platformę kontroli dostępu. Proszę odłączyć modem i dekoder od zasilania na kilka minut i spróbować ponownie. Jeśli problem nie ustąpi kontakt z infolinią. 


Pracuję w Orange
  • 439
  • 721
  • 51

Zmiana dekoder

@Roman1984prawdopodobnie nie skompletowało się zlecenie na wymianę sprzętu w salonie. Jako, że ICU100 nie ma karty zewnętrznej, uprawnienia są przypisywane do dekodera. Do czasu skompletowania zlecenia nie powinno działać. Maksymalnie do 24h powinno to trwać.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 2
  • 4
  • 0

Zmiana dekoder

Zgadza się już dzwoniłem do 24h będzie