Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 16
  • 6
  • 1

Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange

Sprawa jest taka: 

 

Dot. nr. 797evamed

Po wymaganym doładowaniu 100,00 zł w dn. 31. grudnia 2017 r. powinno wrócić na moje konto 150,00 zł wcześniej zablokowanych przez system  ORANGE - a jak dotąd jeszcze nic nie wróciło! Ja w tym zorientowałem się dopiero w ub. piątek wieczorem! Emotikon: Zaskoczony Zaskoczony Wobec powyższego bardzo proszę o skuteczne i szybkie naprawienie tego błędu systemu Orange i wyrównanie mi stanu konta o tę kwote 150,00 zł oraz przedłużenie mi czasu ich zużycia o czas ich nieuzasadnionego zablokowania, czyli o 71 DNI, bo już tyle ich minęło od początku nowego (właśnie trwającego) roku, tj. od 01.01.2018 r. ! Proszę samemu sprawdzić komunikaty systemu i datę mojej wpłaty ostatniego doładowania

Z poważaniem Bxxxxxxx S. ADAM (BiałystOK) 

 

16:14 DROBNA KOREKTA: Kwota ZAMROŻONA NA MOIM KONCIE = 150,55 ZŁ - sprawdziłem dziś ponownie sms od Systemu ORANGE z 31.12.2017 r. Vide: dodany plik. P.S. A poniżej widać drugi systemowy sms o premii 3000 MB (za kolejne doładowanie tego samego numeru konta!) z tego samego sylwestrowego dnia! Foto sprzed kilku chwil... 100 % oryginalne.Żadnej ściemy! Sama prawda i fakty! 

baranskia


2018-03-12 15.29.24.jpg


2018-03-12 16.12.55.jpg
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 16
  • 6
  • 1

Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange

HOLA! 
Wg mnie... Masz rację i jednocześnie jej nie masz... do końca! 

😮 

Powiem tak, jak mówi ludowe polskie przysłowie: "Kowal zawinił, a Cygana powiesili" 

 

ale... Ten Cygan nie był tym Kowalem! 😮 Ot, co! 

Jeden zawini - Inny traci... dziwna praktyka, nieprawdaż?

 

Toż TO "ONI ZAPOMNIELI" OD RAZU na 92 DNI WŁĄCZYĆ MOJE 150,55 zł - i dopiero PO "AFERZE" dwudniowej mi jednak je włączyli... To WDZIĘCZNYM IM JAK PIES...

 

ale jednak DOPIERO PO 69-70 DNIACH - KTO STRACIŁ? i ILE?!

A KTO ZAWINIŁ?! i TYLE. Tyle... że 😉 

 

UŻYJMY: Logiki, Matematyki a nawet Rozumu... 

I co?! ZGODZIŁO CI SIĘ?! A JAKIMŻ CUDEM?!

 

Bo MNIE NIE!

Za Chiny Ludowe...

WCIĄŻ MI BRAKUJE TYCH 2 MIESIĘCY i 11 DNI... przepadniętych NIE Z MOJEJ WINY... tylko z mego gapiostwa! = z mego zaufania do Firmy ORANGE, w której jestem grubo od ponad 20 lat (jeszcze z czasów POP IDEA z T.P. S.A.) 😕 😞 😛 

 

btw: 

DZIĘKI ZA WSPARCIE... 

Systemu ORANGE,

Panie Kolego Ekspercie. 

😕 😉 😄 

- "NIE CHCE MI SIĘ Z TOBĄ GADAĆ!" 😛 

 

TRUDNO!

Zamykamy ten temat! 😛

Dla mnie to on JEST NIEROZWIĄZANY DO KOŃCA,

ale za to (podobno!) zgodnie z przepisami Systemu

pORANGEka! [poranżka!] 😛 😉 


BaranskiA ...czyli jednak... 

Białostocki DON KICHOTE, 

a więc... 

 

HOLA! 😉 

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

30 ODPOW. 30

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2912
  • 7546
  • 195

Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange

Reklamacje to nie tutaj. Napisz np. na czacie:

https://www.orange.pl/view/kontakt?footerlink=true

 

I ukryj swój numer.

 

Ile czasu minęło od zablokowania środków do doładowania ?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38813
  • 1388

Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange

Jeśli środki są zablokowane, to wracają tylko pod warunkiem że doładowanie jest dokonane w ciągu 7 dni od ich zablokowania. Po 7 dniach bezpowrotnie przepadają.

Jeśli doładowanie było w krótszym czasie niż 7 dni, to złóż reklamację.


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 16
  • 6
  • 1

Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange

O...

DZIĘKI WLK.

Ale... Ja byłem tam już ze 30 - 40 razy - i zawsze po kliknięciu w "Porozmawiaj z doradcą na czacie" otwiera się nowa karta - z dwojgiem uśmiechniętych awatarów i... Apud (od tyłu<=) ramki pod nimi "Rozpocznij" NIE DZIAŁAJĄ! Używam Chrome... 😛 😕 

A. B. 

😮


2018-03-12 15.08.53.jpg


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3333
  • 8013
  • 150

Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange

 

Aby nastąpił zwrot środków na konto doładowanie, musi nastąpić w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia, w którym Abonent przeszedł z okresu aktywnego do pasywnego.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2912
  • 7546
  • 195

Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange

U mnie działa, spróbuj wyczyścić ciastka.


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 16
  • 6
  • 1

Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange

Ron, THX! 
Oczywista to oczywistość... i ZAWSZE TAK BYŁO! 

1. Ale - ja nie sprawdziłem od razu czy wróciły! - tego nru nie używałem sam... 

2. Zorientowałem się w sytuacji dopiero w ub. piątek - nie panikuję, bo zawsze udawało się w Orange załatwiać te i inne sprawy... skutecznie i szybko! 

3. W weekend chat online w Orange NIE DZIAŁA! 😕 

4. Dzisiaj też nie łączt mnie z Konsulatem via ww strona... 

 

Muszę iść do salonu O... 😛 

 

 

 


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3333
  • 8013
  • 150

Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange

@baranskia, skorzystaj z innej przeglądarki, bo CZAT działa lub wyczyść cookies jak radzi @Katani1.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2912
  • 7546
  • 195

Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange

A korzystasz z jakiejś usługi, która nie pozwala włączyć Konto Ważne Rok ? W przyszłości nie byłoby takich problemów.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38813
  • 1388

Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange

Można zadzwonić na 510100100 - z numeru na kartę koszt 1,50 zł za całe połączenie.