Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Ekstra Sygnał - czy usługa nadal jest dostępna?

ROZWIĄZANE

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Ekstra Sygnał - czy usługa nadal jest dostępna?

I w tym widzę sens funkcjonowania NO i Społeczności 🙂

@Pathfinder, ok... zawiesiłem się na kilku latach wstecz, gdzie w regulaminie "zagubionej" w sieci usłudze, było info o jej wycofaniu. Teraz poprostu trzeba zgłaszać nieobowiązujące usługi, jeżeli błąkają się po stronach operatora zapomniane bardziej lub mniej...

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6088
  • 109

Ekstra Sygnał - czy usługa nadal jest dostępna?

Ja chciałbym tylko wtrącić jako ciąg dalszy tego offtopu o pracownikach, że gdy jesteśmy (jako klienci) zadowoleni z obsługi w salonie czy na infolinii to uważamy, chyba słusznie, że to normalne i to nic szczególnego, więc nie piszemy o tym np. na forum.
Za to gdy trafimy na pracownika, który nie potrafił nam pomóc to jesteśmy wkurzeni i czujemy potrzebę, aby coś z tym zrobić, np. założyć konto i napisać post na forum.
To chyba normalne i jesteśmy wdzięczni za takie informacje, bo pozwalają nam wyłapywać gdzie są braki, np. w tematach szkoleń, ale przez to właśnie, że znacznie łatwiej opierniczać niż chwalić, czytając wątki na forum może nam się wydawać, że wielu pracowników jest "niezbyt ogarniętych". Zapewniam Was, że to złudzenie i przepraszam, że nie zawsze trafiacie na w 100% kompetentnych pracowników.

Pracuję w Orange
  • 866
  • 1045
  • 73

Ekstra Sygnał - czy usługa nadal jest dostępna?


Pathfinder napisał(-a):
@Wojcieszko, ha! W salonach nie wiedzą nawet co to jest.Emotikon: Język Dobrze wiedzieć. Rozumiem, że klient indywidualny to nadal tylko opcja na 2 lata i ponad 400 zł aktywacja?

http://www.orange.pl/kid,4002009758,id,4003070604,title,Ekstra-Sygnal-,article.html - informacje zawarte tutaj są jak najbardziej aktualne. Chociaż tam o firmie zapisane informacje, ale dla Klienta indywidualnego cennik ten sam. W salonie jak najbardziej (chociaż rzadko pewnie ktoś o to pyta, stąd problem) można to załatwić. Będzie wtedy przeprowadzona weryfikacja, czy jest możliwość instalacji femtokomórki. Później już sama instalacja.


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Ekstra Sygnał - czy usługa nadal jest dostępna?

Wszyscy jesteśmy ludźmi @Artur Do pretensji zawsze mi było daleko i staram się brać to na miękko. Szanuję wymianę informacji i jako tako, do pracowników salonów nic nie mam 😉
Anonim

Nie dotyczy

Ekstra Sygnał - czy usługa nadal jest dostępna?

@ArturJa chciałbym tylko wtrącić ze dziś byłem w Miasteczku i pracownik szukał informacji o modemie fast 800 i nie wiedział jak znałeś na stronie Orange wiec byłem na tyle pomocny ze jemu pokazałem jak klient. Był bardzo zaskoczony skąd wiem takie rzeczy.  


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5416
  • 17728
  • 186

Ekstra Sygnał - czy usługa nadal jest dostępna?

@Artur  to i ja dopowiem. Nie to, że uważam iż wszyscy albo większość pracowników jest niekompetentna. Po prostu, chciałem wskazać, że ludzie, tak jak Ty to ująłeś, chętniej piszą gdy mają problem... choćby po to, żeby ktoś pomógł go rozwiązać. W końcu taka też jest dewiza Nasz Orange. "Masz pytanie (problem) ... 

Zgadzam się, że to iż zdarzają się przypadki negatywne, pracownicy którzy nie chcą albo nie potrafią właściwie, szybko zaspokoić potrzeby klienta, nie jest domeną Orange... Nie będę tutaj powtarzał co mówię o mojej grupie zawodowej.

Anonim

Nie dotyczy

Ekstra Sygnał - czy usługa nadal jest dostępna?

@Misiek62To co piszesz wszystko wiem i zgadzam się z twoja wypowiedzią. 


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 330
  • 367
  • 6

Ekstra Sygnał - czy usługa nadal jest dostępna?

Panowie tutaj napisałem pytanie czy usługa działa nadal czy nie. Nikt nie ma pretensji. W salonach o usłudze (wszędzie gdzie pytałem jakiś czas temu) nic nie wiedzą i się temu nie dziwię bo usługa mocno niszowa.

 

Co do pomocy ludziom w punktach to ja bardzo chętnie to robię, ale niestety większość jest oporna na wiedzę, albo są, przynajmniej takie odnoszę wrażenie, jakby dotknięci tym, że klient coś więcej wie. Znam za to jedną dziewczynę pracującą w salonie partnerskim, która za to lubi jak coś się jej podpowiada i cieszy się z tego. Nawet woli klientów z konkretnym podejściem, a nie takich co przez kilka godzin telefon wybierają.Emotikon: LOL

 

Możecie dowiedzieć się czy technicznie Orange zamontuje Ekstra Sygnał jeśli łącze to LTE z Orange? I czy tam jest jakiś inny MNC i czy w związku z tym klienci Play mają dostęp do femtokomórki (wolałbym nie)?

 

Z umową od razu na 3 lata jest kłopot, z tego co pamiętam ustawodawca uszczęśliwił klientów indywidualnych, bo jeśli to pierwsza umowa na usługę to można podpisać najwyżej na 2 lata. Chyba że coś się w tej materii zmieniło? Akurat przy tej usłudze wolałbym umowę na 3 lata i instalację za te 180 zł.

 

 

Wiele rzeczy na stronie Orange nie jest spójnych. Rozumiem, że Orange to ogromna spółka, wiele promocji, usług, ale niektóre rzeczy wypadałoby ogarnąć jak kiedyś wspomniane pakiety roamingowe. Ale to tak marginesem.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32257
  • 35803
  • 1364

Ekstra Sygnał - czy usługa nadal jest dostępna?

To Orange Extra Sygnał potrzebne jest łącze fix (kabel).
Poczytaj regulamin http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/1986827/4069023418.pdf

Tylko nie wiem na jakim poziomie jesteś zainteresowany. Bo dla osób prywatnych/SOHO - nie ma innych opcji. Jeśli jesteś (działasz w imieniu) firmą od segmentu SME, JT lub coś co może być podciągnięte po działania CSR Orange - można mieć opcje "inne". Ostatnio byłem w ubiegłe wakacje w kopalni w Wieliczce - tam na poziomie "gastronomicznym" były ciągnięte kable z internetem i umieszczone fentokomórki różnych operatorów (także z LTE).

Co do niespójności - akurat usługa jest droga jak na kieszeń z Kowalskiego. Z drugiej strony urządzenia udostępniane są mega drogie. Tu nie zapadła decyzja biznesowa Orange by dotować sprzęt jak kiedyś przy CDMA. Więc usługa jest mało popularna, nie ma dedykowanej obsługi na poziomie klientów indywidualnych. A z poziomu firm są różne opcje. A brak info - bo tak naprawdę większość osób co chce wyłożyć kasę - chcę mieć usługę skrojoną "na miarę".

Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 330
  • 367
  • 6

Ekstra Sygnał - czy usługa nadal jest dostępna?

No właśnie regulamin nie określa jasno rodzaju łącza. Przecież w tej wyliczance w nawiasie nie ma FTTH, a takie łącze może być. Sednem jest łącze szerokopasmowe o przepustowości 1 Mbps download i 512 Kbps
upload. To LTE zapewnia. Równie dobrze można wypuścić kabel Ethernet w miejsce docelowej instalacji i nic nie mówić o rodzaju łącza, a na pytanie co to jest: "nie wiem, nie znam się, taki kabel mi zrobili, internet dział". 😉

 

Kłopot jest taki, że usługa jeśli już to musi być na osobę fizyczną. Z tego co widzę to nie ma, przynajmniej oficjalnie, innych opcji jak Ekstra Sygnał.

 

Chyba że możesz coś zasugerować? Może jest jakaś opcja legalnie (w uzgodnieniu z operatorem) zainstalować reapeter? Chociaż cena odpowiedniego reapetera przewyższa cenę całej usługi Ekstra Sygnał.

 

Tak na marginesie (bo i tak łącza stacjonarnego tutaj nie ma) dziwie się, że funkcji Ekstra Sygnał Orange nie dodaje np. do LB przy łączach stacjonarnych.