Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)

Anonim

Nie dotyczy

Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)


jaryn napisał(-a):

Błędów dużo niema, a czy wiadomo dlaczego adsl2+ jest nieosiągalne? Normalnie z takim tłumieniem to powinno być pełne 10Mb/s.


@AnonimCzy pamiętasz że ma 3000m do centrali ? 

Anonim

Nie dotyczy

Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)


vdsl2 napisał(-a):

jaryn napisał(-a):

Błędów dużo niema, a czy wiadomo dlaczego adsl2+ jest nieosiągalne? Normalnie z takim tłumieniem to powinno być pełne 10Mb/s.


@jarynCzy pamiętasz że ma 3000m do centrali ? 


Nie wiadomo ile ma do centrali teraz ma 26db tłumienia może przepieli linię. Stan linii był taki, że telefon nie chciał dzwonić. Klientom to się kit wciska o obserwowaniu telefonów.

 

Bez tytułu10.png

Teraz sobie tak podłączyłem u siebie dwa klocki jeden robi za most drugi resztę.

 


Zespół Nasz Orange
  • 2832
  • 10914
  • 150

Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)

@mateusz54b
chciałbym nieśmiało Mrugający mężczyzna podpytać, czy od ostatniego Twojego wpisu, sytuacja ze stabilnością internetu się poprawiła? Szczęśliwy robot

Anonim

Nie dotyczy

Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)

@WiktorProblem jest dalej taki sam jak tutaj technicy nie potrafią naprawić problemu i jak zawsze twierdza że na centrali jest Ok


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 45
  • 20
  • 0

Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)

Przepraszam że dopiero teraz odpisuje ale ostatnio nie mam na nic czasu. 
Sytuacja się nie poprawia po niedzieli znowu zgłoszę awarię gdyż internet cały czas przerywa. Chyba sam wymienię w domu wszystkie kable aby mieć pewność że u mnie jest wszystko ok 

Anonim

Nie dotyczy

Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)

@WiktorNie uważasz że taka naprawa problemu trochę za długo trwa?


Zespół Nasz Orange
  • 2832
  • 10914
  • 150

Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)

vdsl2 napisał:

@Wiktor Nie uważasz że taka naprawa problemu trochę za długo trwa?

Zdecydowanie.


Podejrzewam jednak, że problem jest nietuzinkowy i trzeba po kolei sprawdzać możliwe przyczyny tej niestabilności. Jeśli dobrze wgryzłem się w temat, to nie polega ona na utratach synchronizacji, a raczej na przerywanej transmisji (gasnąca dioda 'globusika' Smutny mężczyzna).

 

Na pewnym etapie został wymieniony "tłumik zakłóceń", poprawiły się co nieco same parametry linii... Przyczyny mogą być naprawdę różne. (Pod tym względem ciekawa jest historia @gilban z pociągniętym nowym kabelkiem ze skrzynki sąsiada Bardzo szczęśliwy mężczyzna).

Pomysł, by "samemu wymienić w domu wszystkie kable, tak aby mieć pewność, że w instalacji wewnętrznej jest wszystko OK" to - moim zdaniem - słuszna ścieżka dla poszukiwanego rozwiązania. Na początek jednak może porozmawiałbym o tym z technikami - w sensie: co Oni o tym sądzą (?)...

Anonim

Nie dotyczy

Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)

@mateusz54bZapewnień masz dalej problem z Internetem wywołam @MilenaPe jak j tutaj  może coś ci pomoże. 


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 45
  • 20
  • 0

Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)

Dzisiaj ogólnie jest tragedia z internetem wiec poszło zgłoszenie do Orange. Przez parę dni było lepiej więc trochę zaniechałem sprawę zgłoszenia. Każda pomoc się przyda bo problem się ciągnie i ciągnie. 

Anonim

Nie dotyczy

Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)

@mateusz54bNie wiem jak tak można naprawiać długo może napisz  uokik tak jak ja po 5 miesiącach walki z Orange i naprawili 2 godziny bo technikom z centrali się nie chciało co myślisz o tym @Wiktor?