Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem ze sklepem internetowym

Highlighted

Poziom 13, Recenzent
  • 18
  • 21
  • 0

Problem ze sklepem internetowym

Oczywiście rozumiem i dziękuję za chęć pomocy. 🙂

Liczę na to, że odezwie się jakiś pracownik Orange i podpowie do kogo uderzyć.

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5440
  • 9801
  • 144

Problem ze sklepem internetowym

@zielony71 trzymam kcuki za pozytywne załatwienie Twojej sprawy oraz przeniesienie numeru z sukcesem do Orange 👍😉

Highlighted

Poziom 13, Recenzent
  • 18
  • 21
  • 0

Problem ze sklepem internetowym

Nie uzyskałem pomocy. To jest nawet całkiem śmieszne 🙂 Polecam



Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5440
  • 9801
  • 144

Problem ze sklepem internetowym

@zielony71 jak dawno przenoszony był numer z FLEX do Plusa?

Spotkałem się z informacją na czacie FLEX, że konsultanci widzą numer przeniesiony do PLUS-a. Coś mi tu nie pasuje.

Czemu konsultanci podają, że numer możne być przeniesiony tylko do FLEX?

Mam jeden numer, który przeniosłem z FLEX do konkurencji. Złożę wniosek o przeniesienie. Ciekawe, czy przejdzie. Zobaczę co z tego wyjdzie.

 

Masz naprawdę jakąś mocno nietypową sytuację.

Highlighted

Poziom 25, Specjalista
  • 1441
  • 1304
  • 28

Problem ze sklepem internetowym

Jezu, jak taka osoba może pracować w kontakcie z klientami, jak nawet czytać ze zrozumieniem nie potrafi.. 😅

Highlighted

Poziom 13, Recenzent
  • 18
  • 21
  • 0

Problem ze sklepem internetowym

 I tak był bardziej rozgarnięty niż wczorajsza konsultantka z infolinii.

Szkoda, że nie nagrywałem 😄

 

@ketrasa numer był przeniesiony do Plusa jakoś pod koniec roku.

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5440
  • 9801
  • 144

Problem ze sklepem internetowym

@zielony71 wniosek o przeniesienie numeru, który był we FLEX i przeniosłem go do konkurencji został złoży. Data przeniesienia numeru to 9 marzec 2020 r. Zobaczę, jak to się zakończy w moim przypadku.

 

Twój numer już sporo czasu jest u innego operatora. Wszystkie procesy migracji powinny być już zakończone.

 

Jeszcze tak się zastawiam, z jakiej sieci oryginalnie był Twój numer?

Spotkałem się, że numery operatorów wirtualnych często są kłopotliwe do przenoszenia do Orange. Osobiście miałem kłopot z numerami zaczynającymi się od 722 (a2 mobile, premium mobile).

Highlighted

Poziom 13, Recenzent
  • 18
  • 21
  • 0

Problem ze sklepem internetowym

To stary numer z plusa 605....

P.S. Widzę, że pracownicy Orange zamiast pomóc, to ocenzurowali moje wypowiedzi. 😞

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 202
  • 1282
  • 16

Problem ze sklepem internetowym

Napisze to samo, co w PW, bo niestety chyba nie doczytałeś... 😔😔😔

Przykro mi, że nie uzyskałeś odpowiedniej pomocy. Tak, jak pisałam Ci w PW zarejestrowaliśmy niestety wewnętrzny błąd systemu, który występował w przypadku przenoszeń numerów między operatorami, za co serdecznie przepraszamy. Został on już rozwiązany.
Nie wiem, czy akurat w tym tkwi problem z Twoim przeniesieniem, czy są jeszcze jakieś dodatkowe wątki, które Doradca powinien skonsultować z wewnętrznym działem przenoszeń numerów. Niestety nie jestem w stanie udzielić Ci pomocy przez forum.
Skontaktuj się proszę ponownie z czatem lub infolinią i podaj tam numer przenoszony i numer tymczasowy, który otrzymałeś przy zgłoszeniu oraz nr pesel.

 

Highlighted

Poziom 13, Recenzent
  • 18
  • 21
  • 0

Problem ze sklepem internetowym

Wybacz Kingo, ale to chyba Ty nie doczytałaś. Nie ma żadnego numeru tymczasowego, ani numeru wniosku, bo wniosku nie da się złożyć.

Nie proszę o to aby ktoś rozwiązał mój problem na forum. Proszę tylko o skontaktowanie z kompetentną osobą, która to potrafi zrobić.