- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gdzie mogę złożyć skargę na brak mojej umowy i danych mimo złożonego zamówienia?
Zamówiłam internet w poniedziałek rozmawiając z konsultantka godzinę wybraliśmy wszystko podałam swoje dane i powiedziała, że monter będzie w sobotę od godziny 8 do 10 no to czekam. Przychodzi sobota nikt nie przychodzi dzwonię tam i dostaje tylko informacje, że takich danych oraz adresu nie mają zarejestrowanego (?) Mam teraz na nowo złożyć i czekać kolejny tydzień na montera. Nie wiem jak oni to zrobili, co się stało z moimi danymi, ale to jest chore. Potrzebuje jakiegoś kontaktu gdzie mogę złożyć skargę/zażalenie
___________________
*Doprecyzowana nazwa tematu i przeniesienie z działu "Internet domowy" - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Złożenie skargi
@xyxzqx niestety na szybko nie złożysz, skargi/zażalenia. Możesz złożyć reklamację na czacie czy infolinii na brak montera w umówionym terminie i omówić następny
Skargę składasz pisemnie na adres w Skierniewicach listem poleconym
Orange Polska S.A.
ul Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice
W tym przypadku niewiele to zalatwi obecnie, bo taka skarga rozpatrywana jest do miesiąca czasu. Przy odrobinie szczęścia może pomóc, gdy skierowana będzie,ie na miejscu do działu realizującego zlecenia, a Twoje dalej bedzie niewykonane
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Złożenie skargi
Nie chodziło mi o to, że nie było montera tylko, że całe moje zamówienie zniknęło umowa oraz dane.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gdzie mogę złożyć skargę na brak mojej umowy i danych mimo złożonego zamówienia?
@xyxzqx jeśli masz numer umowy, to na nią się powołuj. Nie zniknęła...
Numer zgłoszenia, zamówienia na Twoim koncie, to nie znika...
Jeśli na czacie nie będą mogli ponoć, to proś Maxa o połączenie z handlowcem i o ofertę. Dziś jeszcze powinien być dyżur konsultanta i masz szansę jeszcze raz wyjaśnić sprawę, która zapewne zawisła w systemie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gdzie mogę złożyć skargę na brak mojej umowy i danych mimo złożonego zamówienia?
@xyxzqx dostałaś jakieś potwierdzenie złożenia zamówienia?
Bo jak dostałaś jakiś nadany numer nie ma szans aby znikło. Jeśli nie składaj reklamację niech weryfikują co się stało.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gdzie mogę złożyć skargę na brak mojej umowy i danych mimo złożonego zamówienia?
Potrzebujesz numeru identyfikującego tą pierwszą umowę. Jeśli nie nagrałeś rozmowy ani go nie zapisałeś to masz problem. Jeśli masz konto na Mój Orange to się tam zaloguj i próbuj się dowiedzieć (np. przez czat) o status zamówienia. Jeśli nie masz jeszcze konta na MO to pozostaje dzwonienie na infolinię, ale to może być kosztowne. Możesz też próbować wyjaśnić sprawę w salonie.
Jesteś pewien że podałeś te dane pracownikowi Orange? Ty inicjowałeś połączenie czy on?