- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
MAM JUŻ DOŚĆ!!! Co miesiąc reklamuje fakturę za abonament różnymi kanałami: telefonicznie, czatem i osobiście w BOK. Za każdym razem nie uwzględniają zniżki za zgodę marketingową. Po interwencji dostaję SMS ( mam już kilka), że przepraszają, że nie powinno się tak stać, że teraz będzie już ok....za miesiąc zabawa od nowa. Może ktoś podpowie gdzie/do kogo mam uderzyć z tematem? A może rozwiązanie umowy z winy Orange i przeniesienie się ( + dwa inne numery) do innego operatora?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@ofxnapisał(-a)MAM JUŻ DOŚĆ!!! Co miesiąc reklamuje fakturę za abonament różnymi kanałami: telefonicznie, czatem i osobiście w BOK. Za każdym razem nie uwzględniają zniżki za zgodę marketingową. Po interwencji dostaję SMS ( mam już kilka), że przepraszają, że nie powinno się tak stać, że teraz będzie już ok....za miesiąc zabawa od nowa. Może ktoś podpowie gdzie/do kogo mam uderzyć z tematem? A może rozwiązanie umowy z winy Orange i przeniesienie się ( + dwa inne numery) do innego operatora?
Po pierwsze przyjmij wyrazy współczucia. Systemy Operatora bywają w tym zakresie dość upierdliwe i to co opisujesz nie jest jakimś super odosobnionym przypadkiem, podobne zgłoszenia tu na NO od czasu do czasu się pojawiają. Oczywiście rozumiem, że to ci w żaden sposób nie pomoże.
Osobiście w takich wypadkach zgłaszam sprawę w trybie reklamacyjnym przez czat po zalogowaniu się na MO. Nie zawsze udaje się od razu sprawę załatwić, ale jak dotąd wszystkie tego typu problemy udało mi się w ten właśnie sposób rozwiązać.
Co do ewentualnego rozwiązania umowy, to jeśli umowa jest bezterminowa, to oczywiście możesz ją rozwiązać w każdej chwili, z zachowaniem okresu wypowiedzenia. Natomiast jeśli masz umowę terminową, to tego typu problemy z fakturowaniem nie stanowią podstawy do jej wcześniejszego rozwiązania. Jeśli zerwiesz, to zapłacisz karę porównywalną z wartością pozostałego okresu umownego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Comiesięczna reklamacja faktury
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Comiesięczna reklamacja faktury
Mam aktywną od samego początku. W Mój Orange widać zniżki 5 za efakturę i 5 za marketing aco miesiąc odliczają tylko te pierwszą. Zresztą, jak pisałem, co miesiąc potwierdzają to np. sms-em.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Comiesięczna reklamacja faktury
@ofx proponuję zadzwonić na infolinię i zweryfikować zgody, jakie masz zaznaczone, a jakie powinny być zaznaczone. Kolejna sprawa, to jeżeli umowa była podpisywana po 26 lipca 2021, to aby uzyskać zniżki trzeba przynajmniej raz w miesiącu zalogować się do aplikacji Mój Orange. Inaczej zniżki mogą zostać uwzględnione.
https://biuroprasowe.orange.pl/blog/tansze-e-faktury-z-moj-orange/
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Comiesięczna reklamacja faktury
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Comiesięczna reklamacja faktury
@Piotrekk85 jak miałem uszkodzone konto Mój Orange, w apce wyświetlało się Spróbuj ponownie później, to po rozpoczęciu nowego cyklu rozliczeniowego wystarczyło tylko się zalogować. Wyświetlał się wtedy po zalogowaniu, że rabat został przyznany.
Znalazłem screena z tego czasu:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Comiesięczna reklamacja faktury
@ketrasaArtur obowiązek logowania dotyczy tylko zniżki za MO. W żadnej sposób nie powinno to.wpływać na ten za zgody.
@Piotrekk85 wystarczy się zalogować nic klikać nie trzeba.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Comiesięczna reklamacja faktury
@Anonim najlepiej by było sprawdzić na infolinii i porównać, co jest zaznaczone, a co powinno być, aby były rabaty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@ofxnapisał(-a)MAM JUŻ DOŚĆ!!! Co miesiąc reklamuje fakturę za abonament różnymi kanałami: telefonicznie, czatem i osobiście w BOK. Za każdym razem nie uwzględniają zniżki za zgodę marketingową. Po interwencji dostaję SMS ( mam już kilka), że przepraszają, że nie powinno się tak stać, że teraz będzie już ok....za miesiąc zabawa od nowa. Może ktoś podpowie gdzie/do kogo mam uderzyć z tematem? A może rozwiązanie umowy z winy Orange i przeniesienie się ( + dwa inne numery) do innego operatora?
Po pierwsze przyjmij wyrazy współczucia. Systemy Operatora bywają w tym zakresie dość upierdliwe i to co opisujesz nie jest jakimś super odosobnionym przypadkiem, podobne zgłoszenia tu na NO od czasu do czasu się pojawiają. Oczywiście rozumiem, że to ci w żaden sposób nie pomoże.
Osobiście w takich wypadkach zgłaszam sprawę w trybie reklamacyjnym przez czat po zalogowaniu się na MO. Nie zawsze udaje się od razu sprawę załatwić, ale jak dotąd wszystkie tego typu problemy udało mi się w ten właśnie sposób rozwiązać.
Co do ewentualnego rozwiązania umowy, to jeśli umowa jest bezterminowa, to oczywiście możesz ją rozwiązać w każdej chwili, z zachowaniem okresu wypowiedzenia. Natomiast jeśli masz umowę terminową, to tego typu problemy z fakturowaniem nie stanowią podstawy do jej wcześniejszego rozwiązania. Jeśli zerwiesz, to zapłacisz karę porównywalną z wartością pozostałego okresu umownego.