Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem ze sklepem internetowym

Highlighted

Poziom 18, Komentator
  • 37
  • 51
  • 0

Problem ze sklepem internetowym

Witam,

Gdzie można zgłaszać problemy z działaniem sklepu internetowego. Konkretnie to nie mogę złożyć zamówienia.

Tylko nie chodzi mi o zgłaszanie dla samego zgłaszania, tylko chciałbym otrzymać konkretną pomoc, włącznie ze sprawdzeniem konta abonenckiego. Wydaje mi się że problem pojawia się przy sprawdzaniu konta.

I nie chcę składać tego zamówienia w innym kanale. Zależy mi na samodzielnym wyklikaniu zamówienia.

34 ODPOW. 34
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 28099
  • 19335
  • 1237

Problem ze sklepem internetowym

Dróg jest kilka:
- infolinia sprzedażowa 801 234 567
- pytanie dotyczące konkretnego zamówienia możesz zadać mailem sklep@orange.pl
- ew. w dni robocze możesz napisać na messengerze na profilu Orange Polska
Highlighted

Poziom 18, Komentator
  • 37
  • 51
  • 0

Problem ze sklepem internetowym

Przepraszam Piotrek, edytowałem post i uściśliłem moje pytanie, bo nie było wiadomo o co chodzi.

Highlighted

Poziom 29, Specjalista
  • 5690
  • 8339
  • 66

Problem ze sklepem internetowym

@zielony71 Witam takie problemy możesz zgłaszać na  Czat Orange Bok lub na nr 510100100 lub na podane kontakty przez kolegę  @Piotrekk85  w linku tez masz kontakty .
https://www.orange.pl/view/kontakt?footerlink=true

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 28099
  • 19335
  • 1237

Problem ze sklepem internetowym

To skontaktuj się z dowolny kanale i złóż reklamację z dokładnym opisem. Pamiętaj, że złożenie zamówienia przez sklep internetowy wiążę się ze sprawdzeniem dotyczącym wiarygodności płatniczej i nie zawsze jest możliwe.
Highlighted

Poziom 18, Komentator
  • 37
  • 51
  • 0

Problem ze sklepem internetowym

Dziękuję za odpowiedzi.

Kontakt z infolinią na razie nic nie dał. Powiedzieli, że obecnie prowadzone są prace i ma prawo nie działać. Spróbuję ponownie w poniedziałek. Na razie może jeszcze nie zamykam tematu.

Chyba, że komuś chciałoby się sprawdzić, czy jemu też system nie pozwala przejść dalej niż do ekranu na którym podaje się dane adresowe.

Highlighted

Poziom 29, Specjalista
  • 5690
  • 8339
  • 66

Problem ze sklepem internetowym

@zielony71  Są prowadzone prace techniczne  i nikomu nie działa teraz w tej chwili system zamówień itp . cytuję kolegę @Wojciech  Od dnia  21.02.2020 r. od godz. 22.00 do 24.02.2020 r. do godz. 7.00 będą prowadzone prace planowane. Trudności z dostępem będą mieć osoby posiadające usługi stacjonarne. Osoby posiadające tylko usługi mobilne będą mogły korzystać bez utrudnień.

Highlighted

Poziom 18, Komentator
  • 37
  • 51
  • 0

Problem ze sklepem internetowym

Czytałem ten komunikat, ale ja mam tylko usługi mobilne i chciałem zamówić usługę mobilną.

A w międzyczasie telefon, który chciałem zamówić stał się chwilowo niedostępny, z czego wnioskuję, że komuś to jednak działało.

Highlighted

Poziom 29, Specjalista
  • 5690
  • 8339
  • 66

Problem ze sklepem internetowym

Kolega może trochę źle napisał   bo jak przerwa techniczna to na wszystkie moduły.

Highlighted

Poziom 24, Specjalista
  • 2415
  • 5881
  • 23

Problem ze sklepem internetowym

Raczej to niemożliwe @zielony71  - też mam problem z wejściem przez www.


Screenshot_2020-02-22 Orange Polska.png