Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Anonim

Nie dotyczy

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

@Artur, to ja wrzucam wczorajsze, chociaż wciąż te same i stare problemy z czasów testowania.

Przedwczoraj zaktualizowałem aplikację w sklepie Google Play. Najpierw (to już wczoraj przed snem) na pełnym logowaniu, dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji. Użyłem więc przypomnienia hasła i opcji Kod PIN. Też mnie dotychczasowy nie puścił i po pięciokrotnym wpisywaniu, zostałem wylogowany. Z nowym hasłem start i kod PIN musiałem wygenerować ponownie, taki sam zresztą jak poprzednio i ponownie potwierdzony. Nawigacja po usługach, wygenerowała 2 X ABronka, a wykaz połączeń na Planie Komórkowym uniemożliwił dostęp. Potem nie było informacji o okresie rozliczeniowym.

Screenshot_20180426-100202.jpgScreenshot_20180426-230520.jpgScreenshot_20180426-230552.jpgScreenshot_20180426-231128.jpgScreenshot_20180426-231326.jpgScreenshot_20180426-231438.jpg

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Zespół Nasz Orange
  • 2984
  • 12593
  • 151

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

Jeszcze jeden test (chyba ostatni Emotikon: Mrugający).
Zaloguj się do apki tym drugim nr. (Orange Love Telefon komórkowy). Zobaczymy czy będzie to hulać tak jak u Miśka :).

 

[edit]: konto z pierwszym nr. (Plan komórkowy) u Ciebie na apce działa poprawnie :), tzn. powinny się wtedy podstawiać tylko usługi mobilne - i tak właśnie jest.

 

"wadliwe działanie scroola" - nie rozumiem tego :(. I może na razie nie wracajmy do "scroola".

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

45 ODPOW. 45
Anonim

Nie dotyczy

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

Zbyt trudne zadałeś pytanie ?


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6113
  • 109

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

@Anonim, jest taka stara zasada, że jeśli nie mamy nic mądrego do powiedzenia to lepiej nie mówić nic. Polecam 😉

@Anonim, dzisiaj wyszła poprawka (wersja 4.2.1). Zainstaluj proszę i sprawdź czy problem ciągle występuje. Nie powinien, a jeśli będzie to usuwamy wszystkie dane aplikacji i próbujemy ponownie.
Anonim

Nie dotyczy

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

► We wpisie uporządkowano tekst zawarty w cytacie - Moderator Wiktor ◄

 


@Arturnapisał(-a)
@Anonim, dzisiaj wyszła poprawka (wersja 4.2.1). Zainstaluj proszę i sprawdź czy problem ciągle występuje. Nie powinien, a jeśli będzie to usuwamy wszystkie dane aplikacji i próbujemy ponownie.

@Artur, ja chyba mam bardzo dużą dozę cierpliwości w testowaniu najnowszej wersji. Ale chyba w sklepie też coś się chrzani, bo mając najnowszą, widziałem u nich 4.2 do aktualizacji. Pominę ten szczegół i najpierw odinstalowałem 4.2.1 i na nowo ją mam, ale kłopoty jak były, tak są nadal. Wywala, nie pozwala i dziwnie (alergicznie wręcz działa na usługę komórkową poza OL). Jeszcze do tego, pokazuje się coś na ułamek sekundy, co chyba zdążyłem screenować. Nie wiem, czy warto pokazywać te same błędy, a nawet ten z trzema ABronkami z fazy testów. Totalna klapa w nawigowaniu z błędami starymi jak stare były testy. 

 


Zespół Nasz Orange
  • 2984
  • 12593
  • 151

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

Na początek trochę uporządkujmy sprawy Robot pokazuje język

 


@Anonim napisał:

(...) najpierw odinstalowałem 4.2.1 i na nowo ją mam, ale kłopoty jak były, tak są nadal. Wywala, nie pozwala i dziwnie (alergicznie wręcz działa na usługę komórkową poza OL).

(1) Nazwijmy ten problem następująco: brak dostępu do konta usługi komórkowej (poza pakietem Orange Love) - problemy z zalogowaniem itd.

 

 

Jeszcze do tego, pokazuje się coś na ułamek sekundy, co chyba zdążyłem screenować. Nie wiem, czy warto pokazywać te same błędy 

(2) Ten problem omawiamy w temacie: Dodawanie karty & przywracanie ustawień strony głównej 

 

 

(...) nawet ten z trzema ABronkami z fazy testów. Totalna klapa w nawigowaniu z błędami starymi jak stare były testy. 

(3) Może chodzi o to, co już kiedyś było omawiane? Szczęśliwy robot Mam na myśli temat Dwie identyczne usługi na ekranie 'Konta' w apce Mój Orange.

 

 

Podsumowując - na razie zająłbym się (1). Wiemy, że na słuchawce mamy zainstalowaną najnowszą wersję - 4.2.1. Ja osobiście posiadam usługi w następującej konfiguracji:

  • po stronie stacjonarnej: tel. analogowy (PSTN) oraz Neostradę
  • po stronie mobilnej: 4 nry komórkowe oraz jeden nr mobilny (w sumie 5 usług)

Dlatego do apki loguję się na 2 odrębne konta. To wystarczy, żeby mieć podgląd do wszystkich siedmiu usług.

 

Teraz Ty @Anonim :). Napisz, jakie masz usługi... Spróbujemy to rozsupłać 😉

 

Anonim

Nie dotyczy

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

@Wiktor, po stronie stacjonarnej to samo, po mobilnej dwie komórki-jedna w Orange Love i druga poza (nią), (nim), czyli Plan Komórkowy, tv (nieaktywna),VoIP, darmowe Orange WiFi. Wszystko w jednym koncie upchane, gdzie dzieją się opisane rzeczy. Doszło jeszcze, o czym zapomniałem, nie utrwalenie zapamiętania danych logowania podczas wywalenia z aplikacji. To tym bardziej wkurza, bo co to za opcja, która dostaje małpiej sklerozy. Rozumiem naturalne zachowanie po wylogowaniu się, ale nie w czasie nawigowania po usługach. Usługa w Planie Komórkowym, a zapamiętana z kontaktów jako Abronka, pokazuje się nawet trzykrotnie z każdą, na pomarańczowo wybraną usługą w kółeczkach.


Zespół Nasz Orange
  • 2984
  • 12593
  • 151

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

OK.

Możesz teraz zrobić to co ja i wylogować się kolejno ze wszystkich kont (ekran Konta → przycisk Wyloguj po prawej stronie)? Końcowy efekt, po wylogowaniu z ostatniego konta, powinien być następujący:

ekran 'Wybór logowania'ekran 'Wybór logowania'

Anonim

Nie dotyczy

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

Nie musiałeś mi podsyłać instrukcji, bo tak robię od zawsze. @Wiktor, opcja Wyloguj u mnie nie dotyczy dwóch kont, jak u Ciebie, a tylko jedynego konta ze wszystkimi usługami. 


Zespół Nasz Orange
  • 2984
  • 12593
  • 151

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

Aaaaaa... Ha! :). Pozwolisz, że coś sprawdzę z Tobą?

Chciałbym byś z pozycji przedstawionej na wcześniejszym screenie zalogował się do konta (usług stacjonarnych):

  • nr. tel. stacjonarnego (PSTN) [uwaga - nie VoIP!]
  • hasłem

Pokaż, co wtedy pokazuje apka na ekranie 'Konta'? U mnie jest coś takiego:

ekran 'Konta' (usługi stacjonarne)ekran 'Konta' (usługi stacjonarne)

Anonim

Nie dotyczy

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

@Wiktor, za każdym razem loguję się numerem usługi stacjonarnej i hasłem. Na pierwszy strzał otwiera się zawsze usługa tv...to mogę Ci zagwarantować, a jak tylko się zaloguję do appki, to podeślę screena,ok?