Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange

ROZWIĄZANE

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 16
  • 6
  • 1

Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange

No pewnie! Wpłata była dokonana terminowo!

Przed północą i nawet od razu dali mi bonus na internet 3000 MB!

za te kolejne 100,00 zł z 31.12.2017 r. Vide: załącznik... 😛 😮 

Ale potem to zapomniałem sprawdzić zwrot moich zablokowanych środków... 

Dlatego to także MEA CULPA! Bo wówczas od razu mogłem wszystko reklamować.

A tak, cała ta sprawa rozpoczyna się dopiero teraz! 😜

Myślę pozytywnie, że... skoro jednak tj. WINA Systemu Orange to tak, jak zwykle szybko i bezproblemowo przywrócą mi moje pieniądze

oraz mój zamrożony czas na ich spokojne skonsumowanie. Oby!

Trzymajcie kciuki! THX! 😉 

 

O efektach tej całej sprawy i moich odczuciach niebawem

powiadomię Wszystkich Tutaj. 

POZDRAWIAM!

 

baranskia


2018-03-12 15.29.24.jpg


2018-03-12 16.12.55.jpg

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange

A ten górny sms na zdjęciu kiedy otrzymałaś? bo daty nie widać.

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 16
  • 6
  • 1

Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange

Oba 31.12.2017 r. zaraz podam fotki z tzw. ich właściwości... 

dla pewności... 😛 

1. sms: 31 XII 2017 r. z godz, 08:26 - (przypomnienie do mnie) 

ok. 16:00 / 17:00 poszła STÓWA  PLZ NA MOJE KONTO = 791evamed

2. SMS: 31 XII 2017 r. z godz. 17:03 (potwierdzenie z bonusem za moją wpłatę) 

 

Takie są Fakty!

Z FAKTAMI NIE POGADASZ! I tyle... 

 

baranskia 

 

 

 

 


2018-03-12 16.16.28.jpg


2018-03-12 16.16.28.jpg

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange

Trzymam kciuki za pozytywny finał 🙂

Ale wprawne oko zobaczy, że widać datę odebrania smsa a nie wysłania i nie tego właściwego. Ale na forum nie ma co tego rozwijać...


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 16
  • 6
  • 1

Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange

Ahoj! 

HEUREKA! 😮 
Ja Już Wiem, Dlaczego NIE MOŻNA SKONTAKTOWAĆ SIĘ z Konsulatami Orange! 

MASAKRA! 😕 😞 

Cytuję Wam treść Komunikatu ze strony wiadomej w Orange,
po otworzeniu Okna Dialogowego:
 
"Orange Czat
 Ups! Brak wolnego konsultanta. Przepraszamy, spróbuj później.
 
Co się tłumaczy:
MAMY ZBYT MAŁO PRACOWNIKÓW!
lub/i ROBOTA NAS PRZYTŁACZA! albo...
Cyt! 😉 😛
Dobre wychowanie i skromność powstrzymują nas przed...
pejoratywnymi ekspresywizmami na ten temat.
 
Firma Orange.pl - po prostu - jak zawsze w Polsce...
tylko i wyłącznie "dla Dobra Klienta i Jego Rozrywki" 😉 😛 
wprowadziła standardy LOTTO
typu "Trafisz czy Nie Trafisz" ale...
i Tak Gdzieś Coś Dzieje Się Wokół Cb! 
 
To kiedyś była "Teraz Polaka" a dziś jest TERAZ ORANGE?! Hmmmm....
A Klient Orange ma loterię...
Kiedyś - jak dobrze trafi - to może i Go obsłużą, te... Kanciate Pomarańczki.
I to już wtedy będzie dlań Wielkie Szczęście! W końcu Klient chciał, to Coś trafił...
Oby wcześniej, tzw. NIE padł!
Ooooo... bo... Po Czymś Takim... 😮 
Ooooo! To nie tylko On Sam, ale i nawet wiele więcej osób wraz z Nim (na zasadzie Efektu Marketingu Bezpośredniego, typu "AmŁej"!) szybciutko mogą NIEBAWEM TRAFIĆ DO KONKURENCJI wielce zacnego tele-operatora ORANGE'a-kropka-PL.
I kropka!
Wtedy możecie być w kropce, Wy, Pomarańczowi w kwadratowy kancik... z-logo-wani.
A Konkurencja NIGDY NIE ŚPI! KONKURENCJA ZAWSZE CZYHA! :! 😕 
Czy "ch", jak ch... czy "p", jak... Pamiętajcie o Kliencie! Wy, Mandaryni! 😉  
 
🙂 😮 
baranskia 


2018-03-12 16.49.09.jpg


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 16
  • 6
  • 1

Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange

17:32 

n-ta próba... i du...a! 

 

😞 😕 😮 

[fotka niebawem.... gdy tylko się wczyta.... 😛

 

baranskia 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange

Popołudnia i wieczory są dosyć obciążone.

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 16
  • 6
  • 1

Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange

Jest postęp właśnie się połączyłem i czatujemy o tym... z KonsulTanTem ORANGE 🙂 😄 

baranskia 

 


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 16
  • 6
  • 1

Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange

O, tak! 

Widzę i odczuwam to na własnej skórze... Dziś przez prawie Cały Dzień! ;/ 😕 

Teraz 18:02 Wreszcie Zgłoszenie przyjęto do obróbki...

Pan Konsultant Nic Nie Mógł. 😕 Przekazał mój temat wyżej, gdzie coś mogą móc. 

 

Mam Poczekać na sprawdzenie... decyzje... i odpowiedź...

Standardowo od 24 godzin do maks. 7 dni. Trudno! Czekam...

 

Ergo: Was Wszystkich Pozdrawiam OCZEKUJĄCO... 

 

Ntnr! 

OREMUS, FRATRES! 

😉 😄 

 

baranskia 


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 16
  • 6
  • 1

Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange

Wcześniejszy SMS od Systemu Orange: z dn. 29.12.2017 r.: 

CYTUJĘ: "Otrzymano: 29 gru 2017 Orange Na koncie masz zablokowane 150zl 55gr. Doladuj konto do 31.12.2017 a zablokowane srodki powroca na Twoje konto glowne w ciagu 24h od doladowania" 
DYSPONUJĘ FOTOGRAFIAMI TEGO STATUS QUO i zapewne W tzw. Waszym Systemie SĄ TEGO ŚLADY!  
Ale WY WIECIE LEPIEJ... 
a ja gów...no mogę?! To przynajmniej POINFORMUJĘ O WSZYSTKIM WSZYSTKICH TUTAJ! 😞 😕 Tak Ważna Pani z bok. twierdzi mi w SMSie, że: 
CYTUJĘ:"
Pokaż szczegóły
Dzień dobry,
otrzymaliśmy Pana zgłoszenie dotyczące zwrotu utraconych środków z konta głównego.

Sprawdziliśmy historię Pana konta.
Poprzednie doładowanie odnotowaliśmy 22.07.2017 kwotą 100 zł.
Zgodnie z taryfą Orange Smart na Kartę, z której Pan korzysta, doładowanie 100 zł wydłuża ważność konta
oraz środków na 100 dni. Z powodu braku kolejnych doładowań, konto straciło ważność 30.10..2017 i
zablokowaliśmy 150,55 zł.Zgodnie z Regulaminem usługi Nowa Gwarancja Zwrotu, warunkiem odzyskania
zablokowanych środków jest doładowanie konta głównego w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia,
w którym numer przeszedł z okresu aktywnego do pasywnego.Ponieważ minął okres 7 dni, zablokowane
środki uległy przepadkowi. Doładowanie konta odnotowaliśmy 31.12.2017. Mając na uwadze powyższe, nie możemy uznać Pana roszczeń. Przykro nam, że doszło do tej sytuacji. Zachęcamy do skorzystania z aplikacji na telefon mój Orange, która ułatwi kontrolę kosztów i
usług w przyszłości. Pozdrawiamy, Orange Magdalena *****, Doradca ds. Obsługi i Sprzedaży

Podstawa prawna: art. 106 ustawy Prawo telekomunikacyjne.
Powyższa odpowiedź wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. Jednocześnie informujemy o przysługującym 
prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym, a w przypadku, gdy reklamującym jest konsument
dodatkowo w postępowaniach, o których mowa w art. 109 i 110 ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgadzamy się
na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich prowadzonym przez Prezesa UKE
Adres do korespondencji: Orange Polska S.A., ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice www.orange.pl Orange Polska Spółka Akcyjna z siedzibą i adresem w Warszawie (02-326) przy ulicy Al. Jerozolimskie 160,
wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000010681; REGON 012100784, NIP 526-02-50-995;
z pokrytym w całości kapitałem zakładowym wynoszącym 3.937.072.437 złotych."

I CO JA MAM Z TYM ZROBIĆ?!


RATUNKUUUU! POMOOOOOCY! 

BaranskiA (979******) 

 
 


2018-03-13 22.14.28.jpg