Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Anulowanie przez Orange nie podpisanej umowy w salonie Orange :(


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 12
  • 3
  • 0

Anulowanie przez Orange nie podpisanej umowy w salonie Orange :(

Witam. Czy ktoś mi pomoże bo na pracowników Orange i samą firmę już przestałem liczyć. Do rzeczy. Trzy tygodnie temu chciałem dobrać do usługi Orange Love (światłowód  i telefon) TV Orange. Rzecz miała miejsce w głównym salonie Orange. Wiedziałem co chcę, jakie pakiety na jaki okres. Sporządzanie umowy trwało ponad 2 H. Pani w międzyczasie kontaktowała się z centralą i ościennymi salonami kilkukrotnie. Wreszcie umowę wydrukowała i....... okazało się że umowa nie jest taka jaką z oferty `orange wybrałem tj. na 12 miesięcy, a ja chciałem na 24, z pakietem start którego nie chciałem, bez pakietu polsatu który wybrałem. Na moją uwagę, że nie o to prosiłem, otrzymałem odpowiedź, że nie wie jak to się stało. Kolejna rozmowa z centralę i propozycja dla mnie, że podpisuję taką umowę, a za cztery dni wprowadzi się aneks tzw. "formatkę" i będzie ok. Podziękowałem, nie podpisałem żadnej umowy, nie odebrałem sprzętu (tuner Samsung i dysk) i wyszedłem wściekły z salonu. Ku mojemu zdziwieniu jeszcze tego samego dnia otrzymałem informację, że dziękują za podpisanie umowy i gratulują 🙂 Do dziś złożyłem 3 reklamacje, rozmawiałem z 10 razy na infolinii i nic. Umowa nadal wisi, jej bieg leci, mało tego za 8 dni wystawią rachunek. Ja nie mam tv, sprzętu jak również mam zablokowaną możliwość zawarcia nowej zgodnej z moimi oczekiwaniami i pakietami umowy - nic nadzwyczajnego, jest w ofercie Orange. W sobotę przyjechał kurier z DPD z tunerem, dyskiem i złą umową do podpisania. Oczywiście podziękowałem i nie odebrałem. Nie trzeba iść do kina Matrix można przeżyć z Orange Love. Może ktoś zna receptę na taki świetny system pogrywania z klientem. A światłowód chodzi pięknie........tylko ta obsługa. Proszę o pomoc bo nie mam już koncepcji.

32 ODPOW. 32

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32706
  • 38330
  • 1384

Anulowanie przez Orange nie podpisanej umowy w salonie Orange :(

Poczekaj na odpowiedź na reklamację. Maksymalny czas na udzielenie odpowiedzi to 30 dni. Niestety tu nikt nie przyśpieszy.

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 12
  • 3
  • 0

Anulowanie przez Orange nie podpisanej umowy w salonie Orange :(

No dobrze ale co mają anulować jak żadnej umowy nie podpisywałem. Jeśli pracownik salonu Orange coś poplątał, to czego ten system nie przewiduje odkręcenia tej sytuacji. A ja mam blokadę przed świętami na zawarcie właściwej umowy. To jest chore i trąci starą telekomunikacją i neostradą razem wziętą. Gdzie tu moja wina?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32706
  • 38330
  • 1384

Anulowanie przez Orange nie podpisanej umowy w salonie Orange :(

Niestety systemy Orange mają ograniczoną możliwość działania. Kiedy złożyłeś pierwszą reklamację? na jakim jest statusie?

Tu Twojej winy nie ma. Po prostu ktoś z Orange powinien Cię przeprosić i zrekompensować niedogodności.

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 12
  • 3
  • 0

Anulowanie przez Orange nie podpisanej umowy w salonie Orange :(

Złożyłem 3 oficjalne reklamacje, żadna nie jest jeszcze rozpatrywana, a mija 3 tydzień. A kurier ze sprzętem w sobotę doprowadził do śmiechu przez łzy. Przecież moja sytuacja jest opisana w 100%. Dobra strona jest taka, że jak dzwonię na infolinię to już nie muszę tłumaczyć bo większość konsultantów zna sprawę. Tylko co z tego 😞


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32706
  • 38330
  • 1384

Anulowanie przez Orange nie podpisanej umowy w salonie Orange :(

Skąd masz info, że nie jest rozpatrywana? Powinna być już w realizacji. Orange ma KPI by w ciągu 24 godzin podjąć realizację zgłoszeń (nie koniecznie je zakończyć). Sprawa na pewno jest trudna, więc dlatego taki czas. Ew. sugerowałbym poprosić na BOK aby przesłać wiadomość do osoby realizującej sprawę by do Ciebie oddzwoniła lub poprosić o rozmowę/oddzwonienie przez dyżurującego kierownika sekcji/zespołu.

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 12
  • 3
  • 0

Anulowanie przez Orange nie podpisanej umowy w salonie Orange :(

A co będzie jak dostanę rachunek za tv, mimo że nawet przez 1 s jej nie miałem. Znając szacowną firmę będzie info "zapłać i złóż reklamację", bo jak nie to ci odetniemy światłowód. To jest chore i nikt mi nie powie że w Orange nie wiedzą że takie sytuacje mają miejsce........niestety kosztem klienta. Nic pozostanie rzecznik konsumenta lub wyżej. Przestrzegam przed zawieraniem umów w salonach, przez internet można zrezygnować w trakcie 14 dni. Co ja mówię przecież ja umowy nie zawierałem. Ale o tym to wie tylko ja i chyba Bóg.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32706
  • 38330
  • 1384

Anulowanie przez Orange nie podpisanej umowy w salonie Orange :(

Jeśli minęły 3 tygodnie, to przed terminem płatności powinna być już sprawa zamknięta bo minie ustawowe 30 dni.

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 12
  • 3
  • 0

Anulowanie przez Orange nie podpisanej umowy w salonie Orange :(

Ja widzę na aplikacji `Mój orange że okres rozliczeniowy usługi tv minie za 6 dni. A tak całkiem na poważnie nie chodzi o mnie ale o cały system. Nie widzisz człowieku, że to należy usprawnić aby nie dochodziło do takich sytuacji. Jak by w mojej firmie pracownik proponował rozwiązanie sprawy przez dalsze obarczanie klienta dochodzeniem jego sprawy, to ten pracownik następnego dnia stał by w kolejce do pośredniaka. Ale taka widać filozofia firmy. Nasz klient wasz kłopot. Nie kupuję porad typu zadzwoń po raz enty, poproś, udowodnij że nie jesteś wielbłądem. Zrezygnowałem z usług NC+. Dziś dostałem naprawdę dobrą ofertę utrzymującą klienta za 75% dotychczasowej ceny plus HBO na cały okres. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32706
  • 38330
  • 1384

Anulowanie przez Orange nie podpisanej umowy w salonie Orange :(

Niestety nikt na NO nie ma magicznej "różdżki" by naprawić. Pracownicy Orange też nie mogą Ci wejść, coś kliknąć i naprawić.