- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprawa jest taka:
Dot. nr. 797evamed
Po wymaganym doładowaniu 100,00 zł w dn. 31. grudnia 2017 r. powinno wrócić na moje konto 150,00 zł wcześniej zablokowanych przez system ORANGE - a jak dotąd jeszcze nic nie wróciło! Ja w tym zorientowałem się dopiero w ub. piątek wieczorem! Zaskoczony Wobec powyższego bardzo proszę o skuteczne i szybkie naprawienie tego błędu systemu Orange i wyrównanie mi stanu konta o tę kwote 150,00 zł oraz przedłużenie mi czasu ich zużycia o czas ich nieuzasadnionego zablokowania, czyli o 71 DNI, bo już tyle ich minęło od początku nowego (właśnie trwającego) roku, tj. od 01.01.2018 r. ! Proszę samemu sprawdzić komunikaty systemu i datę mojej wpłaty ostatniego doładowania
Z poważaniem Bxxxxxxx S. ADAM (BiałystOK)
16:14 DROBNA KOREKTA: Kwota ZAMROŻONA NA MOIM KONCIE = 150,55 ZŁ - sprawdziłem dziś ponownie sms od Systemu ORANGE z 31.12.2017 r. Vide: dodany plik. P.S. A poniżej widać drugi systemowy sms o premii 3000 MB (za kolejne doładowanie tego samego numeru konta!) z tego samego sylwestrowego dnia! Foto sprzed kilku chwil... 100 % oryginalne.Żadnej ściemy! Sama prawda i fakty!
baranskia
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
HOLA!
Wg mnie... Masz rację i jednocześnie jej nie masz... do końca!
😮
Powiem tak, jak mówi ludowe polskie przysłowie: "Kowal zawinił, a Cygana powiesili"
ale... Ten Cygan nie był tym Kowalem! 😮 Ot, co!
Jeden zawini - Inny traci... dziwna praktyka, nieprawdaż?
Toż TO "ONI ZAPOMNIELI" OD RAZU na 92 DNI WŁĄCZYĆ MOJE 150,55 zł - i dopiero PO "AFERZE" dwudniowej mi jednak je włączyli... To WDZIĘCZNYM IM JAK PIES...
ale jednak DOPIERO PO 69-70 DNIACH - KTO STRACIŁ? i ILE?!
A KTO ZAWINIŁ?! i TYLE. Tyle... że 😉
UŻYJMY: Logiki, Matematyki a nawet Rozumu...
I co?! ZGODZIŁO CI SIĘ?! A JAKIMŻ CUDEM?!
Bo MNIE NIE!
Za Chiny Ludowe...
WCIĄŻ MI BRAKUJE TYCH 2 MIESIĘCY i 11 DNI... przepadniętych NIE Z MOJEJ WINY... tylko z mego gapiostwa! = z mego zaufania do Firmy ORANGE, w której jestem grubo od ponad 20 lat (jeszcze z czasów POP IDEA z T.P. S.A.) 😕 😞 😛
btw:
DZIĘKI ZA WSPARCIE...
Systemu ORANGE,
Panie Kolego Ekspercie.
😕 😉 😄
- "NIE CHCE MI SIĘ Z TOBĄ GADAĆ!" 😛
TRUDNO!
Zamykamy ten temat! 😛
Dla mnie to on JEST NIEROZWIĄZANY DO KOŃCA,
ale za to (podobno!) zgodnie z przepisami Systemu
pORANGEka! [poranżka!] 😛 😉
BaranskiA ...czyli jednak...
Białostocki DON KICHOTE,
a więc...
HOLA! 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange
Reklamacje to nie tutaj. Napisz np. na czacie:
https://www.orange.pl/view/kontakt?footerlink=true
I ukryj swój numer.
Ile czasu minęło od zablokowania środków do doładowania ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange
Jeśli środki są zablokowane, to wracają tylko pod warunkiem że doładowanie jest dokonane w ciągu 7 dni od ich zablokowania. Po 7 dniach bezpowrotnie przepadają.
Jeśli doładowanie było w krótszym czasie niż 7 dni, to złóż reklamację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange
O...
DZIĘKI WLK.
Ale... Ja byłem tam już ze 30 - 40 razy - i zawsze po kliknięciu w "Porozmawiaj z doradcą na czacie" otwiera się nowa karta - z dwojgiem uśmiechniętych awatarów i... Apud (od tyłu<=) ramki pod nimi "Rozpocznij" NIE DZIAŁAJĄ! Używam Chrome... 😛 😕
A. B.
😮
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange
Aby nastąpił zwrot środków na konto doładowanie, musi nastąpić w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia, w którym Abonent przeszedł z okresu aktywnego do pasywnego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange
U mnie działa, spróbuj wyczyścić ciastka.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange
Ron, THX!
Oczywista to oczywistość... i ZAWSZE TAK BYŁO!
1. Ale - ja nie sprawdziłem od razu czy wróciły! - tego nru nie używałem sam...
2. Zorientowałem się w sytuacji dopiero w ub. piątek - nie panikuję, bo zawsze udawało się w Orange załatwiać te i inne sprawy... skutecznie i szybko!
3. W weekend chat online w Orange NIE DZIAŁA! 😕
4. Dzisiaj też nie łączt mnie z Konsulatem via ww strona...
Muszę iść do salonu O... 😛
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange
@baranskia, skorzystaj z innej przeglądarki, bo CZAT działa lub wyczyść cookies jak radzi @Katani1.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange
A korzystasz z jakiejś usługi, która nie pozwala włączyć Konto Ważne Rok ? W przyszłości nie byłoby takich problemów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange
Można zadzwonić na 510100100 - z numeru na kartę koszt 1,50 zł za całe połączenie.
- « Poprzedni
- Następny »