Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Anonim

Nie dotyczy

Jak wyłączyć pasmo publiczne?

@WiktorCzy usługa się wlączyła u ciebie ?


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5492
  • 18342
  • 186

Jak wyłączyć pasmo publiczne?


Wiktor napisał(-a):

vdsl2 napisał:

oczywiście zlecenie są przyjmowanie przez system ale nie wyłącza ani włącza tak jest to na moim koncie .



OK. Przeprowadzę testy u siebie, a potem zgłoszę to tam gdzie należy Bardzo szczęśliwy kot.


@Wiktor, jak już przetestujesz i będziesz coś zgłaszał, to zechciej jeszcze przefiltrować NO pdo kątem tematów dotyczących problemów z korzystaniem z darmowego Orange WiFi. Na mój gust coś dużo, przez ostatnie parę dni, ludzi narzeka na tę usługę. Koledzy np @Anonim suguerują, że może to mieć związek ze zmienianym softem LiveBoxów... Więc może wartoby przy okazji zainteresować odpowiedni dział także tą kwestią.


Zespół Nasz Orange
  • 2984
  • 12560
  • 151

Jak wyłączyć pasmo publiczne?


vdsl2 napisał:

@WiktorCzy usługa się wlączyła u ciebie ?


Tak.
widok statusu zlecenia DARMOWE ORANGE WIFI.JPG

 

Ale pasmo aktywowało się nie po kilku minutach, a po dwóch godz. Kot pokazuje język
(Doprecyzuję: aktywowałem jedynie samo pasmo na swoim LiveBox'ie. Nie aktywowałem dostępu do samej usługi).


Zespół Nasz Orange
  • 2984
  • 12560
  • 151

Jak wyłączyć pasmo publiczne?


Misiek62 napisał:

@Wiktor, jak już przetestujesz i będziesz coś zgłaszał, to zechciej jeszcze przefiltrować NO pdo kątem tematów dotyczących problemów z korzystaniem z darmowego Orange WiFi. Na mój gust coś dużo, przez ostatnie parę dni, ludzi narzeka na tę usługę. Koledzy np @vdsl2 sugerują, że może to mieć związek ze zmienianym softem LiveBoxów... Więc może warto by przy okazji zainteresować odpowiedni dział także tą kwestią.


@Misiek62 pozbieramy "w kupę" te wszystkie wpisy, podrapiemy się po brodzie Mrugający robot, posortujemy... zastanowimy - i wtedy dopiero uderzymy do ludzi odpowiedzialnych za tą usługę Emotikon: Szczęśliwy. (coś może być na rzeczy)

@Ziopson
zachęcam Cię do oznaczenia wpisu │→ Zaakceptuj jako rozwiązanie│, który Twoim zdaniem okazał się najbardziej przydatny. Dzięki temu innym łatwiej będzie go odnaleźć Bardzo szczęśliwy kot.


Anonim

Nie dotyczy

Jak wyłączyć pasmo publiczne?


Wiktor napisał(-a):

Misiek62 napisał:

@Wiktor, jak już przetestujesz i będziesz coś zgłaszał, to zechciej jeszcze przefiltrować NO pdo kątem tematów dotyczących problemów z korzystaniem z darmowego Orange WiFi. Na mój gust coś dużo, przez ostatnie parę dni, ludzi narzeka na tę usługę. Koledzy np @vdsl2 sugerują, że może to mieć związek ze zmienianym softem LiveBoxów... Więc może warto by przy okazji zainteresować odpowiedni dział także tą kwestią.


@Misiek62 pozbieramy "w kupę" te wszystkie wpisy, podrapiemy się po brodzie Mrugający robot, posortujemy... zastanowimy - i wtedy dopiero uderzymy do ludzi odpowiedzialnych za tą usługę Emotikon: Szczęśliwy. (coś może być na rzeczy)

@Ziopson
zachęcam Cię do oznaczenia wpisu │→ Zaakceptuj jako rozwiązanie│, który Twoim zdaniem okazał się najbardziej przydatny. Dzięki temu innym łatwiej będzie go odnaleźć Bardzo szczęśliwy kot.



@WiktorTeż tak myśle.


Zespół Nasz Orange
  • 2984
  • 12560
  • 151

Jak wyłączyć pasmo publiczne?

Zgodnie z sugestią @Misiek62 "przefiltrowałem" NO pod kątem problemów z siecią Darmowe_Orange_WiFi Emotikon: Szczęśliwy. (Chyba w każdym z nich wtrąciłem swoje 3 gr Emotikon: Język). Uzbierało się kilka tematów i generalnie można by było podzielić je na dwa rodzaje:

  • problem z połączeniem, działaniem lub stabilnością połączenia;
  • kłopoty z włączeniem/wyłączeniem pasma czy też samej usługi.

Co do pierwszej grupy - to w jednym przypadku użytkownik najprawdopodobniej po prostu nie autoryzował się odpowiednimi parametrami (login/hasło do Darmowego Orange WiFi); a w pozostałych, niestety, użytkownicy nie odpowiedzieli na zadane im (istotne!) pytania... Emotikon: Smutny


Jeśli chodzi o drugą grupę (do której zaliczają się wpisy @Ziopson i @certina z niniejszego tematu) - to takich przypadków mamy więcej. Nie ma ich jednak nie wiadomo jak dużo. Sądzę, że każdy z nich trzeba osobno "rozpracowywać"; problem bowiem nie występuje u wszystkich (ja oraz inni, których o to podpytałem, możemy włączać/wyłączać pasmo). Uzyskałem informacje, że wyłączenie lub włączenie pasma może nie być od razu możliwe (z poziomu portalu) zwłaszcza niedługo po zamówieniu głównej lub jakiejś innej dodatkowej usługi. Po prostu trzeba wtedy poczekać (uwaga! - tu będzie obrzydliwe korporacyjne słówko Mrugający robot) na jego przeprocesowanie [sorki! Emotikon: Język - ale przynajmniej ostrzegłem].
@Anonim - u Ciebie, z tego co pisałeś, to po prostu nie działa i to od niepamiętnych czasów Smutny mężczyzna, więc powyższe przyczyny raczej odpadają.

Anonim

Nie dotyczy

Jak wyłączyć pasmo publiczne?


Wiktor napisał(-a):

@vdsl2
testowo zleciłem (z poziomu portalu) włączenie pasma na swoim LiveBox'ie:
Widok podsumowania zlecenia na włączenie pasma wifi.JPG

 

 Status zlecenie na włączenie pasma WiFi.JPG


Jeśli dobrze Cię zrozumiałem @vdsl2 - z doświadczenia wiesz, że to przez portal po prostu "nie hula"?

 


@Wiktor, dzisiaj też wyłączyłem, z podobnym co do treści tekstem powiadomienia. Ale jak to działa w praktyce, nie mam pojęcia.

Anonim

Nie dotyczy

Jak wyłączyć pasmo publiczne?

@AnonimMożna włączyć i wyłączyć bez problemu z poziomu portalu.

Anonim

Nie dotyczy

Jak wyłączyć pasmo publiczne?


vdsl2 napisał(-a):

@burebusekMożna włączyć i wyłączyć bez problemu z poziomu portalu.


@Anonim, jak dobrze poczytasz post powyżej Twego, to zobaczysz, że właśnie tak samo zrobiłem jak @WiktorEmotikon: Szczęśliwy. Parę minut i po krzyku.


Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Jak wyłączyć pasmo publiczne?

Witam,

niestety u mnie nie działa opcja wyłączenia pasma publicznego przez stronę Mój Orange.

Sprawa w poniedziałek zgłoszona 501 100 100 do techników. Dziś telefon z Orange, że Informatycy nie potrafią rozwiązać problemu i nie wiedzą kiedy sprawa zostanie załatwiona. Otrzymałem tylko informację, że na chwilę obecną nie można tego w żaden sposób ogarnąć i trzeba czekać. Jeśli do końca tego tygodnia Orange FunSpot nie zniknie z mojego modemu LiveBox 3.0 to składam pismo w tej sprawie do UKE i UOKiK.