- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ekstra karta eSIM rozwaliła system Orange
Sprawa niby prosta. Chciałem uruchomić w moim nowym iPadzie Pro kartę eSIM w abonamencie "Internet mobilny". Dla pewności skontaktowałem się z konsultantem Orange i przeszedłem cały proces w sumie bez większych problemów (skanowanie kodu QR, wpisanie kodu SMS i gotowe). Jednak po trzech tygodniach system padł. iPad przestał pokazywać moc sygnału sieci, a internet przestał działać. Konsultant Orange zaproponował, żeby raz jeszcze przejść proces logowania. I tutaj zaczęły się problemy. Logowanie zatrzymało się w statusie "W trakcie włączania". Zeskanowany przez iPada kod QR nie wysyłał już SMSów z kodem do potwierdzenia, a jak już wysłał raz na 10 skanów, to kod nie działał. Zęby na tej łamigłówce połamali sobie kolejno wszyscy z Orange - na początek z tuzin konsultantów pierwszego kontaktu, póżniej kilku specjalistów z działu technicznego, a na koniec dział informatyczny Orange, który ostatecznie nie odpowiedział na moje zgłoszenie, bo nie wiedział chyba jak ten temat ugryźć. W między czasie uruchomiono mi też dodatkowe dwie karty eSIM w nadziei, że może one w końcu zadziałają. Niestety nie zadziałały. Ostatecznie po trzech miesiącach oczekiwania na konstruktywną odpowiedź pozostałem z trzema kartami eSIM, z których żadna nie działa na moim urządzeniu i zdecydowałem się na napisanie tego artykułu w nadziei, że może w końcu Orange przestanie robić sobie ze mnie żarty.
Jeśli ktoś z Was wie co można w tej sytuacji jeszcze zrobić to proszę o podpowiedź.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ekstra karta eSIM rozwaliła system Orange
@ElectronicArt podobne problemy już się pojawiały na forum NO. Z Twojego opisu wnioskuję, że masz karty eSIM tylko do tabletu, nie są używane nigdzie indziej? W podobnej sprawie wystarczyło usunąć wszystkie karty eSIM z konta, następnie ponowić założenie jednej karty eSIM i wczytanie jej do tabletu. Daj znać, czy pomogło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ekstra karta eSIM rozwaliła system Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ekstra karta eSIM rozwaliła system Orange
Dziękuję za podpowiedź. Logika podpowiadała takie rozwiązanie już na początku ale niestety konsultanci z Orange nie potrafią wyłączyć karty eSIM w statusie "W trakcie włączania". Nie można też tego zrobić z poziomu mojego konta w Orange. Coś się "zawiesiło" i nie można na to znaleźć rozwiązania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ekstra karta eSIM rozwaliła system Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ekstra karta eSIM rozwaliła system Orange
Praktycznie każda rozmowa z konsultantem, a rozmów tych przeprowadziłem kilkanaście, kończyła się złożeniem zgłoszenia do wyjaśnienia. Wszystkie bez odzewu pomimo deklaracji terminu odpowiedzi ze strony Orange. Za każdym razem też musiałem się przypominać i od początku wyjaśniać zawiłość całej sytuacji.
W większości przypadków w tej sprawie łączono mnie z działem technicznym. Niestety za każdym razem konsultanci techniczni rozkładali ręce. Ostatnim razem nawet jeden z nich obiecał, że zadzwoni do mnie za kilka minut jak rozwiąże problem, żeby nie trzymać mnie na linii. Nie zadzwonił
_______________
*Scalenie treści z postów - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ekstra karta eSIM rozwaliła system Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ekstra karta eSIM rozwaliła system Orange
Pierwsze zgłoszenie w tej sprawie było złożone tuż po zaistnieniu problemu. Nie dostałem na nie nigdy odpowiedzi. Konsultanci "na pierwszej linii", za każdym razem jak rozmawiam o tej sprawie, nawet się dziwią, że prawie od trzech miesięcy nie ma na nie odpowiedzi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ekstra karta eSIM rozwaliła system Orange
Rada na przyszłość, zawsze pytaj o numer zgłoszenia 👍 Bo pewnie żaden z konsultantów tego nigdzie nie przekazał tylko tak powiedział żeby już Ciebie zbyć.
Niestety taka tam jest obsługa 😥
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ekstra karta eSIM rozwaliła system Orange
@ElectronicArt ponieważ sprawa się już trochę ciągnie, i dodatkowo się pokomplikowała to namawiam, aby ograniczyć interakcje z tzw pierwszą linią do przyjmowania uprzednio przygotowanych zgłoszeń, a następie egzekwowanie ich numerów. Kierując się radą ketrasy proponuję połączyć się na czacie, i po połączeniu rozmowy z konsultantem poprosić o przyjęcie zgłoszenia o treści "proszę o usunięcie z konta wszystkich kart esim", a potem poprosić o numer tego zgłoszenia. Namawiam również, aby założyć sobie dziennik z tymi zgłoszeniami (najlepiej z ich treścią) np w excellu. Tak, wiem że to trochę śmieszne, ale co poradzisz... korpo to korpo 😉