- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange
No pewnie! Wpłata była dokonana terminowo!
Przed północą i nawet od razu dali mi bonus na internet 3000 MB!
za te kolejne 100,00 zł z 31.12.2017 r. Vide: załącznik... 😛 😮
Ale potem to zapomniałem sprawdzić zwrot moich zablokowanych środków...
Dlatego to także MEA CULPA! Bo wówczas od razu mogłem wszystko reklamować.
A tak, cała ta sprawa rozpoczyna się dopiero teraz! 😜
Myślę pozytywnie, że... skoro jednak tj. WINA Systemu Orange to tak, jak zwykle szybko i bezproblemowo przywrócą mi moje pieniądze
oraz mój zamrożony czas na ich spokojne skonsumowanie. Oby!
Trzymajcie kciuki! THX! 😉
O efektach tej całej sprawy i moich odczuciach niebawem
powiadomię Wszystkich Tutaj.
POZDRAWIAM!
baranskia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange
Oba 31.12.2017 r. zaraz podam fotki z tzw. ich właściwości...
dla pewności... 😛
1. sms: 31 XII 2017 r. z godz, 08:26 - (przypomnienie do mnie)
ok. 16:00 / 17:00 poszła STÓWA PLZ NA MOJE KONTO = 791evamed
2. SMS: 31 XII 2017 r. z godz. 17:03 (potwierdzenie z bonusem za moją wpłatę)
Takie są Fakty!
Z FAKTAMI NIE POGADASZ! I tyle...
baranskia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange
Trzymam kciuki za pozytywny finał 🙂
Ale wprawne oko zobaczy, że widać datę odebrania smsa a nie wysłania i nie tego właściwego. Ale na forum nie ma co tego rozwijać...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange
Ahoj!
HEUREKA! 😮
Ja Już Wiem, Dlaczego NIE MOŻNA SKONTAKTOWAĆ SIĘ z Konsulatami Orange!
MASAKRA! 😕 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange
17:32
n-ta próba... i du...a!
😞 😕 😮
[fotka niebawem.... gdy tylko się wczyta.... 😛
baranskia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange
Jest postęp właśnie się połączyłem i czatujemy o tym... z KonsulTanTem ORANGE 🙂 😄
baranskia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange
O, tak!
Widzę i odczuwam to na własnej skórze... Dziś przez prawie Cały Dzień! ;/ 😕
Teraz 18:02 Wreszcie Zgłoszenie przyjęto do obróbki...
Pan Konsultant Nic Nie Mógł. 😕 Przekazał mój temat wyżej, gdzie coś mogą móc.
Mam Poczekać na sprawdzenie... decyzje... i odpowiedź...
Standardowo od 24 godzin do maks. 7 dni. Trudno! Czekam...
Ergo: Was Wszystkich Pozdrawiam OCZEKUJĄCO...
Ntnr!
OREMUS, FRATRES!
😉 😄
baranskia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze zwrotem środków, a do tego brak kontaktu on-line z konsultantem Orange
Wcześniejszy SMS od Systemu Orange: z dn. 29.12.2017 r.:
a ja gów...no mogę?! To przynajmniej POINFORMUJĘ O WSZYSTKIM WSZYSTKICH TUTAJ! 😞 😕 Tak Ważna Pani z bok. twierdzi mi w SMSie, że:
Dzień dobry,
otrzymaliśmy Pana zgłoszenie dotyczące zwrotu utraconych środków z konta głównego. Sprawdziliśmy historię Pana konta. Poprzednie doładowanie odnotowaliśmy 22.07.2017 kwotą 100 zł. Zgodnie z taryfą Orange Smart na Kartę, z której Pan korzysta, doładowanie 100 zł wydłuża ważność konta
oraz środków na 100 dni. Z powodu braku kolejnych doładowań, konto straciło ważność 30.10..2017 i
zablokowaliśmy 150,55 zł.Zgodnie z Regulaminem usługi Nowa Gwarancja Zwrotu, warunkiem odzyskania
zablokowanych środków jest doładowanie konta głównego w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia,
w którym numer przeszedł z okresu aktywnego do pasywnego.Ponieważ minął okres 7 dni, zablokowane
środki uległy przepadkowi. Doładowanie konta odnotowaliśmy 31.12.2017. Mając na uwadze powyższe, nie możemy uznać Pana roszczeń. Przykro nam, że doszło do tej sytuacji. Zachęcamy do skorzystania z aplikacji na telefon mój Orange, która ułatwi kontrolę kosztów i
usług w przyszłości. Pozdrawiamy, Orange Magdalena *****, Doradca ds. Obsługi i Sprzedaży
Podstawa prawna: art. 106 ustawy Prawo telekomunikacyjne. Powyższa odpowiedź wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. Jednocześnie informujemy o przysługującym
prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym, a w przypadku, gdy reklamującym jest konsument
dodatkowo w postępowaniach, o których mowa w art. 109 i 110 ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgadzamy się
na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich prowadzonym przez Prezesa UKE
Adres do korespondencji: Orange Polska S.A., ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice www.orange.pl Orange Polska Spółka Akcyjna z siedzibą i adresem w Warszawie (02-326) przy ulicy Al. Jerozolimskie 160,
wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000010681; REGON 012100784, NIP 526-02-50-995;
z pokrytym w całości kapitałem zakładowym wynoszącym 3.937.072.437 złotych."
I CO JA MAM Z TYM ZROBIĆ?!
RATUNKUUUU! POMOOOOOCY!
BaranskiA (979******)