Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z realizacją zamówienia


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 11
  • 0

Problem z realizacją zamówienia

Jestem nową użytkowniczką, chciałam zamówić telefon z abonamentem.Zamówiłam raz, po dwóch dniach status: anulowane.Żadnego sms z informacja, maila, nic poprostu.Nie mam żadnych problemów z BIK itd a wiem, że jak coś takiego jest problemem to orange o tym informuje.A tu nic, ani sms ani mail.

Podejście numer 2 i znowu to samo.Dodam tylko, że na początku wybrałam opcje z wyższym abonamentem i 199zł na start, potem niższy i 599 na start.Wyżej już przeskoczyć nie chcę.

Zamówienie nr 3 i ponownie to samo.Pani na chat powiedziała że te wszystkie trzy zamówienia anulowane zostały z przyczyn technicznych....

Zamówienie nr 4 i zaś to samo.W tym momencie ręce mi opadły.Nie mam już siły.Czy ktoś z orange potrafi mi logicznie wytłumaaczyć o co tutaj chodzi? czy nadal chcecie robić ze mnie idiotkę? dodam tylko że na BOK w ogóle nie odpisujecie ale to osobna kwestia

14 ODPOW. 14

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5596
  • 22709
  • 188

Problem z realizacją zamówienia

@danka1410 

Witaj. NO to forum samopomocowe, nie reprezentuje Orange jako takiego. Możesz tu liczyć na wsparcie społeczności w formie dobrych rad jedynie.

Co masz na myśli pisząc, że "BOK nie odpisuje"? Oczywiście że nie odpisuje, bo BOK jest tylko dostępny przez telefon i przez czat - i to są jedyne kanały zdalne którymi możesz próbować jakąś informację zwrotną uzyskać. Być może w "salonie" operatora też ktoś mógłby udzielić Ci bardziej konkretnych informacji.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 11
  • 0

Problem z realizacją zamówienia

A czy to nie jest tak, że ja jako nowa w orange nie jestem w żaden sposób wiarygodna i dlatego na starcie odpadam jeśli chodzi o telefon na raty?


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5596
  • 22709
  • 188

Problem z realizacją zamówienia


@danka1410napisał(-a)

A czy to nie jest tak, że ja jako nowa w orange nie jestem w żaden sposób wiarygodna i dlatego na starcie odpadam jeśli chodzi o telefon na raty?


Być może. Nigdy nic na raty nie kupowałem, więc nie wiem...


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13337
  • 54699
  • 645

Problem z realizacją zamówienia

@danka1410  klient musi mieć pozytywną historię finansowa, aby kupić coś na raty. Nowy Klient jest " niewiarygodny" i ma pewne ograniczenia w kwestiach zakupu na raty sprzętu. 

Mniej więcej po roku użytkowania usług następuje przyrost wiary operatora w szczere intencje i płynność finansową klienta...


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2112
  • 11876
  • 54

Problem z realizacją zamówienia

@danka1410  na portalu www Orange jest infolinia handlowa czy jak to woli sprzedażowa 😎

Oni nawet oddzwaniają i kwestia przedstawienia co chcesz kupić i jaką ofertę chcesz abonamentową 😎

Jedno napiszę iPhone 14 czy Samsunga Galaxy S23 nawet, na start na raty nie dostaniesz, chyba że za gotówkę, bo trzeba mieć jaki taki staż, inna sprawa to weryfikacja, czy długów nie masz i tp.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18685
  • 53516
  • 729

Problem z realizacją zamówienia

@danka1410 jako nowy klient nie masz historii w Orange. Pewnie z tego powodu zamówienia były anulowane. Warto więc spróbować wziąć na raty tańszy sprzęt, aby zbudować historię wiarygodności, a za jakiś czas coś droższego.


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 453
  • 3884
  • 20

Problem z realizacją zamówienia

Tak jak już wyżej padło. Najpewniej te zamówienia są odrzucane bo nie masz historii w sieci. Jeszcze sam sprzęt na raty jak rozumiem. Też może zależeć w jakiejś kwicie chcesz coś dobrać 

 

 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 11
  • 0

Problem z realizacją zamówienia

Dostałam dziś sms

''Zamówienie zostało anulowane ponieważ jest problem z niezgodnością danych''😁

 

Czyli jednak mają ludzi za kretynów, tak jak podejrzewałam.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29466
  • 270

Problem z realizacją zamówienia

@danka1410  rozumiem że chciałaś dokonać zamówienia na odległość, a próbowałaś może telefonicznie z pomocą doradcy Orange?