- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od 3 dni próbuję rozszerzyć posiadane usługi...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od 3 dni próbuję rozszerzyć posiadane usługi...
@sebaswiderski- ostatnio - przy zmianie 1 Gbps/100 na 1 Gbps/300 popełniłem ten błąd i zadzwoniłem na podany numer telefonu. Proces zmiany oferty kosztował mnie prawie tyle, ile wynosi opłata aktywacyjna. Zwracam uwagę na fakt, iż połączenia przychodzące od Waszych konsultantów są dokładnie z tego samego numeru tj. 801 234 567.
@Arti_Kn_Pl - dla mnie jest to zmiana oferty "w górę" ponieważ domawiam usługi i będę płacił o 45 z więcej. Swoją drogą firma sama z siebie powinna być zainteresowana, aby klientowi, który dokupuje usługi z definicji wykorzystujące pasmo WiFi, a który już dziś korzysta z maksymalnej ich prędkości łącza, zaproponować wymianę modemu na taki, który nie spowoduje spadku jakości pozostałych usług.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od 3 dni próbuję rozszerzyć posiadane usługi...
@Morciak tu w temacie kolega @orwood27 ma podobny przypadek i jak na razie nic nie wskórał https://nasz.orange.pl/t5/Abonament/Wymiana-na-Funbox-6-a-obs%C5%82uga-klienta/m-p/254043 .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od 3 dni próbuję rozszerzyć posiadane usługi...
@Arti_Kn_Pl - dla mnie jest to zmiana oferty "w górę" ponieważ domawiam usługi i będę płacił o 45 z więcej. Swoją drogą firma sama z siebie powinna być zainteresowana, aby klientowi, który dokupuje usługi z definicji wykorzystujące pasmo WiFi, a który już dziś korzysta z maksymalnej ich prędkości łącza, zaproponować wymianę modemu na taki, który nie spowoduje spadku jakości pozostałych usług.
W przypadku FB6 o opcji "w górę" mówimy o zmianę prędkości, a nie o zwiększeniu ilości usług. Takie procedury i nic nie zrobisz. Przy FB3 nie będzie spadku jakości świadczonych pozostałych usług przy konfiguracji którą zaleca Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od 3 dni próbuję rozszerzyć posiadane usługi...
1. Nie zawrę umowy na innych warunkach, szczególnie, że pracownicy Orange twierdzili, że jest to wykonalne. Ktoś powinien zacząć ponosić konsekwencje za oświadczenia pracowników wygłaszane w imieniu spółki, szczególnie, że rozmowy te są nagrywane. Oczekuję od firmy, że wywiąże się z warunków umowy przedstawionych przez jej pracownika.
2. Nastąpi spadek jakości usług po dołączeniu IPTV - FB 3.0 obsługuje mniejszą ilość kanałów MiMO i ma gorszą propagację sygnału w blokach z wielkiej płyty. Siedzę 4 metry od FB 3.0 za 2 ścianami (a właściwie za 1 ścianką i 2 drzwiami drewnianymi) i czasem mój telefon (Samsung S9+) przełącza się na LTE ponieważ WiFi kuleje.
3. Zawsze jest wyjście - mogę zmienić dostawcę usług, szczególnie, że konkurencja oferuje pod moim adresem 1 Gbps + 180 kanałów TV za 119 zł, ale niestety nie jest to światłowód per-se, a szczury warszawskie lubią przegryzać kable koncentryczne, upload mają do 40 Mbps i opłata instalacyjna 59 zł.
Nie mniej jednak, pomimo faktu, że internet światłowodowy od Orange działa prawidłowo i klient jest zadowolony, w przypadku ewidentnego braku wyjścia na przeciw moim oczekiwaniom, będę musiał poszukać innego operatora. Swoboda umowy bez zobowiązania 🙂 .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od 3 dni próbuję rozszerzyć posiadane usługi...
2. Smart Wifi Box rozwiązuje sprawę to tylko 10 zł mc (chyba, że to aż 10 zł), a co gdyby FB6 się ie pojawił? Byłoby ok nadal ?
3. Pewnie, że możesz zmienić dostawcę, ale żaden operator nie będzie zmieniał ogólnych procedur dla pojedynczych przypadków. Zawsze jest lepiej tam gdzie nas nie ma.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od 3 dni próbuję rozszerzyć posiadane usługi...
@MorciakOdnośnie wydawania sprzętu są pewne zasady. Nie wiem co proponował pracownik, trzeba by pewnie odsłuchać rozmowę, żeby jakoś się do tego odnieść.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od 3 dni próbuję rozszerzyć posiadane usługi...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@sebaswiderski - to proszę to zrobić i skompletować zamówienie zgodnie z treścią rozmowy. Po to są one chyba nagrywane, nieprawdaż? Moje dane macie w swoim systemie, rozmowa odbyła się wczoraj o godz 16.57 i trwała ok 34 minuty.
W salonie Orange poinformowano mnie, że jeszcze niedawno wymiana FB 3.0 na FB 6.0 miała miejsce bez problemu. Byłem dziś ponownie i pracownica zdziwiła się, że system jej zablokował taką możliwość, szczególnie, że mam umowę na czas nieokreślony na internet o maksymalnej prędkości. Dzwoniła przy mnie gdzieś "wyżej" i tam z kolei jej przekazano, że mam złożyć zamówienie via Infolinia (ponieważ interesuje mnie umowa bez zobowiązania) i powinienem dostać FB 6.0 i Samsung ICU 100 ponieważ jest to traktowane jako NOWA umowa z automatycznym wyłączeniem dotychczasowej i do NOWYCH umów o tych parametrach dołączane są FB 6.0.
I wracam do punktu wyjścia.
Rozczarował mnie Orange kompletnie. Wykoleił się przy tak prostej sprawie.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »