Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Od 3 dni próbuję rozszerzyć posiadane usługi...

ROZWIĄZANE

Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 427
  • 1446
  • 13

Od 3 dni próbuję rozszerzyć posiadane usługi...

Hej,
nie należę do ludzi marudzących na forach ponieważ staram się sam rozwiązywać swoje problemy ale tym razem poddałem się.
Posiadam w Orange internet światłowodowy w opcji 1 Gbps/300 Mbps bez okresu zobowiązania (bezterminowo). Tak jak zawsze pisałem - wszystko działa jak należy, realne prędkości w testach są wyższe o ok 10%. Problemów technicznych - brak. Klient zadowolony, w szczególności po wydłużeniu okresu resetowania IP do 10 dni.

Przedmiot zamówienia:
Zainteresowany byłem (i jeszcze jestem nadal chociaż nawet moja cierpliwość się wyczerpuje) dokupieniem usługi TV w opcji bez okresu zobowiązania. Początkowo nie było takiej możliwości (rzekomo brak oferty), aczkolwiek ostatnio, na stronie Orange znalazłem gotowy pakiet - ta sama prędkość internetu i te same parametry łącza + TV + niepotrzebny mi nr telefonu stacjonarnego za 129,98 zł/mc wszystko bez okresu zobowiązania (bezterminowo) i bez opłaty aktywacyjnej (ponieważ jestem już klientem Orange).
Moim warunkiem jest aby modem FB 3.0 został wymieniony na FB 6.0 i dostarczony wraz z dekoderem IPTV 4K Premium (!) - Samsung ICU100.

Problem:
Wszystko wygląda świetnie. Na papierze.
Oferty nie da się zamówić w Salonie Stacjonarnym (info z Galeria Mokotów Warszawa - mogą podpisywać tylko umowy z okresem zobowiązania - to mnie nie interesuje). Jedyna możliwość podpisania umowy bez zobowiązaniowej - tylko za pośrednictwem konsultantów telefonicznych. Ok. Nie ma problemu. Nigdy z tym nie było kłopotu. Nawet przy zmianie prędkości łącza, jak pamiętacie z 1 Gbps/100 Mbps na 1 Gbps/300 Mbps. Wtedy odbyło się to bez problemu. 
Niestety -  nie tym razem.
Rozmawiałem w środę z pracownikiem Działu Obsługi. Bezskutecznie.
Rozmowa via czat w czwartek - bezskutecznie ( pracownik stwierdził, że może wygenerować jedynie przedmiotową ofertę w cenie 280 zł / mc (!!!) - pomimo oczywistego faktu widnienia oferty w cenie 129.99 zł na stronie Orange...)
Ponowna próba rozmowy telefonicznej w dniu wczorajszym - czwartek, 25 lutego 2021. Wydawało mi się, że w końcu trafiłem na kompetentną osobę - przebrnęliśmy przez cały proces, potwierdziła, że w zamówieniu znajduje się FB 6.0 wraz z Samsungiem ICU100, warunki umowy jak wyżej (bez zobowiązania, bez opłat dodatkowych tj bez aktywacji), cena za miesiąc jak wyżej (129.98 zł + 4.99 zł (heh...) za dekoder Samsung (ponieważ jest Premium - niby starsza generacja ale ma być idealny do połączenia IPTV po WIFI)).
Omówiliśmy procedurę zwrotu FB 3.0. Przebrnęliśmy przez zgody/brak zgód. Odczytanie podsumowania przez pracownicę Orange. Wszystko wydaje się być ok. Nic tylko pozostaje czekać na kuriera DPD.
Po pół godzinie dostaję maila z podsumowaniem zamówienia a w nim ... wymiana FB 3.0 na FB 3.0 i dekoder zwykły 4K. Weryfikacja w systemie wydaje się potwierdzać błędną realizację warunków zamówienia. 
Rozmowa z działem obsługi niestety potwierdza fakt, iż w zatwierdzonym zamówieniu nie ma mowy ani o FB 6.0. ani o Samsungu. Pracownik twierdzi, że nie jest w stanie zmodyfikować zamówienia pomimo występowania w nim oczywistych błędów.
Pozostało mi więc anulowanie błędnego zamówienia.

Pytanie:
W jaki sposób mam rozszerzyć posiadaną usługę o opcję jak wyżej, na warunkach jak wyżej, tak aby stało się to skuteczne?
 
Rozmowa z konsultantem Orange zajmuje ok 30 minut (procedury, weryfikacja, odczytywanie zgód, potwierdzanie warunków). Ja straciłem już 2 godziny prawie i jestem w tym samym punkcie w którym byłem wcześniej.  W wersji optymistycznej kurier miał być dziś (piątek 26 lutego) ze sprzętem tak, aby na weekend (27 - 28 lutego) można było obejrzeć interesujące nas programy (z mojego doświadczenia wynika, że był to termin realny do realizacji).

Pyt 2 techniczne : Rozumiem, że użytkowanie IPTV nie wpływa na moją podstawową usługę Internetu światłowodowego - realizowane jest odrębnym pasmem. 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 427
  • 1446
  • 13

Od 3 dni próbuję rozszerzyć posiadane usługi...

@sebaswiderski  - to proszę to zrobić i skompletować zamówienie zgodnie z treścią rozmowy. Po to są one chyba nagrywane, nieprawdaż? Moje dane macie w swoim systemie, rozmowa odbyła się wczoraj o godz 16.57 i trwała ok 34 minuty.

W salonie Orange poinformowano mnie, że jeszcze niedawno wymiana FB 3.0 na FB 6.0 miała miejsce bez problemu. Byłem dziś ponownie i pracownica zdziwiła się, że system jej zablokował taką możliwość, szczególnie, że mam umowę na czas nieokreślony na internet o maksymalnej prędkości. Dzwoniła przy mnie gdzieś "wyżej" i tam z kolei jej przekazano, że mam złożyć zamówienie via Infolinia (ponieważ interesuje mnie umowa bez zobowiązania) i powinienem dostać FB 6.0 i Samsung ICU 100 ponieważ jest to traktowane jako NOWA umowa z automatycznym wyłączeniem dotychczasowej i do NOWYCH umów o tych parametrach dołączane są FB 6.0.
I wracam do punktu wyjścia.

Rozczarował mnie Orange kompletnie. Wykoleił się przy tak prostej sprawie.


Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

18 ODPOW. 18

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18405
  • 52632
  • 708

Od 3 dni próbuję rozszerzyć posiadane usługi...

@Morciak osobiście nie pchałbym się w usługę telewizyjną od Orange. Miałem co.prawda przy Neostradzie satelitarną, ale nie polecam żadnej wersji TV od Orange. Jak internet działa Tobie prawidłowo, to niech tak zostanie. Raczej bym brał IPTV od konkurencji.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29460
  • 270

Od 3 dni próbuję rozszerzyć posiadane usługi...

@ketrasaArtur chyba nie masz na myśli oferty od "drugich francuzów" ? bo u nich też ta oferta kuleje i jest cały czas w fazie tzw. beta testów (wiem co mówię, jestem abonentem).


Pracuję w Orange
  • 931
  • 1518
  • 35

Od 3 dni próbuję rozszerzyć posiadane usługi...

@MorciakPod jakim numerem próbujesz złożyć zamówienie?


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 427
  • 1446
  • 13

Od 3 dni próbuję rozszerzyć posiadane usługi...

@sebaswiderskivia Wasza strona - "zamów rozmowę".

@ketrasaArtur- dziękuję za opinię. Nie znam nikogo kto by miał TV od Orange.
Niestety miałem przez chwilę (2 lata) IPTV od hmm konkurencji, ponieważ była wliczona w abonament telefoniczny ale w jej podstawowej wersji była bardzo ograniczona programowo i strasznie nieczytelne menu mieli. Korzystałem z aplikacji działającej w systemie Android TV. Mam bardzo nieprzyjemne doświadczenia z tamtą firmą i nie polecam. Na obecnym operatorze tel komórkowej ani na Orange się nie zawiodłem (dotychczas - nie licząc opisanego obecnego przypadku) ani w zakresie poziomu obsługi ani w zakresie parametrów technicznych.
W Orange oferta TV jest bez zobowiązania więc jeśli nie będzie odpowiadała naszym potrzebom to z niej zrezygnujemy (30 dniowy okres wypowiedzenia). Ba - mamy 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość.


Pracuję w Orange
  • 931
  • 1518
  • 35

Od 3 dni próbuję rozszerzyć posiadane usługi...

@Morciakrozumiem, że chodzi o to? KLIK a co się dzieje, jak sam konfigurujesz ofertę??


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 427
  • 1446
  • 13

Od 3 dni próbuję rozszerzyć posiadane usługi...

@sebaswiderski  - tak dokładnie.
Przy samodzielnej konfiguracji cena jest niższa o 1 grosz 😉 ale nie mam możliwości zaznaczenia, że chcę FB 6.0 i dekoder Samsunga, a nie interesuje mnie inna opcja. Pojawia się tutaj także informacja o opłacie aktywacyjnej w wysokości 49 zł.


Pracuję w Orange
  • 931
  • 1518
  • 35

Od 3 dni próbuję rozszerzyć posiadane usługi...

@MorciakRozumiem, że zalogowałeś się na swoje konto MO i dopiero później zacząłeś konfigurować ofertę?


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 427
  • 1446
  • 13

Od 3 dni próbuję rozszerzyć posiadane usługi...

@sebaswiderski  - oczywiście, a jakżeby inaczej. Stąd ten grosz taniej 😉 dla stałych klientów. 

"(...)
Oferta dla Ciebie
 
Orange Światłowód do 1 Gb/s z TV i telefonem domowym
 
129,98 zł/mies.
 
Cena zawiera rabaty za e-fakturę i zgody marketingowe (po 5,01 zł/mies.).
 

49,99 zł opłata aktywacyjna (...)"

 


Pracuję w Orange
  • 931
  • 1518
  • 35

Od 3 dni próbuję rozszerzyć posiadane usługi...

@MorciakPróbowałeś skontaktować się przez numer 801 234 567?