Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 45
  • 20
  • 0

Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)

trochę zgłoszeń ostatnio już poszło, szkoda ze nie wyświetla wszystkich bo było by tego pewnie 2x więcej. Chyba masz rację z tym UOKIK. 

true.jpg

Anonim

Nie dotyczy

Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)

@mateusz54bOpisz dokładnie i wysyłaj zgłoszenie do uokik miarka się przebrała. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)

Nie wiem czy warto czekać na odpowiedź UOKIK. On nie zajmuje się indywidualnym sprawami, raczej wzorcami umownymi, regulaminami. Tu chyba nikt tego nie kwestionuje.
Sensowniej i szybciej jest napisanie wniosku o interwencję do prezesa UKE https://pue.uke.gov.pl/#/ConsumerForm
Obecne przepisy obligują by wyczerpać drogę reklamacyjną u operatora. Nie wiem czy poza zgłoszeniami technicznymi kierowałeś do Orange reklamację i masz odpowiedź na nią. Niektóre delegatury UKE mimo wszystko podejmują sprawę bez wyczerpania drogi reklamacyjnej.

W kwestii formalnej nie ma żadnego maksymalnego czasu na naprawę. Jeśli awaria trwa dłużej niż 36 godzin, poza zwrotem opłat przysługuje odszkodowanie.
Anonim

Nie dotyczy

Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)

@Piotrekk85Mi pomogli z uokik


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)

W jakiej sprawie? Awarii?

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 45
  • 20
  • 0

Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)

Nie kierowałem reklamacji

Anonim

Nie dotyczy

Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)

@Piotrekk85Tak awarii gdzie router synchronizował się na około 70 Mb a prędkość była poniżej 1Mb  i notoryczne zrywanie polaczenia a sprzęcie technika co 1/2 minuty a technik nie widział problemu i twierdził że na centrali jest Ok i go to nie obchodzi ze ja mam problem bo został wymieniony kabel od centrali do lokalu.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)

Osobiście nie widzę w obecnych kompetencjach UOKIK https://www.uokik.gov.pl/kompetencje_prezesa_uokik.php takich kompetencji, chyba, że było to przerzucone do rzecznika konsumentów.

@mateusz54b: Decyzja należy do Ciebie jakie działa podejmiesz. Może je robić kilkutorowo.


Zespół Nasz Orange
  • 2830
  • 10848
  • 150

Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)


vdsl2 napisał:

@mateusz54b Nie wiem jak tak można naprawiać długo może napisz  uokik tak jak ja po 5 miesiącach walki z Orange i naprawili 2 godziny bo technikom z centrali się nie chciało co myślisz o tym @Wiktor?


Chyba wszystkie opcje (ścieżki do interwencji) zostały już wyżej wymienione.

Ja zacząłbym od rozmowy z technikiem - przy założeniu, że zawita On jeszcze w Twoim @mateusz54b domu (w ramach ostatniego zgłoszenia). Zapytałbym: jakie ma On podejrzenia (?) i czy jest sens w ogóle grzebać w instalacji wewnętrznej (?). Na pewno poczekałbym na zakończenie ostatniego zgłoszenia. Możliwe, że jeszcze podejmą jakieś działania poza Twoim domem.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 45
  • 20
  • 0

Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)

Mam nadzieje że technik się zjawi. Chyba też jeszcze poczekam na rozmowę z nim choć jak widzę ich podejście do sprawy to nie wydaje mi się że będzie z tego coś dobrego