- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak wyłączyć pasmo publiczne?
Wiktor napisał(-a):
vdsl2 napisał:oczywiście zlecenie są przyjmowanie przez system ale nie wyłącza ani włącza tak jest to na moim koncie .
OK. Przeprowadzę testy u siebie, a potem zgłoszę to tam gdzie należy .
@Wiktor, jak już przetestujesz i będziesz coś zgłaszał, to zechciej jeszcze przefiltrować NO pdo kątem tematów dotyczących problemów z korzystaniem z darmowego Orange WiFi. Na mój gust coś dużo, przez ostatnie parę dni, ludzi narzeka na tę usługę. Koledzy np @Anonim suguerują, że może to mieć związek ze zmienianym softem LiveBoxów... Więc może wartoby przy okazji zainteresować odpowiedni dział także tą kwestią.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak wyłączyć pasmo publiczne?
vdsl2 napisał:
@WiktorCzy usługa się wlączyła u ciebie ?
Tak.
Ale pasmo aktywowało się nie po kilku minutach, a po dwóch godz.
(Doprecyzuję: aktywowałem jedynie samo pasmo na swoim LiveBox'ie. Nie aktywowałem dostępu do samej usługi).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak wyłączyć pasmo publiczne?
Misiek62 napisał:
@Wiktor, jak już przetestujesz i będziesz coś zgłaszał, to zechciej jeszcze przefiltrować NO pdo kątem tematów dotyczących problemów z korzystaniem z darmowego Orange WiFi. Na mój gust coś dużo, przez ostatnie parę dni, ludzi narzeka na tę usługę. Koledzy np @vdsl2 sugerują, że może to mieć związek ze zmienianym softem LiveBoxów... Więc może warto by przy okazji zainteresować odpowiedni dział także tą kwestią.
@Misiek62 pozbieramy "w kupę" te wszystkie wpisy, podrapiemy się po brodzie , posortujemy... zastanowimy - i wtedy dopiero uderzymy do ludzi odpowiedzialnych za tą usługę . (coś może być na rzeczy)
▬
@Ziopson
zachęcam Cię do oznaczenia wpisu │→ Zaakceptuj jako rozwiązanie│, który Twoim zdaniem okazał się najbardziej przydatny. Dzięki temu innym łatwiej będzie go odnaleźć .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak wyłączyć pasmo publiczne?
Wiktor napisał(-a):
Misiek62 napisał:@Wiktor, jak już przetestujesz i będziesz coś zgłaszał, to zechciej jeszcze przefiltrować NO pdo kątem tematów dotyczących problemów z korzystaniem z darmowego Orange WiFi. Na mój gust coś dużo, przez ostatnie parę dni, ludzi narzeka na tę usługę. Koledzy np @vdsl2 sugerują, że może to mieć związek ze zmienianym softem LiveBoxów... Więc może warto by przy okazji zainteresować odpowiedni dział także tą kwestią.
@Misiek62 pozbieramy "w kupę" te wszystkie wpisy, podrapiemy się po brodzie , posortujemy... zastanowimy - i wtedy dopiero uderzymy do ludzi odpowiedzialnych za tą usługę . (coś może być na rzeczy)
▬
@Ziopson
zachęcam Cię do oznaczenia wpisu │→ Zaakceptuj jako rozwiązanie│, który Twoim zdaniem okazał się najbardziej przydatny. Dzięki temu innym łatwiej będzie go odnaleźć .
@WiktorTeż tak myśle.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak wyłączyć pasmo publiczne?
Zgodnie z sugestią @Misiek62 "przefiltrowałem" NO pod kątem problemów z siecią Darmowe_Orange_WiFi . (Chyba w każdym z nich wtrąciłem swoje 3 gr ). Uzbierało się kilka tematów i generalnie można by było podzielić je na dwa rodzaje:
- problem z połączeniem, działaniem lub stabilnością połączenia;
- kłopoty z włączeniem/wyłączeniem pasma czy też samej usługi.
Co do pierwszej grupy - to w jednym przypadku użytkownik najprawdopodobniej po prostu nie autoryzował się odpowiednimi parametrami (login/hasło do Darmowego Orange WiFi); a w pozostałych, niestety, użytkownicy nie odpowiedzieli na zadane im (istotne!) pytania...
Jeśli chodzi o drugą grupę (do której zaliczają się wpisy @Ziopson i @certina z niniejszego tematu) - to takich przypadków mamy więcej. Nie ma ich jednak nie wiadomo jak dużo. Sądzę, że każdy z nich trzeba osobno "rozpracowywać"; problem bowiem nie występuje u wszystkich (ja oraz inni, których o to podpytałem, możemy włączać/wyłączać pasmo). Uzyskałem informacje, że wyłączenie lub włączenie pasma może nie być od razu możliwe (z poziomu portalu) zwłaszcza niedługo po zamówieniu głównej lub jakiejś innej dodatkowej usługi. Po prostu trzeba wtedy poczekać (uwaga! - tu będzie obrzydliwe korporacyjne słówko ) na jego przeprocesowanie [sorki! - ale przynajmniej ostrzegłem].
@Anonim - u Ciebie, z tego co pisałeś, to po prostu nie działa i to od niepamiętnych czasów , więc powyższe przyczyny raczej odpadają.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak wyłączyć pasmo publiczne?
Wiktor napisał(-a):@vdsl2
testowo zleciłem (z poziomu portalu) włączenie pasma na swoim LiveBox'ie:
Jeśli dobrze Cię zrozumiałem @vdsl2 - z doświadczenia wiesz, że to przez portal po prostu "nie hula"?
@Wiktor, dzisiaj też wyłączyłem, z podobnym co do treści tekstem powiadomienia. Ale jak to działa w praktyce, nie mam pojęcia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak wyłączyć pasmo publiczne?
@AnonimMożna włączyć i wyłączyć bez problemu z poziomu portalu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak wyłączyć pasmo publiczne?
vdsl2 napisał(-a):@burebusekMożna włączyć i wyłączyć bez problemu z poziomu portalu.
@Anonim, jak dobrze poczytasz post powyżej Twego, to zobaczysz, że właśnie tak samo zrobiłem jak @Wiktor. Parę minut i po krzyku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak wyłączyć pasmo publiczne?
Witam,
niestety u mnie nie działa opcja wyłączenia pasma publicznego przez stronę Mój Orange.
Sprawa w poniedziałek zgłoszona 501 100 100 do techników. Dziś telefon z Orange, że Informatycy nie potrafią rozwiązać problemu i nie wiedzą kiedy sprawa zostanie załatwiona. Otrzymałem tylko informację, że na chwilę obecną nie można tego w żaden sposób ogarnąć i trzeba czekać. Jeśli do końca tego tygodnia Orange FunSpot nie zniknie z mojego modemu LiveBox 3.0 to składam pismo w tej sprawie do UKE i UOKiK.