Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4102
  • 56

Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)

Reklamacja to podstawa w Orange. U mnie jak zwykle zgłoszenia nic nie dawały, to pisałem reklamację, później nawet dzwonili do mnie i przepraszali mnie telefonicznie.. W trudnych sprawach zwykłe zgłoszenia są zlewane, bo technik odhaczy "zrobione", mimo że nic nie zrobili i Orange dalej się nie interesuje, przy reklamacji się bardziej interesują i w moim przypadku dzwonili i pytali czy aby na pewno już wszystko działa jak należy.

 

Dlatego podstawą jest reklamacja, dobrze napisana reklamacja, z naciskiem na DOBRZE.

Anonim

Nie dotyczy

Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)

@mateusz54bCzy ostatnie zgłoszenie doszło do skutku?


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 45
  • 20
  • 0

Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)

sam już nie wiem ,,status zgłoszenia - Zrealizowane" ale żadnego potwierdzenia na email czy telefon nie dostałem. Techników też jeszcze u mnie nie było. 

 

Anonim

Nie dotyczy

Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)

@mateusz54bTo napisz reklamacje do Orange i podaj listę zgłoszeń i opisz wszystko.


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)

@mateusz54b, zwykłe zgłoszenia mają małą siłę przebicia... złóż reklamację jak sugeruje @Anonim. Reklamacje idą innym kanałem...tak jak napisał @-brtk-...


Pracuję w Orange
  • 14
  • 55
  • 0

Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)

@mateusz54b Cześć czy technicy już się u Ciebie pojawili? Podjęli jakieś działania? Rozmawiałeś z nimi?

Ile minęło czasu od ostatniego zgłoszenia?

Anonim

Nie dotyczy

Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)

@MilenaPe  Cześć rozmowa z technikami to trudna sprawa wszystko jest sprawdzane na centrali i do widzenia. Problem jest dalej poszła reklamacja do Orange w tej sprawie.


Pracuję w Orange
  • 14
  • 55
  • 0

Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)

@mateusz54bdaj proszę znać jaka będzie odpowiedź na Twój problem


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 45
  • 20
  • 0

Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)

Przed ostatni zgłoszenie wyglądało tak że zjawili się technicy wymienili filtr szumów (chyba tak się to nazywało) i powiedzieli że jest ok a ja mam obserwować router i gdyby nie pomogło to zgłosić ponownie. Z racji iż nic to nie dało problem został zgłoszony jeszcze raz a technicy się nie zjawili. 

Ostatnie zgłoszenie było 20 września

Anonim

Nie dotyczy

Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)

Chyba chodzi o filtr adsl, a nie szumów. Nie wiadomo jak wyglądają parametry (brak świeżych obrazków).