Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Comiesięczna reklamacja faktury

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Recenzent
  • 2
  • 10
  • 0

Comiesięczna reklamacja faktury

MAM JUŻ DOŚĆ!!!  Co miesiąc reklamuje fakturę za abonament różnymi kanałami: telefonicznie, czatem i osobiście w BOK. Za każdym razem nie uwzględniają zniżki za zgodę marketingową. Po interwencji dostaję SMS ( mam już kilka), że przepraszają, że nie powinno się tak stać, że teraz będzie już ok....za miesiąc zabawa od nowa. Może ktoś podpowie gdzie/do kogo mam uderzyć z tematem? A może rozwiązanie umowy z winy Orange i przeniesienie się ( + dwa inne numery) do innego operatora?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 31, Ekspert
  • 2892
  • 8728
  • 83

Comiesięczna reklamacja faktury


@ofxnapisał(-a)

MAM JUŻ DOŚĆ!!!  Co miesiąc reklamuje fakturę za abonament różnymi kanałami: telefonicznie, czatem i osobiście w BOK. Za każdym razem nie uwzględniają zniżki za zgodę marketingową. Po interwencji dostaję SMS ( mam już kilka), że przepraszają, że nie powinno się tak stać, że teraz będzie już ok....za miesiąc zabawa od nowa. Może ktoś podpowie gdzie/do kogo mam uderzyć z tematem? A może rozwiązanie umowy z winy Orange i przeniesienie się ( + dwa inne numery) do innego operatora?


Po pierwsze przyjmij wyrazy współczucia. Systemy Operatora bywają w tym zakresie dość upierdliwe i to co opisujesz nie jest jakimś super odosobnionym przypadkiem, podobne zgłoszenia tu na NO od czasu do czasu się pojawiają. Oczywiście rozumiem, że to ci w żaden sposób nie pomoże.

Osobiście w takich wypadkach zgłaszam sprawę w trybie reklamacyjnym przez czat po zalogowaniu się na MO. Nie zawsze udaje się od razu sprawę załatwić, ale jak dotąd wszystkie tego typu problemy udało mi się w ten właśnie sposób rozwiązać.

Co do ewentualnego rozwiązania umowy, to jeśli umowa jest bezterminowa, to oczywiście możesz ją rozwiązać w każdej chwili, z zachowaniem okresu wypowiedzenia. Natomiast jeśli masz umowę terminową, to tego typu problemy z fakturowaniem nie stanowią podstawy do jej wcześniejszego rozwiązania. Jeśli zerwiesz, to zapłacisz karę porównywalną z wartością pozostałego okresu umownego.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

8 ODPOW. 8

Poziom 40, Guru *****
  • 31524
  • 30398
  • 1335

Comiesięczna reklamacja faktury

A może nie masz aktywnej odpowiedniej zgody,? W nowych ofertach kilka zgód potrzeba.

Poziom 11, Recenzent
  • 2
  • 10
  • 0

Comiesięczna reklamacja faktury

Mam aktywną od samego początku. W Mój Orange widać zniżki 5 za efakturę i 5 za marketing aco miesiąc odliczają tylko te pierwszą. Zresztą, jak pisałem, co miesiąc potwierdzają to np. sms-em.


Poziom 38, Guru ***
  • 14897
  • 36770
  • 568

Comiesięczna reklamacja faktury

@ofx proponuję zadzwonić na infolinię i zweryfikować zgody, jakie masz zaznaczone, a jakie powinny być zaznaczone. Kolejna sprawa, to jeżeli umowa była podpisywana po 26 lipca 2021, to aby uzyskać zniżki trzeba przynajmniej raz w miesiącu zalogować się do aplikacji Mój Orange. Inaczej zniżki mogą zostać uwzględnione.

https://biuroprasowe.orange.pl/blog/tansze-e-faktury-z-moj-orange/


Poziom 40, Guru *****
  • 31524
  • 30398
  • 1335

Comiesięczna reklamacja faktury

Wydaje mi się, że nie tylko trzeba logować ale klikać w baner? czy coś się zmieniło?

Poziom 38, Guru ***
  • 14897
  • 36770
  • 568

Comiesięczna reklamacja faktury

@Piotrekk85 jak miałem uszkodzone konto Mój Orange, w apce wyświetlało się Spróbuj ponownie później, to po rozpoczęciu nowego cyklu rozliczeniowego wystarczyło tylko się zalogować. Wyświetlał się wtedy po zalogowaniu, że rabat został przyznany.

Znalazłem screena z tego czasu:

Screenshot_2022-02-20-03-46-46-412_pl.orange.mojeorange.jpg


Poziom 26, Specjalista
  • 1061
  • 6490
  • 30

Comiesięczna reklamacja faktury

@ketrasaArtur obowiązek logowania dotyczy tylko zniżki za MO. W żadnej sposób nie powinno to.wpływać na ten za zgody. 

 

@Piotrekk85 wystarczy się zalogować nic klikać nie trzeba. 


Poziom 38, Guru ***
  • 14897
  • 36770
  • 568

Comiesięczna reklamacja faktury

@kimiriko101 najlepiej by było sprawdzić na infolinii i porównać, co jest zaznaczone, a co powinno być, aby były rabaty.


Poziom 31, Ekspert
  • 2892
  • 8728
  • 83

Comiesięczna reklamacja faktury


@ofxnapisał(-a)

MAM JUŻ DOŚĆ!!!  Co miesiąc reklamuje fakturę za abonament różnymi kanałami: telefonicznie, czatem i osobiście w BOK. Za każdym razem nie uwzględniają zniżki za zgodę marketingową. Po interwencji dostaję SMS ( mam już kilka), że przepraszają, że nie powinno się tak stać, że teraz będzie już ok....za miesiąc zabawa od nowa. Może ktoś podpowie gdzie/do kogo mam uderzyć z tematem? A może rozwiązanie umowy z winy Orange i przeniesienie się ( + dwa inne numery) do innego operatora?


Po pierwsze przyjmij wyrazy współczucia. Systemy Operatora bywają w tym zakresie dość upierdliwe i to co opisujesz nie jest jakimś super odosobnionym przypadkiem, podobne zgłoszenia tu na NO od czasu do czasu się pojawiają. Oczywiście rozumiem, że to ci w żaden sposób nie pomoże.

Osobiście w takich wypadkach zgłaszam sprawę w trybie reklamacyjnym przez czat po zalogowaniu się na MO. Nie zawsze udaje się od razu sprawę załatwić, ale jak dotąd wszystkie tego typu problemy udało mi się w ten właśnie sposób rozwiązać.

Co do ewentualnego rozwiązania umowy, to jeśli umowa jest bezterminowa, to oczywiście możesz ją rozwiązać w każdej chwili, z zachowaniem okresu wypowiedzenia. Natomiast jeśli masz umowę terminową, to tego typu problemy z fakturowaniem nie stanowią podstawy do jej wcześniejszego rozwiązania. Jeśli zerwiesz, to zapłacisz karę porównywalną z wartością pozostałego okresu umownego.