- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
Reklamacja to podstawa w Orange. U mnie jak zwykle zgłoszenia nic nie dawały, to pisałem reklamację, później nawet dzwonili do mnie i przepraszali mnie telefonicznie.. W trudnych sprawach zwykłe zgłoszenia są zlewane, bo technik odhaczy "zrobione", mimo że nic nie zrobili i Orange dalej się nie interesuje, przy reklamacji się bardziej interesują i w moim przypadku dzwonili i pytali czy aby na pewno już wszystko działa jak należy.
Dlatego podstawą jest reklamacja, dobrze napisana reklamacja, z naciskiem na DOBRZE.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
@mateusz54bCzy ostatnie zgłoszenie doszło do skutku?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
sam już nie wiem ,,status zgłoszenia - Zrealizowane" ale żadnego potwierdzenia na email czy telefon nie dostałem. Techników też jeszcze u mnie nie było.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
@mateusz54bTo napisz reklamacje do Orange i podaj listę zgłoszeń i opisz wszystko.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
@mateusz54b, zwykłe zgłoszenia mają małą siłę przebicia... złóż reklamację jak sugeruje @Anonim. Reklamacje idą innym kanałem...tak jak napisał @-brtk-...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
@mateusz54b Cześć czy technicy już się u Ciebie pojawili? Podjęli jakieś działania? Rozmawiałeś z nimi?
Ile minęło czasu od ostatniego zgłoszenia?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
@MilenaPe Cześć rozmowa z technikami to trudna sprawa wszystko jest sprawdzane na centrali i do widzenia. Problem jest dalej poszła reklamacja do Orange w tej sprawie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
@mateusz54bdaj proszę znać jaka będzie odpowiedź na Twój problem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
Przed ostatni zgłoszenie wyglądało tak że zjawili się technicy wymienili filtr szumów (chyba tak się to nazywało) i powiedzieli że jest ok a ja mam obserwować router i gdyby nie pomogło to zgłosić ponownie. Z racji iż nic to nie dało problem został zgłoszony jeszcze raz a technicy się nie zjawili.
Ostatnie zgłoszenie było 20 września
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
Chyba chodzi o filtr adsl, a nie szumów. Nie wiadomo jak wyglądają parametry (brak świeżych obrazków).