- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
trochę zgłoszeń ostatnio już poszło, szkoda ze nie wyświetla wszystkich bo było by tego pewnie 2x więcej. Chyba masz rację z tym UOKIK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
@mateusz54bOpisz dokładnie i wysyłaj zgłoszenie do uokik miarka się przebrała.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
Sensowniej i szybciej jest napisanie wniosku o interwencję do prezesa UKE https://pue.uke.gov.pl/#/ConsumerForm
Obecne przepisy obligują by wyczerpać drogę reklamacyjną u operatora. Nie wiem czy poza zgłoszeniami technicznymi kierowałeś do Orange reklamację i masz odpowiedź na nią. Niektóre delegatury UKE mimo wszystko podejmują sprawę bez wyczerpania drogi reklamacyjnej.
W kwestii formalnej nie ma żadnego maksymalnego czasu na naprawę. Jeśli awaria trwa dłużej niż 36 godzin, poza zwrotem opłat przysługuje odszkodowanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
@Piotrekk85Mi pomogli z uokik
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
Nie kierowałem reklamacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
@Piotrekk85Tak awarii gdzie router synchronizował się na około 70 Mb a prędkość była poniżej 1Mb i notoryczne zrywanie polaczenia a sprzęcie technika co 1/2 minuty a technik nie widział problemu i twierdził że na centrali jest Ok i go to nie obchodzi ze ja mam problem bo został wymieniony kabel od centrali do lokalu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
Osobiście nie widzę w obecnych kompetencjach UOKIK https://www.uokik.gov.pl/kompetencje_prezesa_uokik.php takich kompetencji, chyba, że było to przerzucone do rzecznika konsumentów.
@mateusz54b: Decyzja należy do Ciebie jakie działa podejmiesz. Może je robić kilkutorowo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
vdsl2 napisał:
@mateusz54b Nie wiem jak tak można naprawiać długo może napisz uokik tak jak ja po 5 miesiącach walki z Orange i naprawili 2 godziny bo technikom z centrali się nie chciało co myślisz o tym @Wiktor?
Chyba wszystkie opcje (ścieżki do interwencji) zostały już wyżej wymienione.
Ja zacząłbym od rozmowy z technikiem - przy założeniu, że zawita On jeszcze w Twoim @mateusz54b domu (w ramach ostatniego zgłoszenia). Zapytałbym: jakie ma On podejrzenia (?) i czy jest sens w ogóle grzebać w instalacji wewnętrznej (?). Na pewno poczekałbym na zakończenie ostatniego zgłoszenia. Możliwe, że jeszcze podejmą jakieś działania poza Twoim domem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
Mam nadzieje że technik się zjawi. Chyba też jeszcze poczekam na rozmowę z nim choć jak widzę ich podejście do sprawy to nie wydaje mi się że będzie z tego coś dobrego