- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktury
Rozmowy wam nie wkleję wszystko co powinno wam starczyc macie ... reszta będzie się zajmować kto.inny
I co.jeszcze mam zrobić zdjąć portki zrobic zdjecie i udowodnić że jestem facetem ? Bo korpo chce zrobić z uczciwego człowieka zlodzieja ??? Mam.nadzieje ze jak najwięcej ludzi to zobaczy i ucieknie ....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktury
Twoje posty są tak chaotyczne i zagmatwane, że ciężko jest coś wywnioskować, dlatego ludzie dopytują, bo chcą Ci pomóc a nie atakować.
Dostawca polubownie chce załatwić sprawę i zdecydował się na anulowanie opłat. Świadczy o tym to zdanie "kwota w wysokości PLN 45,38 zostanie zwrócona, z powodu nie korzystania z serwisu" -- nie korzystanie to nie to samo co nie włączenie, w żadnym wypadku nie przyznali Ci racji, tylko uznali Twoją reklamację.Opłata sama z niczego się nie naliczyła - dostawca przekazuje inf. do operatora o obciążeniu za zakup.
Nie są to usługi Orange, PLAY, T-Mobile ani PLUSA. A, że operator rozlicza się z dostawcą od razu po wystawieniu faktury - czyli hajs jest przesyłany od razu do tego dostawcy, to nie może anulować opłat bez potwierdzenia otrzymanego od tej firmy. Zastanawia jedynie fakt, że chcą dane do zwrotu kasy, z zasady prośbę o anulowanie opłat dostawca zewnętrzny wysyła do operatora, dziwne. Peace
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktury
jeżeli oni przyznają mi.racje pisza to wiec co.to.jest dobra wola ??? .. jeżeli nie oni włączyli A wy obciążacie to.jest kradzież albo ładniej wymuszenie, jeszcze ładniej oszustwo i nie mam.zamiaru przekazywać sie w naszym biurem Prawno piarowym walczyć z wami powalczy kto inny ... A ja wycofuje się z umowy z wami bo oszukujecie ... 3 miesiące mnie zwodzicie zwalacie wine to na mnie to.na tamta.firme wychodze bez żalu od was i.mam nadzieję że uke z wami postąpi jak trzeba... pokażcie jak bardzo teraz wam zalezy zeby sie wybielic... albo inaczej ile.razy jeszcze usunięcie co pisze i wstawicie wasza wersje....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktury
@Krzychoz997 Proponuję 10 głębokich oddechów i spokojne przedstawienie sprawy. Bo na razie po za atakowaniem innych, błędami ortograficznymi, gramatycznymi, składniowymi, stylistycznymi i interpunkcyjnymi, to prawie nic z Twoich postów nie da się wyczytać.
P.S.
Nie licząc @RaDo_sny i @Bartłomiej to tu nikt z wypowiadających się w wątku nie jest zatrudniony przez Orange, więc kierowanie do nas gróźb w stylu "z wami powalczy kto inny" jest nie na miejscu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktury
Nie wiem kto jest zatrudniony i nie mam ochoty sprawdzać moze ty też jesteś po 3 miesiącach walki nienmam ochoty sprawdzać fakt jest faktem opowiadanie ze ktoś łaskę mi robi uznając że nie korzystałem i nie aktywowalem zadnych usług to chyba komuś się pozmienialo w glowie... nie mam zamiaru robić sobie tutaj kariery wiem jedno ... trzeba uciekać od tej sieci.. i polecam komentarz koledzedze poczytać co to jest groźba i pomyśleć do kogo ja sie odnosze...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktury
Rozumiem że prędzej czy później zostanę zablokowany bo wasza polityka zabrania mówienia prawdy o tym jak postępujecie z konsumentem moderator, Wiktor pisz oficjalnie co masz do mojej osoby, a nie strasz że mnie zablokujesz .... Wasze praktyki są karygodne i niezgodne z prawem.... Ja już mam to w .... Nie wrócę do was zabiorę wszystkie swoje i mojej rodziny abonamenty .... I gdzie będę mógł będę pisać co robicie z ludźmi ...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktury
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktury
@Krzychoz997napisał(-a)Rozumiem że prędzej czy później zostanę zablokowany bo wasza polityka zabrania mówienia prawdy o tym jak postępujecie z konsumentem moderator, Wiktor pisz oficjalnie co masz do mojej osoby, a nie strasz że mnie zablokujesz .... Wasze praktyki są karygodne i niezgodne z prawem.... Ja już mam to w .... Nie wrócę do was zabiorę wszystkie swoje i mojej rodziny abonamenty .... I gdzie będę mógł będę pisać co robicie z ludźmi ...
Rozumiem Cie ze jestes zly,ale na forum mozna rozmawiac spokojnie. Tak jak napisal @Piotrekk85 takie sytuacje zdarzaja sie w kazdej sieci. A to ze moderator grozi Ci ze Cie zablokuje rowniez sie nie dziwie bo wszystkich chcesz atakowac.Wiec spokojnie...
- « Poprzedni
- Następny »