- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
Witam,
Gdzie można zgłaszać problemy z działaniem sklepu internetowego. Konkretnie to nie mogę złożyć zamówienia.
Tylko nie chodzi mi o zgłaszanie dla samego zgłaszania, tylko chciałbym otrzymać konkretną pomoc, włącznie ze sprawdzeniem konta abonenckiego. Wydaje mi się że problem pojawia się przy sprawdzaniu konta.
I nie chcę składać tego zamówienia w innym kanale. Zależy mi na samodzielnym wyklikaniu zamówienia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
- infolinia sprzedażowa 801 234 567
- pytanie dotyczące konkretnego zamówienia możesz zadać mailem sklep@orange.pl
- ew. w dni robocze możesz napisać na messengerze na profilu Orange Polska
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
Przepraszam Piotrek, edytowałem post i uściśliłem moje pytanie, bo nie było wiadomo o co chodzi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
@zielony71 Witam takie problemy możesz zgłaszać na Czat Orange Bok lub na nr 510100100 lub na podane kontakty przez kolegę @Piotrekk85 w linku tez masz kontakty .
https://www.orange.pl/view/kontakt?footerlink=true
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
Dziękuję za odpowiedzi.
Kontakt z infolinią na razie nic nie dał. Powiedzieli, że obecnie prowadzone są prace i ma prawo nie działać. Spróbuję ponownie w poniedziałek. Na razie może jeszcze nie zamykam tematu.
Chyba, że komuś chciałoby się sprawdzić, czy jemu też system nie pozwala przejść dalej niż do ekranu na którym podaje się dane adresowe.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
@zielony71 Są prowadzone prace techniczne i nikomu nie działa teraz w tej chwili system zamówień itp . cytuję kolegę @Wojciech Od dnia 21.02.2020 r. od godz. 22.00 do 24.02.2020 r. do godz. 7.00 będą prowadzone prace planowane. Trudności z dostępem będą mieć osoby posiadające usługi stacjonarne. Osoby posiadające tylko usługi mobilne będą mogły korzystać bez utrudnień.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
Czytałem ten komunikat, ale ja mam tylko usługi mobilne i chciałem zamówić usługę mobilną.
A w międzyczasie telefon, który chciałem zamówić stał się chwilowo niedostępny, z czego wnioskuję, że komuś to jednak działało.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
Kolega może trochę źle napisał bo jak przerwa techniczna to na wszystkie moduły.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
Raczej to niemożliwe @zielony71 - też mam problem z wejściem przez www.
- « Poprzedni
- Następny »