Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem ze sklepem internetowym


Poziom 37, Guru **
  • 11844
  • 22521
  • 424

Problem ze sklepem internetowym

@zielony71 trzymam kcuki za pozytywne załatwienie Twojej sprawy oraz przeniesienie numeru z sukcesem do Orange 👍😉


Poziom 18, Komentator
  • 59
  • 93
  • 0

Problem ze sklepem internetowym

Nie uzyskałem pomocy. To jest nawet całkiem śmieszne 🙂 Polecam




Poziom 37, Guru **
  • 11844
  • 22521
  • 424

Problem ze sklepem internetowym

@zielony71 jak dawno przenoszony był numer z FLEX do Plusa?

Spotkałem się z informacją na czacie FLEX, że konsultanci widzą numer przeniesiony do PLUS-a. Coś mi tu nie pasuje.

Czemu konsultanci podają, że numer możne być przeniesiony tylko do FLEX?

Mam jeden numer, który przeniosłem z FLEX do konkurencji. Złożę wniosek o przeniesienie. Ciekawe, czy przejdzie. Zobaczę co z tego wyjdzie.

 

Masz naprawdę jakąś mocno nietypową sytuację.


Poziom 27, Specjalista
  • 2301
  • 3259
  • 47

Problem ze sklepem internetowym

Jezu, jak taka osoba może pracować w kontakcie z klientami, jak nawet czytać ze zrozumieniem nie potrafi.. 😅


Poziom 18, Komentator
  • 59
  • 93
  • 0

Problem ze sklepem internetowym

 I tak był bardziej rozgarnięty niż wczorajsza konsultantka z infolinii.

Szkoda, że nie nagrywałem 😄

 

@ketrasaArtur numer był przeniesiony do Plusa jakoś pod koniec roku.


Poziom 37, Guru **
  • 11844
  • 22521
  • 424

Problem ze sklepem internetowym

@zielony71 wniosek o przeniesienie numeru, który był we FLEX i przeniosłem go do konkurencji został złoży. Data przeniesienia numeru to 9 marzec 2020 r. Zobaczę, jak to się zakończy w moim przypadku.

 

Twój numer już sporo czasu jest u innego operatora. Wszystkie procesy migracji powinny być już zakończone.

 

Jeszcze tak się zastawiam, z jakiej sieci oryginalnie był Twój numer?

Spotkałem się, że numery operatorów wirtualnych często są kłopotliwe do przenoszenia do Orange. Osobiście miałem kłopot z numerami zaczynającymi się od 722 (a2 mobile, premium mobile).


Poziom 18, Komentator
  • 59
  • 93
  • 0

Problem ze sklepem internetowym

To stary numer z plusa 605....

P.S. Widzę, że pracownicy Orange zamiast pomóc, to ocenzurowali moje wypowiedzi. 😞


Poziom 18, Komentator
  • 59
  • 93
  • 0

Problem ze sklepem internetowym

Niestety dalej nie działa. 😞

Co teraz?


Poziom 37, Guru **
  • 11844
  • 22521
  • 424

Problem ze sklepem internetowym

@zielony71 skoro podają informacje, że były problemy techniczne, to coś musiało zostać z procesu przenoszenia na Twoim numerze. Należy złożyć reklamację, aby przerwać i zakończyć przenoszenie. Inaczej dalej będą występowały błędy i nie będzie się dało ponowić przenoszenia.

Została nie zakońa jakaś czynność, która blokuje rozpoczęcie ponownego przenoszenia numeru.


Poziom 18, Komentator
  • 59
  • 93
  • 0

Problem ze sklepem internetowym

Z tego co się orientuję, to reklamacje składa się teraz na czacie.

Czy widziałeś chęć rozwiązania problemu w tej konwersacji, którą wcześniej wkleiłem? Mam próbować ponownie? A jak trafię na tego samego konsultanta? (załamany)

 

Edyta:  w skrzynce wiadomości pojawiło  się światełko nadziei 🙂