Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38813
  • 1388

Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange

Niestety na telefonie widać datę odebrania (nie wiem czy Twój telefon ma opcję daty wysłania). Treść jest jednak sugestywna. Z drugiej strony można przełożyć sim i mogą to być smsy z innego numeru.


Ew. spróbuj złożyć odwołanie dołączając zdjęcia - wyślij to z danymi na bok@orange.pl

Ps. Ukryj dane osobowe doradcy chyba że masz zgodę na ich publikację.


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 16
  • 6
  • 1

Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange

Miła Pani, 

informuję Ją, że system Orange POINFORMOWAŁ MNIE OSTATECZNIE W DNIU 31.12.2017 r, ŻE jeżeli nie wpłacę kolejnego doładowania DO KOŃCA DOPIERO TEGOŻ 31.12.2017 R. MOJE ŚRODKI w wys.150,55 zł ulegną przepadkowi! To ZWYCZAJNE ŚWIŃSTWO twierdzić, że wpłata była kiedyśtam... dawno temu! A teraz to przepadło mi wszystko! 😞  NIE MAM NIC OPRÓCZ SKANÓW MOJEGO TELEFONU! PANI tez ma do nich dostęp... Proszę jeszcze raz sprawdzić CZY? i KIEDY? tenże Wasz System Orange POINFORMOWAŁ MNIE, że TE MOJE 150,55 zł ulegnie SKASOWANIU! Ja MAM w telefonie zapisany SMS z taką SYSTEMOWĄ informacją: CYTUJĘ: "Otrzymano: 29 gru 2017 Orange Na koncie masz zablokowane 150zl 55gr. Doladuj konto do 31.12.2017 a zablokowane srodki powroca na Twoje konto glowne w ciagu 24h od doladowania" 
DYSPONUJĘ FOTOGRAFIAMI TEGO STATUS QUO i zapewne W tzw. Waszym Systemie SĄ TEGO ŚLADY! 
 
Bardzo Panią proszę o stanięcie w mojej obronie (BO TO JA MAM TUTAJ RACJĘ!) a nie PO STRONIE SYSTEMU! 
Niechże Pani RACZY SAMODZIELNIE to sprawdzić I UZNAĆ MOJĄ SŁUSZNOŚĆ, ale... DOPIERO PO 100 % WERYFIKACJI DANYCH MI FAKTÓW! vide: załączniki!
BARDZO PANI DZIĘKUJĘ z GÓRY! 
btw: 
więcej szczegółów 
na Waszej stronie NaszOrange ... 
linki: 
 
Z poważaniem 
Pan Sł. Adam Hrabia ******
tel. 797****** i 503******
Pokaż szczegóły
W dniu 13 marca 2018 18:01 użytkownik <bok@orange.pl> napisał:
Dzień dobry,
otrzymaliśmy Pana zgłoszenie dotyczące zwrotu utraconych środków z konta głównego.

Sprawdziliśmy historię Pana konta.
Poprzednie doładowanie odnotowaliśmy 22.07.2017 kwotą 100 zł.
Zgodnie z taryfą Orange Smart na Kartę, z której Pan korzysta, doładowanie 100 zł wydłuża ważność konta oraz środków na 100 dni.
Z powodu braku kolejnych doładowań, konto straciło ważność 30.10..2017 i zablokowaliśmy 150,55 zł.
Zgodnie z Regulaminem usługi Nowa Gwarancja Zwrotu, warunkiem odzyskania zablokowanych środków jest doładowanie konta głównego w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia, w którym numer przeszedł z okresu aktywnego do pasywnego.
Ponieważ minął okres 7 dni, zablokowane środki uległy przepadkowi.
Doładowanie konta odnotowaliśmy 31.12.2017.

Mając na uwadze powyższe, nie możemy uznać Pana roszczeń.

Przykro nam, że doszło do tej sytuacji.

Zachęcamy do skorzystania z aplikacji na telefon mój Orange, która ułatwi kontrolę kosztów i usług w przyszłości.

Pozdrawiamy,
Orange
Magdalena *****, Doradca ds. Obsługi i Sprzedaży

Podstawa prawna: art. 106 ustawy Prawo telekomunikacyjne.
Powyższa odpowiedź wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. Jednocześnie informujemy o przysługującym prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym, a w przypadku, gdy reklamującym jest konsument dodatkowo w postępowaniach, o których mowa w art. 109 i 110 ustawy Prawo telekomunikacyjne. 
Zgadzamy się na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich prowadzonym przez Prezesa UKE


Adres do korespondencji: Orange Polska S.A., ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice www.orange.pl

Orange Polska Spółka Akcyjna z siedzibą i adresem w Warszawie (02-326) przy ulicy Al. Jerozolimskie 160, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000010681; REGON 012100784, NIP 526-02-50-995; z pokrytym w całości kapitałem zakładowym wynoszącym 3.937.072.437 złotych.

A AJ NIE MAM NIC DO UKRYCIA! BEZ PRZESADY! Mam pisać/ mówić, że NN z bok Oranga to TAK A TAK mi odpisał/ -a?! Ja wiem KTO MI ODPOWIEDZIAŁ i JA TO PUBLIKUJĘ! A CO! LOGIKA U MNIE DZIAŁA! A UNIA MNIE ZWISA JEWRO-PEJSS-KA!
😮 😮 😛 😕
BaranskiA - nie mam czego się wstydzić ani nic do ukrycia!

Najwyżej POŻEGNAM TEN KANT-OWATY ORANŻ... Szlachtę stać na wszystko! 😛 😮 :? 😕
A. B. B)

 


2018-03-13 22.23.17.jpg


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38813
  • 1388

Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange

Jeszcze raz prośba - nie podawaj danych osobowych.
Tu nie miejsce do składania odwołania.

 

PS. Tak teoretycznie zastanawiam się, czy ten sms może został wygenerowany przypadkowo. A zmieniałeś w drugim półroczu ubiegłego roku taryfę?


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 16
  • 6
  • 1

Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange

Wyczerpuje drogę reklamacyjną?! do sądu za (dla korporacji) głupie 150,55 zł a dla mnie za NIEMAŁĄ KWOTĘ tj. Za TYLKO 150,55 zł ?! 
O tosmy sobie całkiem pogadali ...jak równy z równem...

prl bis trwa! 

Mówimy i piszemy tutaj o jednym i tym samym koncie! # 797***** = 797evamed ?! 
Bo Ja już całkiem zgłupiałem od tego wszystkiego! 

proszę udostępnić mi moją historię tegoż konta za rok miniony = 365 dni i nocy w tył! a nie jakieś takie że nie sięga,,, bo cośtam cośtam... macie historię moich numerów sprzed @25 lat na 100 % - a dlaczego aj jej nie mam?! 😞 😮 😕 hańba wam! wstyd i hańba nawet! - A jeśłi tak, to niebawem pożegnam tę kantowatą pomarańczę... 

adios! 
Baranskia 

Białystok; 13.03.2018 r. 23:30


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38813
  • 1388

Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange

To formułka której dodanie wymagają przepisy. Umożliwia to rozpoczęcie np. trybu polubownego.

Operatorzy w Polsce nie są zobligowani do udostępniania całej historii na numerach prepaid. Możesz otrzymać tzw. biling czy wykaz zrealizowanych usług choć on tu może wiele nie pomóc. Do trzech miesięcy wstecz biling jest dostępny bezpłatnie na mój Orange. Więcej i papierowy jest płatny. Skrócona wersja to 3 zł, pełny to 5 zł za miesiąc. Zlecenie można niestety dokonać jedynie pisemnie poprzez salon lub wysyłając korespondencję na adres Orange w Skierniewicach.

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 16
  • 6
  • 1

Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange

Witam, 

COOOO?! 

sms wygenerowany z Systemu ORANGE jakby PRZEZ POMYŁKĘ?! 😮 🙂 😛 

Nie wierzę...

W Systemach WSZYSTKO generują Programiści i Użytkownicy Uprawnieni na poszczególne piętra kompetencji Plus ADMIN = BÓG Systemu... 

 

btw.: 

Nie! nie zmieniałem... 

A 150,55 zł MIAŁO mi wrócić w dn. 31.12.2017 r. i powinno BYĆ DOSTĘPNE do 10/11.04.2018 r. 

Po kilkudniowej perturbacjach - i mojej akcji TUTAJ - wreszcie wczoraj - Dobry Duch Systemu ORANGE oddał mi MOJE ŚRODKI, ale TYLKO NA 28 z 92 dni. 

vide: załącznik! 

i to też na dwa warianty: rano... żę do 10.04.2018 r. 😛 a po południu... że JEDNAK do 11.04.2018 r. 😮 

 

Jest Prawie SUPERRRR...

ale

 

GDZIEŻ SĄ BRAKUJĄCE DWA MIESIĄCE ?! Przecież to Wasz System mi ICH NIE ODDAŁ - BYŁY ZAMROŻONE WRAZ Z PIENIĄDZEM! 😕 😛 

 

Czy TO MA BYĆ w porządku?!

 

Panowie i Panie! Jeśli Ktoś Gdzieś i Coś w tej kwestii cokolwiek może... 

TO NIECHŻE MI POMOŻE. Bo ja już wsiadam... 

 

GDZIE LOGIKA?! 

1. Zapomnieli mi ODDAĆ MOJE 150,55 zł w Sylwestra 2017/18 - !!

2. PRZETRZYMALI MOJE 150,55 zł PONAD 2 MIESIĄCE i 10 DNI - !!! 

3. WCZORAJ WRESZCIE ODDALI mi MOJĄ KASĘ, ALE PO PODCHODACH i UDOWADNIANIU ŻE NIE JESTEM WIELBŁĄDEM !!!

4. TERMIN JEJ ZUŻYCIA TEŻ MI SKRÓCILI o ok. 70,00 %

I TO BEZZASADNIE - KTOŚ u NICH ZAWINIŁ !!!

ale na tym TO TYLKO JA TRACĘ!!! 

 

1 sprawa ale aż 2 reklamacje:

zgłoszenie # 20705445 i NIE! 😞 

# 152426775 i jednak Ostatecznie TAK! 🙂 

 

UWAGA! JA tu sobie "krzyczę" bo tylko tyle mogę! 

 

I jeszcze... MOGĘ POWIADOMIĆ O TYCH FAKTACH

wszystkich Innych Forumowiczów! Co niniejszym czynię... 

 

 

baranskia


2018-03-15 13.00.04.jpg


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38813
  • 1388

Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange

Dla czego masz skrócony czas? środki z tzw. gwarancji zwrotu nie mają jakiejś extra ważności.

Zawsze można włączyć konto ważne rok http://www.orange.pl/kid,4000377334,id,4002010582,title,Konto-wazne-rok-w-Orange-na-Karte,article.ht... (o ile nie masz wykluczających się promocji).

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 16
  • 6
  • 1

Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange

Ależ... mnie nie chodzi o extra ważność...

Zrozum, proszę, że skoro 150,55 zł powinni mi odblokować np. 1.1.2018 r. a robią to po 70  dniach = wniosek JA PRZEZ 70 dni nie miałem 100% swoich uprawnień i możliwości dot. tej sumy! TAK czy NIE! 

i dodajmy tutaj n-ty raz - DLA PRZYPOMNIENIA - TU NIE JA ZAWINIŁEM... ale (rzekomo) System ORANG (imho: PORENCZ! 😉

 

To - NO, WYBACZ! - gdzie tu jakaś extra ważność się pojawia!? No nie ma! 

Ja nie dostrzegam... może inni widzą? 

 

P.S. 
Rok ważności okazuje się, że mam włączony - A MIMO TO ŚRODKI TRACĄ WAŻNOŚĆ - Strasznie Dziwny jest Ten Ś... System! w którym żyjemy! 😉 😛 

 

Pozdro! 

baranskia B)


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38813
  • 1388

Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange

Konto ważne rok jest usługą jednorazową. Nie powoduje że konto "zawsze" jest na rok, ale od wysłania smsa. Zawsze można go wysłać ponownie i wydłuży się kolejny raz.

Okej - system Orange nawalił. Ale spójrz na to, że te środki co zginęły niezależnie czy tam jest 50gr czy 5000 zł - one nie mają ważności oddzielnej. Ważne są tyle co te z podstawowego konta.


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 16
  • 6
  • 1

Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange

HOLA! 
Wg mnie... Masz rację i jednocześnie jej nie masz... do końca! 

😮 

Powiem tak, jak mówi ludowe polskie przysłowie: "Kowal zawinił, a Cygana powiesili" 

 

ale... Ten Cygan nie był tym Kowalem! 😮 Ot, co! 

Jeden zawini - Inny traci... dziwna praktyka, nieprawdaż?

 

Toż TO "ONI ZAPOMNIELI" OD RAZU na 92 DNI WŁĄCZYĆ MOJE 150,55 zł - i dopiero PO "AFERZE" dwudniowej mi jednak je włączyli... To WDZIĘCZNYM IM JAK PIES...

 

ale jednak DOPIERO PO 69-70 DNIACH - KTO STRACIŁ? i ILE?!

A KTO ZAWINIŁ?! i TYLE. Tyle... że 😉 

 

UŻYJMY: Logiki, Matematyki a nawet Rozumu... 

I co?! ZGODZIŁO CI SIĘ?! A JAKIMŻ CUDEM?!

 

Bo MNIE NIE!

Za Chiny Ludowe...

WCIĄŻ MI BRAKUJE TYCH 2 MIESIĘCY i 11 DNI... przepadniętych NIE Z MOJEJ WINY... tylko z mego gapiostwa! = z mego zaufania do Firmy ORANGE, w której jestem grubo od ponad 20 lat (jeszcze z czasów POP IDEA z T.P. S.A.) 😕 😞 😛 

 

btw: 

DZIĘKI ZA WSPARCIE... 

Systemu ORANGE,

Panie Kolego Ekspercie. 

😕 😉 😄 

- "NIE CHCE MI SIĘ Z TOBĄ GADAĆ!" 😛 

 

TRUDNO!

Zamykamy ten temat! 😛

Dla mnie to on JEST NIEROZWIĄZANY DO KOŃCA,

ale za to (podobno!) zgodnie z przepisami Systemu

pORANGEka! [poranżka!] 😛 😉 


BaranskiA ...czyli jednak... 

Białostocki DON KICHOTE, 

a więc... 

 

HOLA! 😉