- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowanie przez Orange nie podpisanej umowy w salonie Orange :(
Witam. Czy ktoś mi pomoże bo na pracowników Orange i samą firmę już przestałem liczyć. Do rzeczy. Trzy tygodnie temu chciałem dobrać do usługi Orange Love (światłowód i telefon) TV Orange. Rzecz miała miejsce w głównym salonie Orange. Wiedziałem co chcę, jakie pakiety na jaki okres. Sporządzanie umowy trwało ponad 2 H. Pani w międzyczasie kontaktowała się z centralą i ościennymi salonami kilkukrotnie. Wreszcie umowę wydrukowała i....... okazało się że umowa nie jest taka jaką z oferty `orange wybrałem tj. na 12 miesięcy, a ja chciałem na 24, z pakietem start którego nie chciałem, bez pakietu polsatu który wybrałem. Na moją uwagę, że nie o to prosiłem, otrzymałem odpowiedź, że nie wie jak to się stało. Kolejna rozmowa z centralę i propozycja dla mnie, że podpisuję taką umowę, a za cztery dni wprowadzi się aneks tzw. "formatkę" i będzie ok. Podziękowałem, nie podpisałem żadnej umowy, nie odebrałem sprzętu (tuner Samsung i dysk) i wyszedłem wściekły z salonu. Ku mojemu zdziwieniu jeszcze tego samego dnia otrzymałem informację, że dziękują za podpisanie umowy i gratulują 🙂 Do dziś złożyłem 3 reklamacje, rozmawiałem z 10 razy na infolinii i nic. Umowa nadal wisi, jej bieg leci, mało tego za 8 dni wystawią rachunek. Ja nie mam tv, sprzętu jak również mam zablokowaną możliwość zawarcia nowej zgodnej z moimi oczekiwaniami i pakietami umowy - nic nadzwyczajnego, jest w ofercie Orange. W sobotę przyjechał kurier z DPD z tunerem, dyskiem i złą umową do podpisania. Oczywiście podziękowałem i nie odebrałem. Nie trzeba iść do kina Matrix można przeżyć z Orange Love. Może ktoś zna receptę na taki świetny system pogrywania z klientem. A światłowód chodzi pięknie........tylko ta obsługa. Proszę o pomoc bo nie mam już koncepcji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowanie przez Orange nie podpisanej umowy w salonie Orange :(
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowanie przez Orange nie podpisanej umowy w salonie Orange :(
No dobrze ale co mają anulować jak żadnej umowy nie podpisywałem. Jeśli pracownik salonu Orange coś poplątał, to czego ten system nie przewiduje odkręcenia tej sytuacji. A ja mam blokadę przed świętami na zawarcie właściwej umowy. To jest chore i trąci starą telekomunikacją i neostradą razem wziętą. Gdzie tu moja wina?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowanie przez Orange nie podpisanej umowy w salonie Orange :(
Tu Twojej winy nie ma. Po prostu ktoś z Orange powinien Cię przeprosić i zrekompensować niedogodności.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowanie przez Orange nie podpisanej umowy w salonie Orange :(
Złożyłem 3 oficjalne reklamacje, żadna nie jest jeszcze rozpatrywana, a mija 3 tydzień. A kurier ze sprzętem w sobotę doprowadził do śmiechu przez łzy. Przecież moja sytuacja jest opisana w 100%. Dobra strona jest taka, że jak dzwonię na infolinię to już nie muszę tłumaczyć bo większość konsultantów zna sprawę. Tylko co z tego 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowanie przez Orange nie podpisanej umowy w salonie Orange :(
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowanie przez Orange nie podpisanej umowy w salonie Orange :(
A co będzie jak dostanę rachunek za tv, mimo że nawet przez 1 s jej nie miałem. Znając szacowną firmę będzie info "zapłać i złóż reklamację", bo jak nie to ci odetniemy światłowód. To jest chore i nikt mi nie powie że w Orange nie wiedzą że takie sytuacje mają miejsce........niestety kosztem klienta. Nic pozostanie rzecznik konsumenta lub wyżej. Przestrzegam przed zawieraniem umów w salonach, przez internet można zrezygnować w trakcie 14 dni. Co ja mówię przecież ja umowy nie zawierałem. Ale o tym to wie tylko ja i chyba Bóg.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowanie przez Orange nie podpisanej umowy w salonie Orange :(
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowanie przez Orange nie podpisanej umowy w salonie Orange :(
Ja widzę na aplikacji `Mój orange że okres rozliczeniowy usługi tv minie za 6 dni. A tak całkiem na poważnie nie chodzi o mnie ale o cały system. Nie widzisz człowieku, że to należy usprawnić aby nie dochodziło do takich sytuacji. Jak by w mojej firmie pracownik proponował rozwiązanie sprawy przez dalsze obarczanie klienta dochodzeniem jego sprawy, to ten pracownik następnego dnia stał by w kolejce do pośredniaka. Ale taka widać filozofia firmy. Nasz klient wasz kłopot. Nie kupuję porad typu zadzwoń po raz enty, poproś, udowodnij że nie jesteś wielbłądem. Zrezygnowałem z usług NC+. Dziś dostałem naprawdę dobrą ofertę utrzymującą klienta za 75% dotychczasowej ceny plus HBO na cały okres.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowanie przez Orange nie podpisanej umowy w salonie Orange :(
- « Poprzedni
- Następny »