- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
@zielony71 trzymam kcuki za pozytywne załatwienie Twojej sprawy oraz przeniesienie numeru z sukcesem do Orange 👍😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
Nie uzyskałem pomocy. To jest nawet całkiem śmieszne 🙂 Polecam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
@zielony71 jak dawno przenoszony był numer z FLEX do Plusa?
Spotkałem się z informacją na czacie FLEX, że konsultanci widzą numer przeniesiony do PLUS-a. Coś mi tu nie pasuje.
Czemu konsultanci podają, że numer możne być przeniesiony tylko do FLEX?
Mam jeden numer, który przeniosłem z FLEX do konkurencji. Złożę wniosek o przeniesienie. Ciekawe, czy przejdzie. Zobaczę co z tego wyjdzie.
Masz naprawdę jakąś mocno nietypową sytuację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
Jezu, jak taka osoba może pracować w kontakcie z klientami, jak nawet czytać ze zrozumieniem nie potrafi.. 😅
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
I tak był bardziej rozgarnięty niż wczorajsza konsultantka z infolinii.
Szkoda, że nie nagrywałem 😄
@ketrasaArtur numer był przeniesiony do Plusa jakoś pod koniec roku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
@zielony71 wniosek o przeniesienie numeru, który był we FLEX i przeniosłem go do konkurencji został złoży. Data przeniesienia numeru to 9 marzec 2020 r. Zobaczę, jak to się zakończy w moim przypadku.
Twój numer już sporo czasu jest u innego operatora. Wszystkie procesy migracji powinny być już zakończone.
Jeszcze tak się zastawiam, z jakiej sieci oryginalnie był Twój numer?
Spotkałem się, że numery operatorów wirtualnych często są kłopotliwe do przenoszenia do Orange. Osobiście miałem kłopot z numerami zaczynającymi się od 722 (a2 mobile, premium mobile).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
To stary numer z plusa 605....
P.S. Widzę, że pracownicy Orange zamiast pomóc, to ocenzurowali moje wypowiedzi. 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
Niestety dalej nie działa. 😞
Co teraz?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
@zielony71 skoro podają informacje, że były problemy techniczne, to coś musiało zostać z procesu przenoszenia na Twoim numerze. Należy złożyć reklamację, aby przerwać i zakończyć przenoszenie. Inaczej dalej będą występowały błędy i nie będzie się dało ponowić przenoszenia.
Została nie zakońa jakaś czynność, która blokuje rozpoczęcie ponownego przenoszenia numeru.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
Z tego co się orientuję, to reklamacje składa się teraz na czacie.
Czy widziałeś chęć rozwiązania problemu w tej konwersacji, którą wcześniej wkleiłem? Mam próbować ponownie? A jak trafię na tego samego konsultanta? (załamany)
Edyta: w skrzynce wiadomości pojawiło się światełko nadziei 🙂